Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Det roliga är ju att det finns 25.25or ala 2 svängpunkter i ets1.

Skumt att dom kunde fixa det i ETS och inte i ETS2.

Permalänk

I Ets så krävdes det att man ändrade i save filerna varenda gång man skulle göra med dolly + släp eller link.
I Ets2 så har dom byggt upp save filerna annorluna så det går inte att göra på samma sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lenart99:

Är det något bil mod du har använt och sen satt på dom på lastbil

Japp,:D enda bilmoden jag hittade var Audi-RS4. Grejjen är ju att den är cut´n paste på en DAF-lastbil, så särskilt smidig blev inte den bilen.
Då bestämde jag mig för att sno däcken från den, och sätta på min egna MAN istället. Jag tappade i genomsnitt 2KM/H.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Det där är ett mod. Plus att dolly'n är fastspikad i lastbilen så den ger inte den korrekta känslan alls. Jo i ETS 2 försöker dem nog få det så realistiskt som möjligt, så skulle 25.25 någonsin finnas så skulle det troligtvis begränsas.

Permalänk
Medlem

4444 inlägg!!!!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Foxmaner:

4444 inlägg!!!!

#4447 med mitt inlägg och 4446 med dit..

Who cares?

Annat med 420!

Permalänk
Medlem

Men hur är det i 18Wos extreme trucker 2 ? Man kan ju köra roadtrain där. Där kör man väl ändå med dolly ?!?!?
Har tyvärr ingen erfarenhet av ets1. Men har för ett par år sedan lirat 18Wos

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

#4447 med mitt inlägg och 4446 med dit..

Who cares?

Annat med 420!

Vi får fira när tråden når 5000 inlägg.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

Man får Euro truck och några andra spel för 5,5 dollar på humblebundle nu.

Permalänk
Permalänk
Medlem

TurboTruck var det du som levererade mitt kontorsbord? Kanske det skadades i en ETS2 krasch så skadat det var.

Skämt åsido snart kommer det en Swärje DLC

Permalänk
Skrivet av str8forthakill:

TurboTruck var det du som levererade mitt kontorsbord? Kanske det skadades i en ETS2 krasch så skadat det var.

Skämt åsido snart kommer det en Swärje DLC

Haha här levereras inga skadade varor inte!

Ja Skandinavien DLCn lär bli riktigt intressant om man ser till bilderna på Stockholm och Linköping

Permalänk

Nu när 1.14 uppdateringen är ute så blev man sugen att prova på nya DAF XF, men roligaste av allt är att det nu finns höj och sänkbara axlar.

Permalänk
Medlem

Brukar kika in i den här delen av forumet ibland och kolla på bilderna. Nu råkade jag snubbla över en "Bundle" med olika truck/bil simulatorspel och tänkte direkt att jag kunde tipsa er som kanske spanat på några andra simulator spel i samma genre men inte tagit steget.

Hur som helst, här har ni paketet: http://www.bundlestars.com/all-bundles/big-rigs-bundle/

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Varför fungerar inte promods 1.70 med ets nya uppdatering 1.4 ?? Kommer bara upp : kunde inte ladda spelet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av myrre01:

Varför fungerar inte promods 1.70 med ets nya uppdatering 1.4 ?? Kommer bara upp : kunde inte ladda spelet

Nej, det gör den inte. De jobbar på att lösa det, men de har ingen ETA när det är klart. Bara att vänta tills nya är släppt.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nej, det gör den inte. De jobbar på att lösa det, men de har ingen ETA när det är klart. Bara att vänta tills nya är släppt.

Okej, tack för så snabbt svar

Permalänk

Tja! Undrar om det finns en vänlig själ som skulle kunna göra några mods och skins till mig?

Permalänk

@lillking1 Lite mer info skulle vara bra. Är det något enkelt kanske jag kan göra det. Har tyvärr inte tid med något super avancerat.

Permalänk

@Nicklasmp Hade tänkt mig en volvo fh16 (ny model) med 4 axlar något liknande en oversize truck, och hade varigt snyggt med ett skin med mitt företagsnamn (Lillkingen transport AB) och skinet ska också likna ett oversize skin. skriver om jag kommer på något mer.

Permalänk

@Niklasmp Skulle vilja ha en oversize skylt också.

Permalänk
Skrivet av lillking1:

@Nicklasmp Hade tänkt mig en volvo fh16 (ny model) med 4 axlar något liknande en oversize truck, och hade varigt snyggt med ett skin med mitt företagsnamn (Lillkingen transport AB) och skinet ska också likna ett oversize skin. skriver om jag kommer på något mer.

Något sånt här?

http://ets2.lt/en/volvo-fh16-2012-8x4-taglift/
http://ets2.lt/en/volvo-fh16-2012-8x4-v-2-0/
http://maxxets2mods.jimdo.com/anbauteile/

Edit:
Glömde en mod x)
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=127596

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk

@Mattias P asså jag har redan testat alla och jag tycker inte att dom är så bra. Jag tycker att om @Nicklasmp har ork lust så hade det varit super om han hade velat göra det som jag önskar.

Permalänk
Medlem

Vet någon när multiplayer kommer funka igen? Det står bara att min steam version inte är kompatibel med det. Sjukt störrande!!!!!

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veerz:

Vet någon när multiplayer kommer funka igen? Det står bara att min steam version inte är kompatibel med det. Sjukt störrande!!!!!

Du får gå tillbaka till en lägre version.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Skrivet av Goteborgan:

Du får gå tillbaka till en lägre version.

Hur gör man det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillking1:

Hur gör man det?

Egenskaper på spelet och under Betas.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Skrivet av Goteborgan:

Egenskaper på spelet och under Betas.

Tack för svaret.

Permalänk
Skrivet av lillking1:

Tack för svaret.

vilken av betorna, kan du skicka en bild på vilken man ska använda?

Permalänk
Medlem

vet någon varför jag inte får upp några "quick jobs" när jag kör Multi player . ?

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X