The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Blev nyligen lvl 12. Smidde 2x enhandare lvl 12 svärd, gröna. Damage 34 per styck + runa = ~40 damage /st.
@Helvetius ingame (Antitheist)

Oj det var nice, har vanliga daggers med 28~ damage så tar gärna två stycken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matenrou:

Oj det var nice, har vanliga daggers med 28~ damage så tar gärna två stycken

Fixa materialet så inga problem, annars får du betala för även om jag inte tänker bedriva någon vinstverksamhet här så vill jag inte gå back.

Vid varje jämn lvl tycks det som man kan skapa items till den lvl'n, och de tycks kunna bli riktigt bra, betydligt bättre än det mest jag hittat hittills i alla fall.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Addar dig i spelet när jag kommer hem från jobbet så får vi se, skulle du kunna skriva mats här eller pma mig? Kanske inte ens har råd men blev jävligt sugen nu

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg vad allt heter, men du kan ju gå till en blacksmith och välja vapentypen du vill ha och lvl på det som du vill ha och sen ser du vad som behövs. Men har för mig det är någon grön grej för 15g, för lvl 12 var det runt 9 metal eller något och det måste man mina, om du inte har det kanske jag har det men vet inte pris på det, sen för att uppgradera från blankt vitt vapen till grönt med 100% chans (som ändå kan misslyckas tydligen, hände mig när jag var ny..) så krävs det 5st blå stenar av nå slag har jag för mig, fan vad bra jag är på att minnas namn på sakerna xD

Kan tillägga att jag i många lvl's körde med vita vapen och sen köpte en runa för ~100g hos enchanter och lade på den på vapnet, och det var fortfarande bättre än vad jag hade och hittade men att förbättra från vitt till grönt ger ju ökad damage.

Edit: clicka på blaksmith's smeja, där folk står och skapar vapen/ armor så ser du vad som behövs.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Det blev ingen förbättring på reward från hireling igår. Däremot, runor, har sjukt många rektanglar och circlar men riktigt dåligt med fyrkanter. Fick 2 fyrkanter, kanske tur kanske inte av min enchant hireling så det var faktiskt rätt nice. Däremot för wood och metal så fick jag samma löjliga mängd.

Jag har hireling på woodworking och clothing. Man får inte så mycket, men ibland dimper det ner såna där förbättringsgrejer. Kommer inte ihåg vad de heter, men jag har fått några "från grön till blå" på woodworking, och en kille i mitt gille fick en för att göra legendarys för blacksmithing.

Känns som man får lite mer på clothing, men jag kanske bara haft lite tur.

Jag går hårt in på craftingen och kör mycket research. Kör en archer så för mig personligen är medium armor viktigt såklart. Det lite jobbiga med det är väl att för att få skinn till medium armor måste jag ut och döda en faslig massa djur. Men jag får ju utforska en hel del av världen på det sättet och det är inte alls fel.
Det hela gör att jag kanske inte levlar så fort, men jag har förbannat kul på vägen.

Har förresten hittat ett par ställen där man kan göra "set pieces" som ger lite extra. Oftast kräver det att man har research flera gånger på items, och det tar ju lite tid

Om det finns nån sweclocker guild är jag intresserad. @ibigs heter jag

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBigs:

Jag har hireling på woodworking och clothing. Man får inte så mycket, men ibland dimper det ner såna där förbättringsgrejer. Kommer inte ihåg vad de heter, men jag har fått några "från grön till blå" på woodworking, och en kille i mitt gille fick en för att göra legendarys för blacksmithing.

Känns som man får lite mer på clothing, men jag kanske bara haft lite tur.

Jag går hårt in på craftingen och kör mycket research. Kör en archer så för mig personligen är medium armor viktigt såklart. Det lite jobbiga med det är väl att för att få skinn till medium armor måste jag ut och döda en faslig massa djur. Men jag får ju utforska en hel del av världen på det sättet och det är inte alls fel.
Det hela gör att jag kanske inte levlar så fort, men jag har förbannat kul på vägen.

