Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Det ser ju betydligt bättre ut. Jag tittade lite på mina inställningar. Väljer jag -2 istället för full pixel i min TV's inställningar får jag ut hela bilden. Dock måste jag ställa tillbaks det för Wii U-läget (fast det måste även du med HDMI Overscan-funktionen antar jag?). Jag ska prova med Twilight Princess under kvällen också för att se hur den ser ut på min TV och Gamepad.

Härlig spelhörna för övrigt.
Ser jag inte helt fel så är det dessutom F-Zero som sitter i ditt Super Nintendo?

Ja du har helt rätt, måste stänga av overscan när jag går tillbaka till wii u-läget.
Skarpt öga dessutom, att du lyckades urskilja att det var F-zero på den usla bilden var inte dåligt!

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Jag köpte mitt ex någon månad efter lanseringen har jag för mig. Betalade strax under 400kr för ett nytt exemplar. Smått galen värdeökning på spelet på senare tid. 1300kr är på tok för dyrt men gillar man serien så är nog inte typ 600-800kr orimligt. Det är ju trots allt tre fulla spel i förpackningen. Men efter en ganska snabb titt så ser det ut som att de kostar betydligt mycket mer även på andra ställen. Sedan gissar jag på att en HD-version till Wii U inte borde vara helt omöjligt. Stöd för nya kontroller (även om wii-mote + nunchuck borde vara rätt överlägset med tanke på FPS-delarna av gameplay) men också att använda Gamepad för kartan kanske.

Okej då chillar jag nog lite med det spelet. Skulle vara RIKTIGT nice om det kommer en HD version!

Skrivet av anon5930:

Jo, har man inte en 3DS sedan tidigare så är det ju klart värt att invänta "new"-modellerna. Nu är ju även den mindre modellen omdesignad så mitt tidigare förslag på att satsa på XL pga bättre ergonomi gäller nog inte längre. Har man lite större händer så är nog XL att föredra samtidigt som att icke-XL är lättare att ta med (du får ner den i fickan) samt att, som du säger, man får en bättre PPI. Icke-XL bör förmodligen vara ett par hundringar billigare.

2DS för 490kr är riktigt bra men samtidigt kommer ju även den sakna stöd för Xenoblade Chronicles och andra spel som kräver "new"-stöd. Inte helt orimligt att anta att vi snart får se en New 2DS med?

Men ja, har du möjlighet att testa båda i någon butik i närheten så borde valet bli lättare.

Kommer nog bli en Icke-XL variant Ser fram emot detta. synd att man måste vänta tills 2015

Tack för svaret!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pelleboj:

Ja du har helt rätt, måste stänga av overscan när jag går tillbaka till wii u-läget.
Skarpt öga dessutom, att du lyckades urskilja att det var F-zero på den usla bilden var inte dåligt!

Lika som här då. Så länge jag bara spelar Wii-spel i kompatibilitetsläget så kan jag nog acceptera denna lösning med antar jag. Vore dock fint med en riktig lösning Nintendo.

Hehe, F-Zero bilden på kassetten har fastnat på minnet. Lutningen och färgerna var rätt likt.

Skrivet av tyvar1:

Okej då chillar jag nog lite med det spelet. Skulle vara RIKTIGT nice om det kommer en HD version!

Kommer nog bli en Icke-XL variant Ser fram emot detta. synd att man måste vänta tills 2015

Tack för svaret!

Med tanke på priset på Metroid Prime Trilogy så är det nog definitivt bättre att vänta och se vad som händer. Med lite tur kanske värdet på spelet sjunker framöver med.

Jo, riktigt segt att vi får vänta så länge men samtidigt lär vi ju få intryck från japanska modellerna innan dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hm, skumt detta. Hur ser det ut för er i Wii-läget med Gamepad aktiverad? Får ni svarta kanter både i Wii menyn och i något spel?

För mig är de rätt synliga i Metroid Prime Trilogy redan på avstånd:
http://i.imgur.com/1CG0pwS.jpg

Och lite närmare:
http://i.imgur.com/efvT12e.jpg

Wii menyn ligger vid första anblick rätt bra men även här är det svarta kanter runt bilden:
http://i.imgur.com/z5xv0x3.jpg

Sweede: du har ingen funktion som stretchar ut bilden på din TV eller något liknande?

Nej ingenting har jag hittat när jag kollat igenom tv-inställningarna. Den är inställd på 16:9 och övriga inställningar standard.

Skrivet av anon5930:

Det ser ju betydligt bättre ut. Jag tittade lite på mina inställningar. Väljer jag -2 istället för full pixel i min TV's inställningar får jag ut hela bilden. Dock måste jag ställa tillbaks det för Wii U-läget (fast det måste även du med HDMI Overscan-funktionen antar jag?). Jag ska prova med Twilight Princess under kvällen också för att se hur den ser ut på min TV och Gamepad.

