Den stora tråden om battlefield hardline

Permalänk

Fick spelet efter 1 timma i Origin efter orderbekräftelsen

Permalänk
Medlem

Tog runt 30 minuter innan det dök upp. Nedladdningen verkar gå snabbt.

Permalänk
Medlem

Fick direkt!

Logga in på origin och kolla beställningshistoriken så bör det finnas en order där, då är allt grönt

Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
Medlem

Om nu någon inte fått beta eller bara är nyfiken på hur det ser ut

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd

Fantastiskt hur långt BF som franchise har sjunkit.
Dom har inte ens fått förra spelet att fungera nära på bra, och sedan klämmer dom direkt ut ett till spel som verkligen inte borde vara mer änn en DLC..usch.

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

För att ge lite feedback efter några timmars spelande:

Det kändes Battlefield 4 redan första sekunden man spawnade. Detta känns absolut inte som ett eget spel utan som ett DLC. Man har slängt in nya fordon, ändrat skins, lagt till nya vapen och skapat nya kartor. Det jag bryr mig mest om är infantry-delen i spelet och den är lika bedrövlig som BF4. Må låta tjatigt då jag nämnt det i många tidigare trådar, men spela lite BF4 och hoppa över till BF3 så inser ni vad jag menar. Skotten biter inte på samma sätt, allt känns segt/delayat. Inte lika skillbaserat. Den största skillnaden i Hardline är att spelarna har mindre skada, så man dödar spelare fortare. Det verkar vara lite mer rekyl i bössorna här, vilket jag uppskattar.

Gillar man Battlefield 4 så kanske detta kan vara skoj. För oss som är less på Battlefield 4 kommer inte detta överleva många timmar, för man dras med precis samma grundproblem som storebror. Positivt tycker jag fordona är. Härlig kontroll och fort framåt går det. Det är fortfarande en stängd beta, och vi har givetvis inte allt material tillgängligt, men det är absolut tillräckligt för att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer att vara.

Jag har inte haft några förväntningar sedan BF4-släppet så jag är inte besviken. Mest less på att man bygger ett spel på ett annat dåligt spel. Och att det kommer ta ytterligare något år innan ett annat BF-spel släpps, där man har en förhoppning att infantry-delen av spelet kan fungera igen.

Permalänk
Skrivet av jagardaniel:

För att ge lite feedback efter några timmars spelande:

Det kändes Battlefield 4 redan första sekunden man spawnade. Detta känns absolut inte som ett eget spel utan som ett DLC. Man har slängt in nya fordon, ändrat skins, lagt till nya vapen och skapat nya kartor. Det jag bryr mig mest om är infantry-delen i spelet och den är lika bedrövlig som BF4. Må låta tjatigt då jag nämnt det i många tidigare trådar, men spela lite BF4 och hoppa över till BF3 så inser ni vad jag menar. Skotten biter inte på samma sätt, allt känns segt/delayat. Inte lika skillbaserat. Den största skillnaden i Hardline är att spelarna har mindre skada, så man dödar spelare fortare. Det verkar vara lite mer rekyl i bössorna här, vilket jag uppskattar.

Gillar man Battlefield 4 så kanske detta kan vara skoj. För oss som är less på Battlefield 4 kommer inte detta överleva många timmar, för man dras med precis samma grundproblem som storebror. Positivt tycker jag fordona är. Härlig kontroll och fort framåt går det. Det är fortfarande en stängd beta, och vi har givetvis inte allt material tillgängligt, men det är absolut tillräckligt för att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer att vara.

Jag har inte haft några förväntningar sedan BF4-släppet så jag är inte besviken. Mest less på att man bygger ett spel på ett annat dåligt spel. Och att det kommer ta ytterligare något år innan ett annat BF-spel släpps, där man har en förhoppning att infantry-delen av spelet kan fungera igen.

