Behöver hjälp med blue snowball

Permalänk
Avstängd

Behöver hjälp med blue snowball

Hej!

Jag skulle behöva lite hjälp med ett mic stativ som är som en sån där arm, så man kan ha den nära munnen. (Längre än det man får med) Någon som kan länka en bra för 400? (Som ska passa till Blue Snowball).

Är verkligen sjuk tacksam för all hjälp jag kan få.
Med vänliga hälsningar
Aleelo

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Funkar båda till snowballen? Hur hög är blue the ringer?

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

Funkar båda till snowballen? Hur hög är blue the ringer?

Du ska ha båda egentligen,Blue the ringer är en shockmount som dämpar vibrationer,den monterar du på stativet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oyegie:

Du ska ha båda egentligen,Blue the ringer är en shockmount som dämpar vibrationer,den monterar du på stativet.

Så den höjer inte nånting? (Har popfilter redan) ? Är det det stora stativet som gäller då?

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

Så den höjer inte nånting? (Har popfilter redan) ? Är det det stora stativet som gäller då?

Ja det är det stora stativet som gäller.
Det är inget popfilter utan en shockmount.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oyegie:

Ja det är det stora stativet som gäller.
Det är inget popfilter utan en shockmount.

Och det passar bra till snowballen (vill vara säker)

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!