Härlig spelhörna för övrigt.
Ser jag inte helt fel så är det dessutom F-Zero som sitter i ditt Super Nintendo?

Det är ju detta som är knepigast, att ni måste aktivt ändra för en full bild när min visar full bild hela tiden utan att några bild inställningar justeras.
Jag har samma inställning oavsett om det är tv-sändning, pc, wiiu eller wii läge.

Jag dubbelkollade även att min tv inte justerade något själv när Wii läget aktiverades, iaf ingenting som visas i menyer.

Både TV och gamepad visar full bild i alla lägen.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Med tanke på priset på Metroid Prime Trilogy så är det nog definitivt bättre att vänta och se vad som händer. Med lite tur kanske värdet på spelet sjunker framöver med.

Ja det får vi hoppas!

Skrivet av anon5930:

Jo, riktigt segt att vi får vänta så länge men samtidigt lär vi ju få intryck från japanska modellerna innan dess.

Redan kommit lite olika N3DS:

Och nya lådan

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

De lär förtydliga hur det ligger till i nya Nintendo Direct. Första Bayonetta ska ingå oavsett om man köper det digitalt eller boxat. Som det var sagt tidigare så är Bayonetta 1 digital oavsett hur man köper spelet så får se vad de säger imorgon. I Japan är första Bayonetta på skiva i boxad utgåva.

Från Nintendolife.com:

"The title will hit store shelves on October 24th. The most alluring version will be the “First Print Edition”, which includes the game and its forerunner, both in boxed form. These will be clad inside a special case which also includes an "The Art of Bayonetta 2" art book, and is designed to resemble "The Hierarchy of Laguna" tome from the actual game. This pack will be limited to just 15,300 copies.

Next up is the "Special" edition, which is both discs, but no special box. Finally we have the "Solus" edition, which is just Bayonetta 2 in a standard case."

Får se hur priserna blir. Ska försöka få ett First Print Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blewris:

Från Nintendolife.com:

"The title will hit store shelves on October 24th. The most alluring version will be the “First Print Edition”, which includes the game and its forerunner, both in boxed form. These will be clad inside a special case which also includes an "The Art of Bayonetta 2" art book, and is designed to resemble "The Hierarchy of Laguna" tome from the actual game. This pack will be limited to just 15,300 copies.

Next up is the "Special" edition, which is both discs, but no special box. Finally we have the "Solus" edition, which is just Bayonetta 2 in a standard case."

Får se hur priserna blir. Ska försöka få ett First Print Edition

Vet inte om det stämmer för Sverige, men verkar som att det bara är Game som får sälja First Print Edition. Kunde inte hitta det på svenska Game sidan så boka på UK. Men kollar fortfarande på Webhallen ifall dom får in det, föredrar att handla där.

Blir så trött på såna 'store exclusive' versioner...

EDIT: Webhallen har fått in First Print Edition nu, så bokade om mitt.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Laddar era gamepads ur sig själva när de inte används på några dagar? Jag tycker min bara blir värre och värre, använde den senast i lördags och stängde av den utan att batterilampan lyste, idag när jag skulle sätta på den var den stendöd.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelleboj:

Laddar era gamepads ur sig själva när de inte används på några dagar? Jag tycker min bara blir värre och värre, använde den senast i lördags och stängde av den utan att batterilampan lyste, idag när jag skulle sätta på den var den stendöd.

batteriet dras när man inte använder då den står "standby".

vet inte hur ofta jag laddar, men sladden är lång så man kan sitta i soffan å ladda samtidigt som man spelar.
sen har du ju större batteri om du vill ha

http://cdon.se/spel/wii_u_gamepad_high-capacity_battery-25331...

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelleboj:

Laddar era gamepads ur sig själva när de inte används på några dagar? Jag tycker min bara blir värre och värre, använde den senast i lördags och stängde av den utan att batterilampan lyste, idag när jag skulle sätta på den var den stendöd.

Själv sätter jag den alltid i laddstället när jag spelat klart så vet jag att det alltid finns batteri när jag ska spela nästa gång. Och som personen innan skrev så går det ju annars bra att spela med laddsladd ansluten.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

batteriet dras när man inte använder då den står "standby".

vet inte hur ofta jag laddar, men sladden är lång så man kan sitta i soffan å ladda samtidigt som man spelar.
sen har du ju större batteri om du vill ha

http://cdon.se/spel/wii_u_gamepad_high-capacity_battery-25331...

Har gamepaden någon egen standby-funktion som alltid ligger på? Har stängt av allt om standby i inställningarna och brukar även bryta strömmen till konsolen när den inte används.

Skrivet av Bejje:

Själv sätter jag den alltid i laddstället när jag spelat klart så vet jag att det alltid finns batteri när jag ska spela nästa gång. Och som personen innan skrev så går det ju annars bra att spela med laddsladd ansluten.