Har inte testat spelet då jag verkar inte få beta än , men jag kollade på LVLCAP twitch igår och det ser verkligen ut som BF4 , tom revive ser likadan ut:(
Du brukar veta vad du pratar om så jag tror inte heller detta kommer vara något för mig.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av jagardaniel:

För att ge lite feedback efter några timmars spelande:

Det kändes Battlefield 4 redan första sekunden man spawnade. Detta känns absolut inte som ett eget spel utan som ett DLC. Man har slängt in nya fordon, ändrat skins, lagt till nya vapen och skapat nya kartor. Det jag bryr mig mest om är infantry-delen i spelet och den är lika bedrövlig som BF4. Må låta tjatigt då jag nämnt det i många tidigare trådar, men spela lite BF4 och hoppa över till BF3 så inser ni vad jag menar. Skotten biter inte på samma sätt, allt känns segt/delayat. Inte lika skillbaserat. Den största skillnaden i Hardline är att spelarna har mindre skada, så man dödar spelare fortare. Det verkar vara lite mer rekyl i bössorna här, vilket jag uppskattar.

Gillar man Battlefield 4 så kanske detta kan vara skoj. För oss som är less på Battlefield 4 kommer inte detta överleva många timmar, för man dras med precis samma grundproblem som storebror. Positivt tycker jag fordona är. Härlig kontroll och fort framåt går det. Det är fortfarande en stängd beta, och vi har givetvis inte allt material tillgängligt, men det är absolut tillräckligt för att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer att vara.

Jag har inte haft några förväntningar sedan BF4-släppet så jag är inte besviken. Mest less på att man bygger ett spel på ett annat dåligt spel. Och att det kommer ta ytterligare något år innan ett annat BF-spel släpps, där man har en förhoppning att infantry-delen av spelet kan fungera igen.

Har inte hunnit testa själv än, ska göra det när jag kommer hem, men av vad som visades på E3 så håller jag med dig fullt ut! Men men, spelet bygger ju på samma spel- samt grafikmotor så vad kan man förvänta sig.

Att de dock ska sälja spelet för 699:- är ju bara sjukt, hade det varit en DLC till Bf4 för en liten slant hade jag tyckt att spelet verkar skitbra!

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk
Avstängd

Bojkott är vad de förtjänar. EA släpper denna skit enbart med förhoppningarna om att kunna pressa en historiskt sett trogen Battlefield-community på så mycket pengar som möjligt innan de ger upp om det hela totalt.

Visa signatur

Mitt vattenkylda system i väntan på bättre tider:
[CPU:]Intel i5 4690k - 4.9GHz @ 1.3V. [GPU:]CrossfireX R9 290X - 1150MHz/1500MHz [MB:] Asus ROG Maximus VII Ranger Z97 [RAM:] Corsair 2x8GB - CL9 2000 [SSD:] Samsung 840 EVO - 2x250GB [PSU:] NZXT Hale90 80+ Gold 1000W [Audio:]Asus Xonar Essence STX II 7.1 Monitor i väntan på 4K: 1440p X-Star - 120Hz

Permalänk
Medlem

Hur lång tid kan det ta att få svar, har väntat sen kl elva igår :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxelDahlstedt:

Hur lång tid kan det ta att få svar, har väntat sen kl elva igår :/

Skulle tro att du kom för sent, kl 23 var en bra stund efter att betan startade.

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk

Wow, jag är grymt besviken. Klarade bara en halvtimmes speltid ikväll, sen stängde jag. Ska försöka igen imorgon...

Permalänk
Medlem

Fasiken, vill spela lite nu!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sprawler:

Wow, jag är grymt besviken. Klarade bara en halvtimmes speltid ikväll, sen stängde jag. Ska försöka igen imorgon...

Skönt att hitta någon som heller inte gillar battlefield hardline.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Skrivet av jagardaniel:

För att ge lite feedback efter några timmars spelande:

Det kändes Battlefield 4 redan första sekunden man spawnade. Detta känns absolut inte som ett eget spel utan som ett DLC. Man har slängt in nya fordon, ändrat skins, lagt till nya vapen och skapat nya kartor. Det jag bryr mig mest om är infantry-delen i spelet och den är lika bedrövlig som BF4. Må låta tjatigt då jag nämnt det i många tidigare trådar, men spela lite BF4 och hoppa över till BF3 så inser ni vad jag menar. Skotten biter inte på samma sätt, allt känns segt/delayat. Inte lika skillbaserat. Den största skillnaden i Hardline är att spelarna har mindre skada, så man dödar spelare fortare. Det verkar vara lite mer rekyl i bössorna här, vilket jag uppskattar.

