Medlem vinner Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Permalänk
Melding Plague

Medlem vinner Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Det regnar tävlingsvinster över SweClockers medlemmar. Näst på tur står inget mindre än ett Geforce GTX 980 G1 Gaming från komponentjätten Gigabyte.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jaha grattis, skoj för hen.

Permalänk
Medlem

Eh, okej? Grattis till vinnaren i alla fall.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Va ingen slogan? Kom igen nu. Vi vill veta.

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Det var ju meningen att jag skulle vinna så jag kunde köra SLI!

Permalänk
Entusiast

Men föri... Ge oss sloganen ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Är väl inte svårare än att de tänkt använda hans slogan för marknadsföring och vill inte att det ska komma på villovägar innan Gigabyte gjort business utav den.

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara så att sloganen är: "Gigabytes representanter ser en vinnare i medlemmen Blaxxor, vars slagkraftiga, om än hemlighållna slogan"?

Visa signatur

[Fractal Design R5] [Intel i7 4790k + CM 212 Evo] [8Gb DDR3] [Asus Z97-A] [MSI GTX 970]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Samsung Chronos 7] Intel i5-3210M (2,5Ghz), 6Gb DDR3, 1Tb, nVidia GT 640M 1024Mb GDDR5

Permalänk

Konstigt.... jag hade ju inget meddelande. Glömde ni skicka det? Jag som hade så bra slogan ;P

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Helt klart fel person som vann, det skulle ju ha varit jag... dåligt Gigabyte inga mer prylar från er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calsoe:

Kan det inte vara så att sloganen är: "Gigabytes representanter ser en vinnare i medlemmen Blaxxor, vars slagkraftiga, om än hemlighållna slogan"?

Dat plottwist

Permalänk
Medlem

Never a winner always a loser.

Gratulerar till Blaxxor!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk

Hehe vore lite kul om hen inte svarade så man kan ha en till chans....

Permalänk
Avstängd

Grattis Blaxxor!

Permalänk
Hjälpsam

Grattis!
Julen kom tidigt för dig i år.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Grattis!

Ingen mening att vänta mer för mig då. Får bli att KÖPA ett 980 istället. Darn...

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Medlem

Men attans! Jag hade ju också kunnat komma på Hemlighållen!
Får sikta mig in på AMDs nya kort i Februari och hoppas på att dem faktiskt presterar bättre

Permalänk
Medlem

Jaha, då blev det iaf inte Gam1ng as it should be!

Hade lite förhoppningar på den :/

Permalänk
Inaktiv

Fyfaen. Venter i så mange dager, bare for å finne ut at jeg ikke har vunnet.

Permalänk
Medlem

Grattis! Hoppas man får reda på vilken slogan det var så småningom.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Gissar att de som då brukar skriva ut sitt tävlingsbidrag i kommentarerna per automatik diskas? Tur att jag inte gjorde det, inte för att jag vann, men kan ju vara bra att tänka på i #Framtiden

Och grattis till vinnaren! Nvidias färg är ju grön, och resten av oss är nog gröna av avund just nu

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Får tacka och bocka för alla grattis! Känns väldigt oväntat att man vann och speciellt när det var ett sådan pris som det var

Tänker inte skriva ut vad jag skrev för slogan utan det får Gigabyte göra när dom bestämt vad dom ska göra med den

Mvh !

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Skrivet av Blaxxor:

Får tacka och bocka för alla grattis! Känns väldigt oväntat att man vann och speciellt när det var ett sådan pris som det var

Tänker inte skriva ut vad jag skrev för slogan utan det får Gigabyte göra när dom bestämt vad dom ska göra med den

Mvh !

Dags att ändra specsen i din signatur....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eight0808:

Dags att ändra specsen i din signatur....

Ja och nu känner jag mig tvingad att leta upp nån vassare cpu också så man kan använda kortets kapacitet.

Ska nog försöka byte bort mitt 770 mot nån annan cpu

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Medlem

Luktar korruption lång väg.. Kräver att tävlingen görs om!

Permalänk
Medlem

Alltså, måste jag köpa ett nytt grafikkort?

Grattis hur som helst!

Permalänk
Medlem

Jaha, då kan man sluta hoppas...

Grattis Blaxxor!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Så taktiken är att i fortsättning inte skriva ut sin slogan i kommentarsfältet till tävlingen, då man i princip har diskvalificerat sig själv eftersom att de vill hålla den hemlig? Kan det vara så illa så att den bästa sloganen var skriven i kommentatorsfältet till tävlingen, men att de inte kunde utse den till vinnare även om den var bäst eftersom att den ska vara hemlig?

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.

Permalänk
Medlem

Cool_Hector frågan är varför folk avslöjar sina bidrag till att börja med? Användarna har Noll impakt på det vinnande bidraget, det är en jury som exklusivt väljer sina egna vinnare. På samma sätt som att en Gilla knapp på facebook inte matar svältande barn i afrika, "Gilla" på sweclockers påverkar inte juryns beslut.

Som du säger det kan ha en motverkande effekt med