Japp, får nog ta och rota fram laddstället, hoppades dock på slippa behöva gömma ännu en kabel bakom tvbänken.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem

Du qickstart som ligger på padden.
Jag laddar inte min ppad ofta alla fall. Kan lira några timmar sen kan den ligga utan att görs något med den ett par dagar utan problem.

Kanske fått kast batteri?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv

Jag har noterat att om min Wii U vll något (den blinkar) så kan det vara bra att kolla vad den vill för annars drar den slut på batteriet inom ett dygn eller så. Hade varit fint om även Gamepad gick att stänga av helt. Snabbstart är förvisso trevlig men laddningstiderna med Wii U är idag så pass bra att de inte direkt stör mig längre. Annat med hur det var i början...

Sedan slog mig tanken, ligger Gamepad fortfarande i standby om Wii U blir strömlös? Oavsett vilket så är det nog något som borde kunna fås stöd via en firmware-uppdatering eller liknande. Jag har för mig att det inte bara är Wii U som får uppdaterat firmware utan även Gamepad. Dock är det inget vi normalt märker såvida det inte blir något fel under uppdateringen.

Permalänk
Medlem

Gällande att gamepaden drar ur så lär jag inte varit ensam om att märka att det kommer reklam på den även när den är avstängd?
T.ex. för några veckor sedan så satt jag i soffan och kollade på TV när jag såg att gampaden startade och visade reklam för att man kostnadsritt kunde ladda ner Mercedesbilar till MK8. Häromdagen så kom reklam om att det var rabatt på alla Zeldatitalar i storen osv.

Har man inte sim gamepad på laddning när man inte använder den så drar det ås klart en del batteri.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk

Vill man inte ha dessa notifieringar är det bara att stänga av under inställningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajtaight:

Vill man inte ha dessa notifieringar är det bara att stänga av under inställningar.

Jag gillar dom. Det är oftast bara bra "reklam" som kommer som jag ändå inte vill missa.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blewris:

Från Nintendolife.com:

"The title will hit store shelves on October 24th. The most alluring version will be the “First Print Edition”, which includes the game and its forerunner, both in boxed form. These will be clad inside a special case which also includes an "The Art of Bayonetta 2" art book, and is designed to resemble "The Hierarchy of Laguna" tome from the actual game. This pack will be limited to just 15,300 copies.

Next up is the "Special" edition, which is both discs, but no special box. Finally we have the "Solus" edition, which is just Bayonetta 2 in a standard case."

https://www.youtube.com/watch?v=fauZ4wm9z-0

Får se hur priserna blir. Ska försöka få ett First Print Edition

Ja är väl lika bra att slå till, Hade man haft kvar alla sina NES och SNES i kanon skick och special utgåvor så hade man varit rik nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelleboj:

Laddar era gamepads ur sig själva när de inte används på några dagar? Jag tycker min bara blir värre och värre, använde den senast i lördags och stängde av den utan att batterilampan lyste, idag när jag skulle sätta på den var den stendöd.

Skrivet av Bejje:

Själv sätter jag den alltid i laddstället när jag spelat klart så vet jag att det alltid finns batteri när jag ska spela nästa gång. Och som personen innan skrev så går det ju annars bra att spela med laddsladd ansluten.

Samma här, används den inte sitter den i laddstället.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Ja de laddas ur. Man måste ladda den när den ligger annars är de stendöda när man ska använda den

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Ja de laddas ur. Man måste ladda den när den ligger annars är de stendöda när man ska använda den

Jag ser inte riktigt problemet. Det är väl bara att ställa den i laddaren när man spelat klart eller?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

går att stänga av notiser , quickstart osv, lika så sänk ljusstyrkan lite med och volym har jag aldrig på ifall jag inte bara spelar på padden å tanten kollar på tv.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Jag ser inte riktigt problemet. Det är väl bara att ställa den i laddaren när man spelat klart eller?

Ja jag ser inte heller det som ngt problem. Är man glömsk så blir det såklart irriterande.

Permalänk
Konsolgrävare

Jag har alltid min i laddningsstationen när jag inte använder den

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

och belöningen för de som köper en SE verkar precis som det var med Zelda vara en extraful extrastor extraonödig ålderslogga. nötter!

Skrivet av anon5930:

Sedan slog mig tanken, ligger Gamepad fortfarande i standby om Wii U blir strömlös?

