Forza Horizon 2 Sweclockers Bilklubb

Permalänk

Ni med versionen från hong Kong borde kunna spela nu då de är 8 timmar före oss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Ni med versionen från hong Kong borde kunna spela nu då de är 8 timmar före oss

De är 6 timmar tidsskillnad. Och har kunnat spela sen kl 18.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Skrivet av zisekoz:

De är 6 timmar tidsskillnad. Och har kunnat spela sen kl 18.

Skickades från m.sweclockers.com

Oj skrev fel

Permalänk
Medlem

Hmm när får man joina klubbar? Club tabben är grå och går inte gå in på?

Är lvl16 grönt armband.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Hmm när får man joina klubbar? Club tabben är grå och går inte gå in på?

Är lvl16 grönt armband.

När du gjort de 3 första championships.

EDIT. Alltså, du följer den där roadtripgrejen dom tjötar om hela tiden i början. Så kommer du dit de 3 championship är.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

Så nu har jag joina klubben

Gt:m1ck3hh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Jag har två goda vänner som också lirar Horizon. Men som inte är medlemmar här på sweclockers. Kan de joina klubben ändå?

Gamertag: Morol och Kermita

Edit: kastar in min bror också Billibonkbacon
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk

kommer in en sväng ikväll någon har tyvärr stulit mitt headset så blir kinect micken, eller bara lyssna då.

mitt GT: Tranceracer

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Jag gick med i klubben också, Piddekiller

Permalänk
Medlem

Jag gick med i klubben nyss, gt: JoCCe
Roligt att se det droppa in nya medlemmar konstant! Hoppas vi blir några som lirar.

Permalänk
Avstängd

kollade nyss... över 40st i klubben. Strålande.

Permalänk
Medlem

Jag gick med igår med

/panicmango

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Skrivet av mickys:

Jag gick med igår med

/panicmango

Jag också

//hajskor

Permalänk
Medlem

Har fått min kopia nu! Synes på vägarna!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

När blir första klubbkörningen då?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Såg att Gamereactor låg nummer 19 i världen gällande xp.
Vi låg väl runt 35:e plats igår?

Kanske ska slå ihop klubbarna?

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk

Fick hem en ratt idag! Tom flickvännen tyckte att det var roligt att spela

Permalänk
Skrivet av Eggi8finger:

Fick hem en ratt idag! Tom flickvännen tyckte att det var roligt att spela

http://i58.tinypic.com/vy2rur.jpg

Edit: ursäkta den snea bilden sitter på mobilen just nu

Permalänk
Medlem

Skulle vart grymt om någon driftig själ kan fixa en klubbvinyl vi kan köra med, inte för stor inte för vräkig.
Men något litet som man kan klistra på bilen, gör att man känner ingen oss.

Slog till på en P1:a igår, helt klart en ny favorit. Tog en bild!

Skrivet av Eggi8finger:

Fick hem en ratt idag! Tom flickvännen tyckte att det var roligt att spela

http://i58.tinypic.com/vy2rur.jpg

Ah, schysst!
En Thrustmaster 458 TX va? Hört en del blandad kritik om dem, fungerar den bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Fick hem en ratt idag! Tom flickvännen tyckte att det var roligt att spela

http://i58.tinypic.com/vy2rur.jpg

Jag har gått i planerna på att köpa det setet också. Nöjd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk

Otroligt nöjd helt sjukt vilken skillnad FFB är helt sjukt häftigt. Man liksom känner bilens vikt i ratten. Jag har bara kört med gamepad förut men nu kan man verkligen inte åka med plattan i mattan då om man gör det tappar man kontrollen direkt och så är det kört! Man kör mycket mer med gasen nu. Om ni skall köpa så kan jag tipsa om caseking.de gick på 310eur med en f1 addon ratt dessutom. Riktigt bra pris då de felsöka svenska butiker tar 3500kr för bara ratten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Otroligt nöjd helt sjukt vilken skillnad FFB är helt sjukt häftigt. Man liksom känner bilens vikt i ratten. Jag har bara kört med gamepad förut men nu kan man verkligen inte åka med plattan i mattan då om man gör det tappar man kontrollen direkt och så är det kört! Man kör mycket mer med gasen nu. Om ni skall köpa så kan jag tipsa om caseking.de gick på 310eur med en f1 addon ratt dessutom. Riktigt bra pris då de felsöka svenska butiker tar 3500kr för bara ratten.

Har du funderat på att köpa deras 3pedalset och Växelspakset senare eller?

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Eggi8finger:

Otroligt nöjd helt sjukt vilken skillnad FFB är helt sjukt häftigt. Man liksom känner bilens vikt i ratten. Jag har bara kört med gamepad förut men nu kan man verkligen inte åka med plattan i mattan då om man gör det tappar man kontrollen direkt och så är det kört! Man kör mycket mer med gasen nu. Om ni skall köpa så kan jag tipsa om caseking.de gick på 310eur med en f1 addon ratt dessutom. Riktigt bra pris då de felsöka svenska butiker tar 3500kr för bara ratten.

Då ska du testa ett spel som är en simulator, och inte arkadracing som Forza

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Mr MONKEYMANiAC

Permalänk
Skrivet av zisekoz:

Har du funderat på att köpa deras 3pedalset och Växelspakset senare eller?

Ja har funderat på det men först blir det nog att bygga en diy rigg. Kan tillägga att orginal Ferrari ratt är väldigt plastig men helt ok ändå bättre än jag förväntade mig. F1 ratten är mycket mer som en riktig ratt den är i aluminium och har en tyngd i som en riktig ratt skulle ha. Förnärvarende består min "rigg" av en pall från Ikea och en sackosäck. Haha

Permalänk
Medlem

Redan 75 spelar i klubben. Härligt! Kan tillägga att det är jag som startat klubben (gamertag: j0rpii)

Visa signatur

Nätverkstekniker, Programmerare, Designer
MSI B450 | AMD Ryzen 5 3600@4.2GHz 0.95v | 16GB Kingston HyperX 3400MHz DDR4 | EVGA Geforce GTX 780Ti | 120GB Samsung SSD | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Ja har funderat på det men först blir det nog att bygga en diy rigg. Kan tillägga att orginal Ferrari ratt är väldigt plastig men helt ok ändå bättre än jag förväntade mig. F1 ratten är mycket mer som en riktig ratt den är i aluminium och har en tyngd i som en riktig ratt skulle ha. Förnärvarende består min "rigg" av en pall från Ikea och en sackosäck. Haha
http://i59.tinypic.com/b7co5v.jpg

Ikeapall och sackosäck. Gamingrig for a champ.
Kollade caseking.de. 6800 för ratt, 3pedalset, växelspak och stol med hållare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

Såg att ni hade horizon 2 club
Så jag joina, adda MRspeedcats

Permalänk
Medlem

Ingen demo för 360?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

Seg har kör 314/315 vägar nu hittar inte den sista jag har missat ^^

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X