Gillar man Battlefield 4 så kanske detta kan vara skoj. För oss som är less på Battlefield 4 kommer inte detta överleva många timmar, för man dras med precis samma grundproblem som storebror. Positivt tycker jag fordona är. Härlig kontroll och fort framåt går det. Det är fortfarande en stängd beta, och vi har givetvis inte allt material tillgängligt, men det är absolut tillräckligt för att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer att vara.

Jag har inte haft några förväntningar sedan BF4-släppet så jag är inte besviken. Mest less på att man bygger ett spel på ett annat dåligt spel. Och att det kommer ta ytterligare något år innan ett annat BF-spel släpps, där man har en förhoppning att infantry-delen av spelet kan fungera igen.

En bra recension, tack för det. Jag håller med och vill främst sätta fingret på segheten. Att det skulle vara BF4 med lite nya skins visste nog de flesta redan, men hur man kan göra att spelet är ännu segare än BF4 är för mig en gåta. Då vill jag ändå, smått motvilligt, erkänna att jag är en av få som faktiskt gillar BF4. Hardline gillar jag emellertid inte.

Hela upplägget osade en tidig variant av Counter-Strike. Inget ont om det spelet, men om man lägger pengar på ett spel i Battlefield-serien vill man inte få CS. Hardline hade varit ett helt okej spel om det inte hetat Battlefield: Hardline. Jag förväntade mig mer helt enkelt. Nya skins och någon ny linjär levolutioneffekt räcker tyvärr inte för mig.

Permalänk
Medlem

ja får crasher här oxå , bf4 och detta är båda samma lika för mig, varje kvart en crash... spelade bf3 8h i sträck i förrgår :S

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Startade Origin idag och hade plötsligt denna att tanka ner :). Snart ska det spelas!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Medlem

Testade idag, stod ut 10 minuter innan jag avinstallerade skiten. Ett pissigare BF4 helt enkelt med andra skins. Stackars satar som köper detta. Helt ointressant.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Wow, tittade på filmen, det vanliga hellihorandet man känner igen från Bf4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

ja får crasher här oxå , bf4 och detta är båda samma lika för mig, varje kvart en crash... spelade bf3 8h i sträck i förrgår :S

Jag har inte kraschat i BF4a sen i vintras. Säker på att du inte har drivrutiner som strular eller ostabil överklockning?

Kör förövrigt en 3570k + 7970 Ghz.

Finns ju lite tricks annars som funkade innan dice löste problemen där i vintras som att köra borderless och lite sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Testade idag, stod ut 10 minuter innan jag avinstallerade skiten. Ett pissigare BF4 helt enkelt med andra skins. Stackars satar som köper detta. Helt ointressant.

Instämmer. Provade nyss. Får högre FPS i Hardline än vad jag får i BF4, så ja det är tämligen nedskalat. Känns som så iaf.

Känns mer som att det här vore något som man borde få, med tanke på hur taskigt BF4 har lirat...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Instämmer. Provade nyss. Får högre FPS i Hardline än vad jag får i BF4, så ja det är tämligen nedskalat. Känns som så iaf.

Känns mer som att det här vore något som man borde få, med tanke på hur taskigt BF4 har lirat...

Måste säga att det ser rätt kul ut, har inte fått chansen att testa själv än. Men det är ju rätt uppenbart vilket copy/paste arbete dom gjort. Det får verkligen vara bra jävla kul för att det ska vara värt att slänga ut fullpris för detta spelet.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Måste säga att det ser rätt kul ut, har inte fått chansen att testa själv än. Men det är ju rätt uppenbart vilket copy/paste arbete dom gjort. Det får verkligen vara bra jävla kul för att det ska vara värt att slänga ut fullpris för detta spelet.

Speciellt när Origin/EA vill ha 699 kr för "Digital HuxFlux"...

