Permalänk
Skrivet av Krok777:

Blir de inte tråkigare vid högre levels? One-shot one kill vapen samt high altitude dive fighter?

Kör ibland på lvl 1 och 2 vilket är super skoj, så mycket kaos och slakt

Njaa, beror på...
Tar en hel del tid att lära sig hur man ska hantera sitt plan på rätt sätt då de är väldigt "unforgiving" so to speak...
Sen så har man förjävliga repair costs (i HB that is) med vissa plan är det lätt att tjäna 100k+ per rond men med andra omöjligt men i slutänden så beror allt på vem dina motståndare är, ifall du flyger en Corsair och dina fiender flyger Shiden Kai's så är det bara att ge upp...
Tyvärr så är tyska jets inget att hänga i granen heller då de blir sönder ägda av amerikanska F9F's och F80's...

Men bästa tiers är garanterat de lägre, mycket roligare

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krok777:

Blir de inte tråkigare vid högre levels? One-shot one kill vapen samt high altitude dive fighter?

Kör ibland på lvl 1 och 2 vilket är super skoj, så mycket kaos och slakt

Tycker att det blir lite arcade i låg lvl, mer skitsnack i chatten och några enstaka rammare. I högre tier blir det mer strategiskt och man kör oftas mot bättre spelare vilket gör det svårare, visst du kanske bara får 1 eller 2 kills per rond ibland till och med 0 men det gör varje kill så mycket mer roligare + att man får mer exp/lions (även fas repair kostnaden kan vara obalanserade ibland).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Tycker att det blir lite arcade i låg lvl, mer skitsnack i chatten och några enstaka rammare. I högre tier blir det mer strategiskt och man kör oftas mot bättre spelare vilket gör det svårare, visst du kanske bara får 1 eller 2 kills per rond ibland till och med 0 men det gör varje kill så mycket mer roligare + att man får mer exp/lions (även fas repair kostnaden kan vara obalanserade ibland).

Skickades från m.sweclockers.com

Man får inte kills för att ramma? Det suger, att ramma någon bakifrån är ju bland det roligaste man kan göra

Visa signatur

2500k @ 4Ghz - H80 | GTX 970 DCII | 8 GB ram
Qpad MK-50, Qpad 5k, Qpad QH-85, Qck+
voff | voff voff

Permalänk
Medlem

Så, har ansökt! Heter Navi7 ingame.

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Skrivet av Navi97:

Så, har ansökt! Heter Navi7 ingame.

Grattis! Du blev våran 100e medlem

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z

Permalänk
Medlem
Skrivet av eatyourdog:

Grattis! Du blev våran 100e medlem

Hehe Yay!! Antar att man får en massa golden eagles som pris, right?

Aja skämt åsido, bra initiativ! Det ska bli roligt att flyga omkring med er

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk

Skickade precis en ansökan. mrdiscokiss
Ingen av mina vänner tycks vilja spela warthunder med mig, känner mig smått ensam

Visa signatur

I5 2500k @ 4.5ghz | 8gb ddr3 | Fractal Design Arc | Gigabyte 670oc | ASUS P8P67 PRO B3 | Antec Kuhler H2O 620 |

Permalänk
Medlem

Hej! Är ni intresserade av att köra en träningsmatch nu i helgen?

Mvh/ Nanoton och oss från SAF- Swedish Armed Forces i War Thunder
http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/40259-swedish-armed-forces/

Här finnes kontaktinfo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAD0109:

Hej! Är ni intresserade av att köra en träningsmatch nu i helgen?

Mvh/ Nanoton och oss från SAF- Swedish Armed Forces i War Thunder
http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/40259-swedish-armed-forces/

Här finnes kontaktinfo.

Jao, varför inte ja är på!

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se

Permalänk
Medlem

Hej då har jag ansökt om medlemskap i swec
Nick: zapp669

Permalänk

Vi ska spela en match mot SAF squaden idag kl 20:00 så skulle behöva en del spelare som skulle vilja delta, hör av er ifall ni vill

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z

Permalänk

Skulle vara kul att gå med, tyvärr kan jag inte applya pga full squadron

Permalänk

Jag har ansökt nu. Nick: DustPuppy. Kör mest realistic, så det skulle vara kul att ha några att flyga med.

Permalänk

...verkar som att klanen är död?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DustPuppy:

...verkar som att klanen är död?

