Sapphire HD7950 CSGO problem

Permalänk
Medlem

Sapphire HD7950 CSGO problem

Tjena! Köpte ett nytt grafikkort och en ny skärm för några dagar sedan, men jag har ett problem. Det är så att när jag spelar csgo så laggar det till med jämna mellanrum, det är som att gubben tar ett extra steg ibland, och allt annat runt omkring också. Jag har kollat att det inte är fps drops, det är inte heller mitt internet, jag har installerat alla drivrutiner.... kan inte lista ut vad jag ska göra..

Säg till om jag ska ta bilder på dxdiag mm/spela in en film så man ser hur det blir!

Permalänk
Medlem

Är det som att man åker några steg tillbaka/teleporteras bakåt så är de nog rubberbanding och har med nätverket att göra.
Kör du trådlöst bör du testa med kabel och se om du upplever samma. Kör du på 3g sticka blir jag knappt förvånad om du har problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Är det som att man åker några steg tillbaka/teleporteras bakåt så är de nog rubberbanding och har med nätverket att göra.
Kör du trådlöst bör du testa med kabel och se om du upplever samma. Kör du på 3g sticka blir jag knappt förvånad om du har problem.

Jag kör med kabel, Men det här problemet blev efter att jag hade fixat de nya grejerna, inte innan, och det är bara på CSGO...