Ja, det fungerar ju att spela. Folk dör rätt lätt, reload-buggen(30 skott när man reloadat) ligger kvar. Bilarna är snabba. Lite "COD" vibbar får jag. Känns påklistrat på något konstigt vis.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Instämmer. Provade nyss. Får högre FPS i Hardline än vad jag får i BF4, så ja det är tämligen nedskalat. Känns som så iaf.

Känns mer som att det här vore något som man borde få, med tanke på hur taskigt BF4 har lirat...

Har du 100% GPU usage i båda spelen?
Jag får nämligen sämre FPS i 32 player hardline än i 64 player bf4, GPU usage är samma men cpu ligger ungefär 4% lägre i hardline. (Kör ju dock med BF4 SLI profilen till hardline, kanske kan vara därför, har även samma config i båda spelen så det är inte inställningarna)

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Har du 100% GPU usage i båda spelen?
Jag får nämligen sämre FPS i 32 player hardline än i 64 player bf4, GPU usage är samma men cpu ligger ungefär 4% lägre i hardline. (Kör ju dock med BF4 SLI profilen till hardline, kanske kan vara därför, har även samma config i båda spelen så det är inte inställningarna)

Bra fråga. Måste dubbelkolla. Som sagt, det är ju en beta.

Jag kollar imorgon när jag har tid, och kan pressa lite

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Hardline funkar faktiskt bra på min dator, men det gör iofs BF4 också. Har inte upplevt några krascher på länge, peppar peppar... Såg också precis att EA avser sälja BF: Hardline till det tveksamt humana priset om 699 kronor. Världens dyraste mod således!

Synd att det inte släpptes som en mod eller expansion till BF4. Då hade det varit logiskt och jäkligt skoj, nu är det bara konstigt. Mina intryck av spelet har blivit lite bättre sedan jag först spelade det, men det finns fortfarande inte ett uns av chans att jag kommer betala mer än en hundring för spelet tyvärr.

För övrigt: Är det inte meningen att deltagarna i en sluten beta ska bidra med sina synpunkter? Jag har inte sett någon plats för detta någonstans, hade varit roligt att läsa vad övriga testare anser!

Permalänk
Medlem

Testade Betan några timmar... Det här spelet kommer jag inte att köpa.

Har spelat alla BF spel som kommit ut till PC. För mig var nog BC2 sista BF-spelet som hade den "rätta" BF-känslan för mig. Senare spel har fokuserat allt mer på unlocks och infanteri och mindre på teamplay och tanks. Alla springer bara runt och försöker få så många kills som möjligt för att låsa upp saker, suck.

Hardline blev väldigt enformigt efter en timme...

Visa signatur
Permalänk

Är det någon som vet vad nyheterna i uppdateringen för betan är? När jag startade Origin nyss så var det 5,18GB uppdatering för Hardline som den laddar ner..

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Skrivet av BengansBlogg:

Testade Betan några timmar... Det här spelet kommer jag inte att köpa.

Har spelat alla BF spel som kommit ut till PC. För mig var nog BC2 sista BF-spelet som hade den "rätta" BF-känslan för mig. Senare spel har fokuserat allt mer på unlocks och infanteri och mindre på teamplay och tanks. Alla springer bara runt och försöker få så många kills som möjligt för att låsa upp saker, suck.

Hardline blev väldigt enformigt efter en timme...

Ungefär som att onanera med en osthyvel..... Spännande i början, men plågsamt i längden.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

reload-buggen(30 skott när man reloadat) ligger kvar.

Jag tror att det ska föreställa att om du skjuter slut ett helt magasin så laddar du om ett nytt och får då 30 skott, men om du laddar om innan du skjuter slut på hela magasinet så har du kvar en kula i omloppet (30 + 1).
Fast jag vet inte helt säkert ifall det är det du syftar på, jag har för mig att man typ slängde resterande skott i magasinet i betan (till 360 iallafall, vilket jag tyckte var en rolig grej :B ).

Visa signatur

450D / 50D, 30 1.4, 50 1.8, 90 2.8, 70-200 4 IS