Har förresten hittat ett par ställen där man kan göra "set pieces" som ger lite extra. Oftast kräver det att man har research flera gånger på items, och det tar ju lite tid

Om det finns nån sweclocker guild är jag intresserad. @ibigs heter jag

Låter som jag haft otur och ni tur eller något, då kanske man får hoppas på lite bättre flyt med den turen framöver. Fått några gulliga lila runor dock som är för bra för min nivå hittills där.
Research på items är drygt ja, jag har nästan funderat på att innan jag går till jobbet så kör jag igång nästa research och sparar något item i inventory för det, det skulle vara optimering men störande att det ska behövas, att man inte kan köa upp lite saker..!

Jag gör också bland annat medium rusting, men researchar allt i alla områden, fokus på svärd och båge dock om jag har ett val beroende på drops, glömde bort i början att man då måste döda djur för material, annars ser man en nod järn så tar man den ju. Gäller att klassa djur lika dant och ta dem då och då.

Att lägga tid på att utforska värden är bra, man hittar saker och också sådana där soul ställen. Fast det finns säkert någon karta eller flera för sådant på någon hemsida.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Låter som jag haft otur och ni tur eller något, då kanske man får hoppas på lite bättre flyt med den turen framöver. Fått några gulliga lila runor dock som är för bra för min nivå hittills där.
Research på items är drygt ja, jag har nästan funderat på att innan jag går till jobbet så kör jag igång nästa research och sparar något item i inventory för det, det skulle vara optimering men störande att det ska behövas, att man inte kan köa upp lite saker..!

Jag gör också bland annat medium rusting, men researchar allt i alla områden, fokus på svärd och båge dock om jag har ett val beroende på drops, glömde bort i början att man då måste döda djur för material, annars ser man en nod järn så tar man den ju. Gäller att klassa djur lika dant och ta dem då och då.

Att lägga tid på att utforska värden är bra, man hittar saker och också sådana där soul ställen. Fast det finns säkert någon karta eller flera för sådant på någon hemsida.

Jag hade en del grejer i väskorna som "låg på tur" ett tag, men just för stunden är det lite torka. Får väl köra lite questar eller nån dungeon så man får lite att researcha på..

Visst finns det sidor som pekar ut precis vart man ska gå, men jag har bestämt mig att inte gå in på wow svängen igen och läsa hur man ska göra allt, utan bara ge mig ut och leta på egen hand. Dels räcker spelet betydligt längre, och dels hittar man ställen man annars inte skulle se. Jag har ingen brådska att nå endgame den här gången. Resan är målet liksom

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBigs:

Jag hade en del grejer i väskorna som "låg på tur" ett tag, men just för stunden är det lite torka. Får väl köra lite questar eller nån dungeon så man får lite att researcha på..

Visst finns det sidor som pekar ut precis vart man ska gå, men jag har bestämt mig att inte gå in på wow svängen igen och läsa hur man ska göra allt, utan bara ge mig ut och leta på egen hand. Dels räcker spelet betydligt längre, och dels hittar man ställen man annars inte skulle se. Jag har ingen brådska att nå endgame den här gången. Resan är målet liksom

Jag håller med, en del av detta spel tycker jag är att köra lugnt och njuta, upptäcka världen. Ibland när man gör det dyker det upp någon quest eller kista också. Fast kistorna hittills nu när jag craftar har jag alltid bättre saker än vad jag finner där.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Jag håller med, en del av detta spel tycker jag är att köra lugnt och njuta, upptäcka världen. Ibland när man gör det dyker det upp någon quest eller kista också. Fast kistorna hittills nu när jag craftar har jag alltid bättre saker än vad jag finner där.

Sant, men ofta hittar man ju grejer där som man kan köra research på

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk
Medlem

Finns det något smidigt sätt att joina gillen? När jag provade att leta gillen med in-game alternativet, så funkade det icke.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/artiklar/recension/20140404/the-elder-scroll...
Bra skrivet tycker jag, känner igen mig på många punkter. Stämmer det överens med hur ni upplever spelet också?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av Ceogar:

Stämmer det överens med hur ni upplever spelet också?

Nej inte alls.

Permalänk
Medlem

Elder startar inte.

Någon som har haft problem med att starta spelet? lauchern startar nu när jag kör den som admin men när jag trycker på play blir den grå i tre sekunder sen blå igen och inget händer?