Var ett bra tag sen jag var inne på vanliga Warthunder (lirar lite ground forces nu). Vi var ett par stycket som lira mycket förut men nu har jag slutat i alla fall. kan vara svårt att se chatten då man oftast är i ett spel, pröva PMa några här på swec kanske? tror vi är runt 250st i klanen så någon måste ju spela!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Skrivet av ToyBear:

Var ett bra tag sen jag var inne på vanliga Warthunder (lirar lite ground forces nu). Vi var ett par stycket som lira mycket förut men nu har jag slutat i alla fall. kan vara svårt att se chatten då man oftast är i ett spel, pröva PMa några här på swec kanske? tror vi är runt 250st i klanen så någon måste ju spela!

Känns som att den är rätt död faktiskt, men tack för att du svarade. Jag letar vidare.:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ansökt nick: miffo83

Visa signatur

orka

Permalänk
Medlem

Jag lirar nästan dagligen, både flyg och tanks. Är någon sugen på att lita i squad så är det bara att hojta!

Permalänk
SpelClockers

Intresset för War Thunder har för min del kommit tillbaka lite nu när man ser framsteg i Ground Forces, dock så körs det i princip bara flyg allt från Rank 1-4. Ingame nick SirHitman

Om någon är intresserad av att spela tillsammans så sitter vi ganska ofta någon/några och spelare på Swelockers Mumble. Vi försöker att alltid sitta i War Thunder kanalen själv är jag lite slarvig och sitter ibland i Allmänna Samlingskanalen så det är bara att hoppa hojta till.

Om ni redan har mumble installerat och är registrerade så bör dessa länka skickar in er direkt i rätt kanal. Om inte så finns instruktioner på både installation och registrering på mumble i min signatur.

Visa signatur
Permalänk

ansökt: swetrekki

precis som hitman så sitter jag oftast inne på mumble om någon vill spela.
Flyger loch kör även stridsvagn.

Permalänk
Medlem

Någon aktiv som har hand om squaden? Applyade för några dagar sedan utan svar. In-game nick: zymbolol
Om någon vill spela tiger1 så pm:a

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk
SpelClockers

Squaden vet jag inte riktigt vem som sköter och att döma från denna tråd så verkar det inte vara speciellt mycket aktivitet där. Vi är dock av och till några på mumble som spelar, antingen i War Thunder kanalen eller Välkommen in kanalen under Snack kanaler.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Squaden vet jag inte riktigt vem som sköter och att döma från denna tråd så verkar det inte vara speciellt mycket aktivitet där. Vi är dock av och till några på mumble som spelar, antingen i War Thunder kanalen eller Välkommen in kanalen under Snack kanaler.

Tror att de få som har varit aktiva har slutat spela nu men jag kan ge dig squaden, eller om någon annan vill. Det är synd om den skulle försvinna vi har trots allt 128 medlemmar!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
SpelClockers

Jag är inte direkt aktiv heller så vet inte om det skulle bli någon större skillnad. Försökte ansöka till squadronen nu men den var full, tydligen kan man inte ha mer än 128 medlemmar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skickade också en ansökan. Nick: Svoerflirtad

Permalänk
Medlem

lirare sökes

tja lirar dagligen både i luften och på marken trött på att sitta sj adda gärna De_chefswe har även ansökt till sweC

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 932 Processor: AMD Phenom II X4 3,2Ghz Grafikkort: Asus Radeon HD5870
1GB, GDDR5, PCI-E 2.1, HDMI, DirectX 11, CrossFireX, Eyefinity
Moderkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 Ram: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL8 HDD: 1,6 TB

Permalänk

Lever ni fortfarande mån tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.Hilleskog:

Lever ni fortfarande mån tro?

jag lirar gärna! vad flyger/kör du mest??

Visa signatur

CPU: i7 8086k @5.0 ghz RAM:16gigs MOBO: ASUS z370-f strix
GPU: GTX 980 ref SSD: Samsung 970 NVMe 500gb, Samsung 860 evo 500gb
PSU: EVGA Supernova G2 850w
CHASSI: Phanteks enthoo pro M acrylic window
citera för svar!

Permalänk
Skrivet av John15:

jag lirar gärna! vad flyger/kör du mest??

Jo jag lirar ju mest tyska stridsvagnar och är väl på runt PzKpfw IV ausf.G om jag minns rätt, var dock ett tag sedan jag spelade. Tröttnade lite på att spela själv hehe men jag är på att lira lite men kan först om kanske två veckor! Heter Ctrl_Alt_Elite in-game Adda på bara <3

Permalänk
Medlem

Hej gossar o eventuella gummor! Jag har ansökt om medlemskap i klanen ingame, men såg i den här tråden att det inte verkar vara så mkt aktivitet? Letar efter folk att spela med o kunna snacka med, har bara flugit solo hittills

Skickades från m.sweclockers.com