Permalänk

Tips på chassimods..

tja..
skulle behöva lite tips på chassimods..
så här ser burkfan ut idag..
dock med en http://kylning.com/product_info.php?cPath=77_92&products_id=3... som chassifläkt bak..

så.. kom med tips...

funderar på en utskärning på sidan i något mönster med
en frostad plexi bakom som täcker upp..
den kommer ju då att lysa upp i blått vilket borde bli rätt snyggt..
samtidigt som man inte ser in i burken vilken oreda ja har

Visa signatur

[14:14:50] [Yoniss] jag gillar papegojor, men inte kvinnor som ser ut som papegojor
Burkfan P4 2.4@2.8ghz/1024mb ram/690gb hdd/Liteon 812s dvdbrännare/2xtitan 80mm blueled fläktar 1xpapst 80mm fläkt

Permalänk

Kolla denna länk: http://www.coolcasegallery.net/
Uppemot tusen olika moddade datorer för ditt nöje att glo igenom
Något intressant borde du iaf hitta...

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk
Medlem

Börja med att stealthmodda CD och brännare. Borde gå att få betydligt snyggare. Jag antar att du har bitarna som täckte hålen när du fick lådan. De kan du använda dig av, alternativt målar du enheterna.

Kanske byta lysdioder för power, hdd-aktivitet och floppy.

Frostad plexi är aldrig fel. Sen kan du ju fixa skärm, tangentbord och mus i samma färger som lådan, för att få lite enhetligare skrivbord.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dred
Börja med att stealthmodda CD och brännare. Borde gå att få betydligt snyggare. Jag antar att du har bitarna som täckte hålen när du fick lådan. De kan du använda dig av, alternativt målar du enheterna.

Kanske byta lysdioder för power, hdd-aktivitet och floppy.

Frostad plexi är aldrig fel. Sen kan du ju fixa skärm, tangentbord och mus i samma färger som lådan, för att få lite enhetligare skrivbord.

svart färg ska inhandlas =).. ska lacka ovandelen av musen samt monitor.. å givetvis brännaren å dvd'n.. sen kanske d blir ett nytt svart tangbord.. musen tror ja blir rätt snygg.. (lyser i rött samt med svart ovandel).. den är i silver nu å lite smått sliten.. hehe... :D1

Visa signatur

[14:14:50] [Yoniss] jag gillar papegojor, men inte kvinnor som ser ut som papegojor
Burkfan P4 2.4@2.8ghz/1024mb ram/690gb hdd/Liteon 812s dvdbrännare/2xtitan 80mm blueled fläktar 1xpapst 80mm fläkt

Permalänk
Medlem

snyggt chassi, men dioder och sånt kan ju bytas och en fråga bara, vad är det gröna i glaset??

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Avstängd

du kan ju testa att skriva ut en bild på nån ball figur, klippa ut den och sedan klistra under powerknappen (?). vad är det för mysig, grön röra i glaset på ditt skrivbord förresten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
du kan ju testa att skriva ut en bild på nån ball figur, klippa ut den och sedan klistra under powerknappen (?). vad är det för mysig, grön röra i glaset på ditt skrivbord förresten?

Ha jag kom på det! det är fanta juu!

Edit: eller diskmedel

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Man ser juh i princip hela killens rum och det där glaset, jag tror det är ett ljus..

Permalänk
Avstängd

Eller ett sånt där fruntimmers-ljus som luktar gott och har sig

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znurf
snyggt chassi, men dioder och sånt kan ju bytas och en fråga bara, vad är det gröna i glaset??

det är ett doftljus ja fick av mitt ex

Visa signatur

[14:14:50] [Yoniss] jag gillar papegojor, men inte kvinnor som ser ut som papegojor
Burkfan P4 2.4@2.8ghz/1024mb ram/690gb hdd/Liteon 812s dvdbrännare/2xtitan 80mm blueled fläktar 1xpapst 80mm fläkt