Hur ta bort favorit-kontaktlista i Skype?

Permalänk

Hur ta bort favorit-kontaktlista i Skype?

Vill ta bort kontaktlistan "Favoriter" i Skype (ej personerna). Den går inte att ta bort eller ändra namn på. Den går inte att flytta nedanför de övriga listorna. Den bara ligger där och irriterar. Jag vill inte ha någon lista som heter favoriter. Vad jag förstår så sparas inte kontaktlistorna separat på hårddisken heller. Kan man inte bli av med denna? MVH Perry

Permalänk
Medlem

Vet inte vad för version av skype du kör, men jag hovrade bara över namnet och fick ett stängningskryss i hörnet för listan

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk

Skype version 6.16.0.105
Kör Windows 7 Home Premium 64-Bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Vet inte vad för version av skype du kör, men jag hovrade bara över namnet och fick ett stängningskryss i hörnet för listan

Skrivet av djperryboy:

Skype version 6.16.0.105
Kör Windows 7 Home Premium 64-Bit

Då borde det som Dr_Spackel skriver fungera även för dig, funkar fint för mig och jag har samma version av Skype.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Nix det fungerar inte :/

Permalänk
Medlem

Töm favoritlistan genom att högerklicka på alla kontakter och välj "Ta bort från favoriter". Följ sen det som Dr_Spackel sa: håll musmarkören över "Favoriter" och tryck på krysset som visas till höger om titeln. Detta funkar hur bra som helst för min del.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Skrivet av Airikr:

Töm favoritlistan genom att högerklicka på alla kontakter och välj "Ta bort från favoriter". Följ sen det som Dr_Spackel sa: håll musmarkören över "Favoriter" och tryck på krysset som visas till höger om titeln. Detta funkar hur bra som helst för min del.

Tack nu gick det. Jag visste inte att man behövde tömma listan först. Det behöver man inte när det gäller en grupp. Tyckte även att jag prövade detta innan. Tack för ett utförligt svar! Och tack alla andra också! MVH Perry