Visa signatur

_ _
l Define R7 Compact Noctua l Asus Rog Strix Z490-F l Intel Core i7 10700K l Asus 4070ti l HyperX 2x16GB DDR4 3600MHz l Samsung SSD 970Evo M2 l Corsair RM850X l Windows 11 l 32" Odyssey G7 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

http://www.fz.se/artiklar/recension/20140404/the-elder-scroll...
Bra skrivet tycker jag, känner igen mig på många punkter. Stämmer det överens med hur ni upplever spelet också?

Delvis tycker jag han har rätt. Men jag måste säga att det inte alltid är så. Ibland går jag och undrar om det inte ska komma någon fler spelare så jag klarar en boss.

Spelet har nån slags charm för mig som jag inte kan förklara. Ju mer jag spelar destå bättre tycker jag spelet är. Speciellt när jag tar mig tid att läsa dialoger och låta mig dras in i storyn lite. Men även då jag "farmar" quests tycker jag det är roligt.
GW2 blev allt tråkigare ju mer jag spelade. Sprang runt som en yr höna och upplevde ingen riktig riktning på storyn. Här upplever jag TESO som mycket bättre. Även fast det är öppet och man kan spela runt så känns mycket relevant. Huvudstoryn är intressant och knyter an till spelvärlden. Samtidigt känns det som att andra quests liksom hör ihop med huvudquesten (utan att egentligen göra det) då allt tillhör denna ondska som revan till demonvärlden gjort.

Dock är det ett annorlunda MMO. Jag spelar det som ett singleplayer spel. Tror många gör det, och det funkar bra. Men sen om man vill så finns det folk att göra saker med.

Såg en rolig grej i chaten tidigare.
"Till skillnad från andra MMOs får man faktiskt hjälp då man frågar"
"Ja, det är för att här är det inte MMO-spelare utan Elder Scroll spelare"

Och visst, det är ett MMO och mycket påminner om det. Men hittills har det funnits en liten annan stämning än andra MMOs. Hur det håller i sig i längden återstår att se.

Från att ha absolut inte tänkt betala månadsavgift har jag nu vänt och skulle nog tänka mig betala för att fortsätta mina äventyr.

edit: en annan sak jag uppmärksammat är att en hel del handel sker via mail. Jag köpte själv en rustning på det sättet. Folk skickar alltså saken utan att fått betalt och köparen mailar pengar tillbaka. Känns lite annorlunda för att vara MMO.

Permalänk
Medlem

Någon mer som fått sin Molag Bal?
Passaded fötterna till plattan? Var något trasigt?

Tydligen många som haft det problemet. Jag är en av dem. Hans fötter passar inte till plattan. Och hans klubba hade gått av.
ESO = quality stuff

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Någon mer som fått sin Molag Bal?
Passaded fötterna till plattan? Var något trasigt?

Tydligen många som haft det problemet. Jag är en av dem. Hans fötter passar inte till plattan. Och hans klubba hade gått av.
ESO = quality stuff

Ingenting var trasigt i min låda. Det var litet plastrester i hålen som jag fick lov att ta bort, sedan var det inga problem att sätta honom på plattan. Men hålet för svansen är litet för trångt, så där måste jag slipa litet eller något.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

Ingenting var trasigt i min låda. Det var litet plastrester i hålen som jag fick lov att ta bort, sedan var det inga problem att sätta honom på plattan. Men hålet för svansen är litet för trångt, så där måste jag slipa litet eller något.

Ok. Du hade inte ens några problem med att få honom att få plats på plattan?
Är många som råkat haft sönder honom då det var så pass litet utrymme.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Ok. Du hade inte ens några problem med att få honom att få plats på plattan?
Är många som råkat haft sönder honom då det var så pass litet utrymme.

Jag fick trycka ihop benen något, men det var inga problem. Dock är jag inte typen som hetsar på, så jag vred och vände litet för att hitta bästa sättet.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

Jag fick trycka ihop benen något, men det var inga problem. Dock är jag inte typen som hetsar på, så jag vred och vände litet för att hitta bästa sättet.

