Permalänk
Medlem

Hårdvaruporr på högsta nivå! Riktigt snyggt!

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt med rött alltså, i am considering it myself...

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Kom just hem från jobbet och blev riktigt glad och överraskad av all positiv feedback.
Stort tack allihopa, det värmer ett datanördhjärta
Stort tack också till ASUS inte bara för ett grymt moderkort som lett till stora delar av mina mod val, utan också föra att de postade länk och bilder på Facebook.

Jag ska försöka svara på så många frågor jag kan så fort som möjligt. Jag ska även skynda mig att göra en bygg log med.

/kram Rakior

Permalänk
Medlem

Inte för att vara den som är den(jo nu är jag det). Dom 3 fläktarna längst ner lär ju agera dammsugare. Lär bli en hel del damm i datorn som kommer att behöva blåsas bort med jämna mellanrum.

Annars ser det riktigt bra ut! Snyggt!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd

Galet nice med plexi i 5,25 platserna!

Permalänk
Medlem

gief pliz

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Länge sedan jag såg den här klassen av mod/bygge, tyckte det var fantastiskt att allting är omarbetat förutom själva PSU:n:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Väldigt färgglatt men snyggt och orginellt.

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt med fönster i fronten!

Hur har du fixat det mellan CPU och GPU block? Bockat acrylrör i kokande vatten eller?

Permalänk
Medlem

Det är gjort med varmluftspistol och en silikonslang.
Som i den här videon: (jag använde inte olivolja)
http://www.youtube.com/watch?v=mHpreTceVpw

Permalänk
Medlem

Snyggt! Märks att mycket jobb har gått ner i detta, bra jobbat! En sak jag reagerade på är att du har mixat vanlig slang med akrylrör, någon speciell anledning att du gjorde så?

Permalänk

Riktigt jävla schyst bygge!

Permalänk
Medlem

riktigt bra ,välgort och en fröjd för ögat. kul att se. gilla motivlacken . och rör dragningen.. ja allt igentligen:) 5/5

Permalänk
Medlem

Gillar inte sådana här färgglada lådor men måste ändå erkänna att det är ett förträffligt bygge. Så du får ett högt betyg av mig i alla fall.

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

Uppdaterat buildloggen:
http://linustechtips.com/main/topic/120478-hive-build-waterco...

är det många som vill ha en svensk version får jag göra en.
Återigen vill jag tacka alla för all support, varit ett par intensiva dagar för mig

/Kram Rakior

Permalänk
Medlem

gillar reservoarerna. mycket moddat och snygg moddat

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Medlem

5/5 Länkar denna på facet om de går bra..? Galet snyggt!!

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Ett av dom snyggaste byggena jag sätt på länge

Visa signatur

Legion 5 Pro" Ryzen 5800H / 32GB ram / 2TB+1TB nvme / RTX 3070 8GB 140w

Permalänk

Det är lite för mycket för min smak. Men det är ett snyggt och imponerande bygge nonetheless!

Visa signatur

#Framtiden

Permalänk

5p för bygget, men färgerna vill jag inte kommentera

Permalänk
Medlem

Ruskigt snyggt!

/Balisfel

Visa signatur

Intel Core i7 6700K 4.00 GHz med NZXT X62 | ASUS Maximus VIII Hero | MSI GeForce GTX 1080 X | Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz | Phanteks Enhtoo Evolv | Intel 330 120GB SSD | ADATA Premier PRO 256 GB | Corsair AX 860W | Acer XB270HU 144 Hz IPS | Windows 10 64bit |

Permalänk

riktigt nice men undrar varför i helvete du ska ha 10 TB hårddisk?

Visa signatur

CPU: i5 2400// Kylning: Silverstone Argon AR01// GPU: MSI GTX 770 TwinFrozr 2GB// RAM: Corsair 8 GB, 1600MhZ // HDD: Samsung 1TB //Moderkort: MSI H77MA-G43 //PSU: Fractal Design Integra R2 750W //Chassi: Fractal Design Arc mini

Permalänk
Medlem

Det är nu 12TB storage i den. Jag använder denna + en Nas med ytterligare 4 HDD som "Cloud" för min HTPC och min Minix neo 7.

Inga av hårddiskarna är köpta till detta bygge utan är plockade ur min gamla dator.

Permalänk
Inaktiv

inte mina färger men en solklar 5a för jobbet gjort här

Permalänk
99:e percentilen

Ett av de snyggaste byggen jag har sett! Du visar att det är möjligt att skapa ett riktigt episkt bygge utan att nödvändigtvis ha extremt dyra komponenter.

Jag vill se massa närbilder på detaljer!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Garanterat det snyggaste jag har sett, kan inte ge annat än 5p!

Permalänk

Ett av dem snyggare moddningarna jag sätt!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS V GENE mATX | i7 2600k | Sapphire Radeon R9 290X TRI-X| H100i | Smasung SSD EVO 250gb |

Permalänk
Medlem

Tack så mycket allihopa

Permalänk
Medlem

Ett av mina favoritbyggen, så jävla coolt rakt igenom! Speciellt mittengolvet som brinner, sjukt snyggt! Och moderkortsplåten är awesome den med!

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

ser bra ut!:) men hade velat ha gpu kablarna komma underifrån:)