hur länge tog det innan ni fick er oneplus one?

Permalänk
Medlem

hur länge tog det innan ni fick er oneplus one?

beställde min i fredags, alltså 28.11 (med invite) och det står fortfarande pending shipment på deras hemsida. Express frakt
hur länge tog det för er att få den?

Permalänk

Jag körde med Express frakt, och det lustiga var att det stod Pending Shipment ända tills Fredag (Beställde på en Onsdag vill jag minnas) , och på Fredagen stod den "Delivered" samt fick mail om att den skickades då men när jag kom hem efter jobbet var den redan där, strax innan 18. Så 3 dagar, var sjukt imponerad. Var snabbare än jag personligen väntade mig, även om det var Express.

Permalänk
Medlem

Beställt två stycken, och båda har gått på 3 dagar med Expressfrakt. Första beställde jag på en torsdag och fick måndag morgon(pga helgen). Andra beställdes på en onsdag och leverades på fredag morgon.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Beställde i tisdags kväll, fick den igår. Valde expressfrakt. Blev riktigt imponerad över att det gick så snabbt.

Permalänk
Medlem

kan tilläga att jag tog xpressfrakt

Permalänk
Medlem

Min polare fick den efter 1 dag skickad fån England.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

Fick min 2 dagar efter jag hade beställt den med expressfrakt.

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem

Vad är en oneplus one?

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeexXxiN:

beställde min i fredags, alltså 28.11 (med invite) och det står fortfarande pending shipment på deras hemsida. Express frakt
hur länge tog det för er att få den?

köpte samtidigt som du och BF köparna kommer få One plus One innan jul men den kommer inte nu på direkten pga att det är jätte många som har köpt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Matwik:

Vad är en oneplus one?

http://lmgtfy.com/?q=oneplus+one

Permalänk
Inaktiv

Jag tog vanlig frakt, tar nog 3 månader tills jag får den då halva jordens befolkning verkar ha beställt.
Läste på deras forum att flera har fått tillbaka pengarna för de inte kan leverera inom en snar framtid.

Permalänk
Medlem

En kompis beställde på en Söndag, tog express frakt, hämtade ut den på onsdag eftermiddag.

Permalänk
Medlem

Beställde min en söndag och fick min på tisdagen.
När jag beställde min lurar till den så tog det 11 dagar innan jag fick dom(det var i slutet av november och innan blackfriday och jag fick dom i december)

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeexXxiN:

beställde min i fredags, alltså 28.11 (med invite) och det står fortfarande pending shipment på deras hemsida. Express frakt
hur länge tog det för er att få den?

Beställde min igår 12.04 och idag gick den från pending shipment till processing, och då har jag tagit standard frakten.

Har också läst att för många har det stått pending eller processing tills dagen då de fått telefonen hemma, så man kan nog inte lita på det som står till 100%.

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

Permalänk
Medlem

beställde min igår.. står pending shipping! hoppas den kommer måndag eller tisdag!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeexXxiN:

beställde min i fredags, alltså 28.11 (med invite) och det står fortfarande pending shipment på deras hemsida. Express frakt
hur länge tog det för er att få den?

Beställde förra tisdagen med vanlig frakt. Fick den i tisdags. Inga konstigheter med detta. Men i och med att det var black friday så antar jag att de fick massa beställningar och din tar längre tid än vad det gjorde för mig.

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Medlem

Beställde en tisdag 1915. 44 timmar senare levererad och uthämtad hos DHLs serviceställe.
Föredömligt snabbt med expressfrakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

beställde min igår.. står pending shipping! hoppas den kommer måndag eller tisdag!

Tyvärr men det kan du nog glömma.....

Visa signatur

Asus gtx 760 oc 2gb vram
Intel core i5 4460 -ASUS Z97-P, Socket-1150
Corsair builder series v2 cx 500
8gb ram i 1333 mhz
Iphone 6s 16 gb

Permalänk
Medlem

Är det större fokus på 64 gb versionerna än 16 gb?

Visa signatur

Asus gtx 760 oc 2gb vram
Intel core i5 4460 -ASUS Z97-P, Socket-1150
Corsair builder series v2 cx 500
8gb ram i 1333 mhz
Iphone 6s 16 gb

Permalänk
Medlem

Beställde den 29 november. Står Pending Shipment på min.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Tack, nu vet jag. Google.se , det måste jag komma ihåg...

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Gaah, ja e ju en såndär hemsk människa som verkligen hatar å vänta när ja beställt nåt... Beställde den 2:a dec å står fortf pending shipment... Har lagt en ticket men inget svar där heller =(...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Inaktiv

Jag har och så pendling och väntar på svar från support då jag hade kolli nummer i kvittot från PayPal men söker jag med det numret så har en person hämtar ut varan i Spanien.

Har du kolli nr i kvittot från PayPal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

Jag har och så pendling och väntar på svar från support då jag hade kolli nummer i kvittot från PayPal men söker jag med det numret så har en person hämtar ut varan i Spanien.

Har du kolli nr i kvittot från PayPal?

nej, det fick jag inte, iallafall inte på emailen

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

Jag har och så pendling och väntar på svar från support då jag hade kolli nummer i kvittot från PayPal men söker jag med det numret så har en person hämtar ut varan i Spanien.

Har du kolli nr i kvittot från PayPal?

De va ju märkligt =/... Ser inte nåt kollinummer i mitt kvitto heller...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

Jag har och så pendling och väntar på svar från support då jag hade kolli nummer i kvittot från PayPal men söker jag med det numret så har en person hämtar ut varan i Spanien.

Har du kolli nr i kvittot från PayPal?

Fick idag ett mail med att min 1+1 var skeppad och fick däri ett kollinummer till DHL. Tog 2 arbetsdagar från pending shipment ->processing -> completed. Ligger förtillfället på flygplatsen i london.

Jag valde standardfrakten, trodde inte de skulle vara så snabba!

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

Permalänk
Medlem

Jag har väntat sen 28 nov, det är ju dock dhl som är helt otroligt inkompetenta i mitt fall...

Permalänk
Medlem

Jag fick min igår, beställde den på Black Friday.
Tog också expressfrakt

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det för mobilen att skickas när man väl fått processing statusen?

Visa signatur

Asus gtx 760 oc 2gb vram
Intel core i5 4460 -ASUS Z97-P, Socket-1150
Corsair builder series v2 cx 500
8gb ram i 1333 mhz
Iphone 6s 16 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hephox:

Hur lång tid tar det för mobilen att skickas när man väl fått processing statusen?

För mig tog det 2 arbetsdagar, vilket ligger inom ramen 1-3 dagar som det skriver på hemsidan. Tror vi europeer har det bättre än amerikanerna gällande leveranstid pga av lagren i england och tyskland!

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II