Den begärda klassen kan inte erhållas från classfactory?

Permalänk
Medlem

Den begärda klassen kan inte erhållas från classfactory?

Får upp detta meddae. när jag försöker köra en AVI fil i WMP(har provat andra spelare oxo).Det konstiga är att jag spelat upp filen tidigare utan problem.

Visa signatur

Tyst och stabilt
P4 1.8A@?

Permalänk

Re: Den begärda klassen kan inte erhållas från classfactory?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dio
Får upp detta meddae. när jag försöker köra en AVI fil i WMP(har provat andra spelare oxo).Det konstiga är att jag spelat upp filen tidigare utan problem.

Precis samma fel får jag och flera av mina kompisar nu, när vi försöker öppna diverse filmer som har fungerat förr. I stället för att skapa en ny tråd så väcker jag upp den här gamla, med att fråga om någon vet vad som är fel?

Permalänk
Medlem

Brukar fås om man har installerat wmp9 har jag för mig, wmp9 är knas, men jag har det ändå

EDIT: ändrade så castor blev glad, förstår hur du menar, ska inte använda det igen

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nulleman
Brukar fås om man har installerat wmp9 har jag för mig, wmp9 är cp, men jag har dfet ändå

Snälla, använd inte "Cerebral Pares (CP)" för att beskriva fel på mjuk/hårdvara.

Visa signatur
Permalänk

Fast jag har bara wmp8? Dessutom är det så även om man använder tex. winamp att spela filmerna i.

Permalänk
Medlem

winamp använder sig av mediaspelaren så det är ju inte så konstigt att det blir samma fel

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ante84
winamp använder sig av mediaspelaren så det är ju inte så konstigt att det blir samma fel

Hm, okay.
Jag kan tilläga att en del filmer, framför allt kortare, hackar något fruktansvärt, det kan handla om flera sekunders stillbilder medan ljudet går normalt. Så har det inte heller gjort förut.