Mjo, samma här. Tog lite tid att få dit honom rätt men det gick.
Något tips på något bra limm som passar till materialet? Provat med något superlimm vi hade hemma. Men det tar inte på detta material.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Mjo, samma här. Tog lite tid att få dit honom rätt men det gick.
Något tips på något bra limm som passar till materialet? Provat med något superlimm vi hade hemma. Men det tar inte på detta material.

Min sitter ihop så tight att det inte behövs lim.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

sånt lim som man har till modeller borde väl funka?

Permalänk
Medlem

Taget nu på morgonen

Permalänk

Hur är det här spelet nu? Vad kostar det? Tror ni jag trivs i det som gammal avdankad wow spelare?

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hur är det här spelet nu? Vad kostar det? Tror ni jag trivs i det som gammal avdankad wow spelare?

Som wow spelare? Nej. Quests leder dig runt en del men du måste ha det i dig att gå ut och upptäcka områden för att hitta alla quests och fräna saker de har på sina kartor. Grafiken är inte kartoonish. Effekter från dina attacker kan vara snygga men är sällan gigantiska. Oftast är questen inte gå och döda 10x något, här bygger questsen oftast på att du skall åstadkomma något. Sen finns det mobs ivägen som du kan undvika eller döda.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hur är det här spelet nu? Vad kostar det? Tror ni jag trivs i det som gammal avdankad wow spelare?

Det beror på vilken typ av spelare du är. Om du gillar att utforska och prova dig fram utan att vara hållen i handen hela tiden är det här ett spel du kan gilla. Men TESO är ganska mycket raka morsatsen till WoW. Här handlar det inte om att bli maxlevel på tre minuter och börja grinda gear, i TESO är det spelupplevelsen som gäller.

Jag gick in i spelet med mitt gamla MMORPG mindset och tänkte "Nu ska jag göra alla quests i den här zonen." Efter första kvällens spelande tänker jag nu istället "Nu ska jag utforska allt i den här zonen."

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Som wow spelare? Nej. Quests leder dig runt en del men du måste ha det i dig att gå ut och upptäcka områden för att hitta alla quests och fräna saker de har på sina kartor. Grafiken är inte kartoonish. Effekter från dina attacker kan vara snygga men är sällan gigantiska. Oftast är questen inte gå och döda 10x något, här bygger questsen oftast på att du skall åstadkomma något. Sen finns det mobs ivägen som du kan undvika eller döda.

Det är väl lite att ta i, vet några FD wow spelare som gillar detta, så att säga nej direkt är väl lite väl

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Det är väl lite att ta i, vet några FD wow spelare som gillar detta, så att säga nej direkt är väl lite väl

Rätt stora skillnader, frasen var "som wow spelare". Som person, mycket möjligt, men det var inte frågan.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Rätt stora skillnader, frasen var "som wow spelare". Som person, mycket möjligt, men det var inte frågan.

visst är det stora skillnader, men han undrade om en gammal avdankad wow spelare skulle trivas i detta, och du säger nej direkt.
Det är väl lite upp till var och en om man gillar skillnader, men att säga till han att du ej kommer gilla det är väl lite väl

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Ceogar:

http://www.fz.se/artiklar/recension/20140404/the-elder-scroll...
Bra skrivet tycker jag, känner igen mig på många punkter. Stämmer det överens med hur ni upplever spelet också?

Tack för den! Precis vad jag behövde läsa för att ta rätt beslut...

Spelade wow i flera år, (alldeles för många) var nu många år sedan jag slutade iofs. Den tiden den sorgen, det hemskt vanebildande spelet, som var så grymt svårt att lägga av att spela, men oooh så skönt när det var gjort.
Har nu en längre tid letat efter något liknande igen att sätta mig in vid och uppleva, vill absolut inte tillbaks till wow. Men tror heller inte detta uppfyller vad jag söker, så jag får leta vidare,,väldigt bra review...i alla fall...och så sparade man några hundralappar..

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk

Jag skulle vilja hitta ett spel som ger mig samma känsla som att spela wow tbc samt wotlk men är lite problematiskt

Hatar att levla så då kanske detta inte är rätt? För mig i wow handlade allt om att raida.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11