Oavsett vilket så är det nog något som borde kunna fås stöd via en firmware-uppdatering eller liknande. Jag har för mig att det inte bara är Wii U som får uppdaterat firmware utan även Gamepad. Dock är det inget vi normalt märker såvida det inte blir något fel under uppdateringen.

ja, eftersom inte bara kontrollen väcker maskinen utan även tvärtom så måste den lyssna hela tiden. antar att det är vad som suger ur den lite snabbare än tex en Playstationpadda.

tror inte den får det varje gång, men det har varit minst två uppgraderingar av paddan hittills iaf. att de lägger in nån full avstängning av lyssnarläget tror jag dock inte blir aktuellt. dels skulle det hindra andra funktioner de gärna vill du använder, och sen skulle det ev kunna krångla med vissa spel när du startar via en annan kontroll. som såna där sportsgrejer där paddan är en förlängning av skärmen och sånt.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Konsolgrävare

10 dagar kvar till Zelda: Hyrule Warriors!

Någon som vet vart man får tag på Bayonetta 2 - First Print Edition?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AndreaX:

ja, eftersom inte bara kontrollen väcker maskinen utan även tvärtom så måste den lyssna hela tiden. antar att det är vad som suger ur den lite snabbare än tex en Playstationpadda.

tror inte den får det varje gång, men det har varit minst två uppgraderingar av paddan hittills iaf. att de lägger in nån full avstängning av lyssnarläget tror jag dock inte blir aktuellt. dels skulle det hindra andra funktioner de gärna vill du använder, och sen skulle det ev kunna krångla med vissa spel när du startar via en annan kontroll. som såna där sportsgrejer där paddan är en förlängning av skärmen och sånt.

Jag hoppas nog ändå på en sådan möjlighet framöver. Om inte annat vid nästa hårdvarurevision/ny Wii U-modell.

Men ja, ärligt talat så är nog inte problemet med att den drar ut batteriet i standby något jätteproblem. Speciellt om man kan undvara informationsgrejerna och för att inte tala om att använda dockan. Jag tycker ändå det är rätt störande att allt jämt ska laddas idag. Mobilen behöver ju oftast laddas minst en gång om dagen exempelvis.

Skrivet av tyvar1:

10 dagar kvar till Zelda: Hyrule Warriors!

Någon som vet vart man får tag på Bayonetta 2 - First Print Edition?

Blev det en förbokning av Hyrule Warriors? Själv inväntar jag recensionerna men blir nog ett köp förr eller senare oavsett vad recensenterna tycker.

Bayonetta 2: FPE är väl exklusiv för Game-butikerna. UK Game är den slut hos men kanske den går att hitta hos Svenska Game eller eventuell Tysk eller annat granlands? Lär nog gå att hitta den dyrt på ebay och liknande redan vid/efter lanseringen också antar jag.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Blev det en förbokning av Hyrule Warriors? Själv inväntar jag recensionerna men blir nog ett köp förr eller senare oavsett vad recensenterna tycker.

Bayonetta 2: FPE är väl exklusiv för Game-butikerna. UK Game är den slut hos men kanske den går att hitta hos Svenska Game eller eventuell Tysk eller annat granlands? Lär nog gå att hitta den dyrt på ebay och liknande redan vid/efter lanseringen också antar jag.

Japp förhandsbokat det rätt så taggad!

Åfan, då får det bli special edition istället. får man båda spelen i skivor då?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Blewris:

Från Nintendolife.com:

"The title will hit store shelves on October 24th. The most alluring version will be the “First Print Edition”, which includes the game and its forerunner, both in boxed form. These will be clad inside a special case which also includes an "The Art of Bayonetta 2" art book, and is designed to resemble "The Hierarchy of Laguna" tome from the actual game. This pack will be limited to just 15,300 copies.

Next up is the "Special" edition, which is both discs, but no special box. Finally we have the "Solus" edition, which is just Bayonetta 2 in a standard case."

https://www.youtube.com/watch?v=fauZ4wm9z-0

Får se hur priserna blir. Ska försöka få ett First Print Edition

Skrivet av tyvar1:

Japp förhandsbokat det rätt så taggad!

Åfan, då får det bli special edition istället. får man båda spelen i skivor då?

Se Blewris inlägg ovan, Special Edition (exempelvis http://www.webhallen.com/se-sv/spel/nintendo_wii_u/161184-bay... ) bör innehålla skivor för båda spelen med tanke på informationen i inlägget ovanför. Ju närmare lansering desto mer information och butiker bör lista SE-utgåvan. Kanske lite lägre priser med även om 499kr är rätt prispressat redan (då det trots allt ingår två spel).

Men vill du fortfarande ha First Print Edition så är det nog säkrast att jaga ett exemplar ASAP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

EDIT: Webhallen har fått in First Print Edition nu, så bokade om mitt.

Jag hittar bara special edition där, har du månne en länk?

Edit hittade den nu, fullbokad... Jaja, får bli special edition då.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Läser man info hos webhallen:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/nintendo_wii_u/161184-bay...

Bayonetta 2 Special Edition (Bayonetta 1 + 2)

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |