Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Samsung Galaxy Note 4 uppgraderas med Snapdragon 810 och LTE-A Cat 9

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Jag kan se att det finns vissa yrkesgrupper som kan ha nytta av en Note, men absolut ingen privatperson.

Nja passar fint i min jackficka och har en mycket trevlig skärm för att kolla på film när man är på fri fot, samt diggar jag pennan, mycket trevlig, skulle även säga att den är bättre att läsa serier på med.

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Då går ju iPad knappast före som du först sa, hade den gjort det så hade den alltid varit med.

Min hemdator går alltid före min telefon, men jag vet inte om du brukar släpa med dig hightower system och en tv när du är ute och åker om du känner för att kolla på serier "on the fly". Det handlar om smidighet och kompromisser, inget annat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wasted Hobbit:

Min hemdator går alltid före min telefon, men jag vet inte om du brukar släpa med dig hightower system och en tv när du är ute och åker om du känner för att kolla på serier "on the fly". Det handlar om smidighet och kompromisser, inget annat.

Telefonen tar jag med mig för att kunna bli nådd eller kunna få tag på andra, inget jag behöver ta med mig hightower och TV för så den jämförelsen var jävligt kass.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Telefonen tar jag med mig för att kunna bli nådd eller kunna få tag på andra, inget jag behöver ta med mig hightower och TV för så den jämförelsen var jävligt kass.

Nja skulle gärna bära runt den prestandan och trevliga bilden om jag kunde då jag skulle kunna göra fler saker och skulle man dra förbi en polare så skulle man ha spelprestandan redo, men nu är detta en omöjlighet så telefonen får räcka, har även en sjyst laptop som jag föredrar framför min telefon men den är inte alls lika vettig för samma uppgifter på en buss eller liknande samt att batteriet är inte det bästa och släpa med sig den varje gång jag ska någonstans är inte hållbart i längden för har gjort det förut och ryggen min ville inte med mig.

Edit: För de flesta så kan det lilla extra med Note,n vara just pennan och en större skärm och kollar man mycket på serier eller läser och surfar mycket kan detta vara oroligt trevligt och värt det och bara för att man föredrar sin platta betyder inte det att man har den med sig varje hundradels sekund av livet och att den skulle vara smidigare en en telefon. Sen om alla var konservativa med sina behöv skulle man inte behöva nästa något alls.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Jag vill be er att tänka på våra regler i detta fallet framförallt §1

Med vänlig hälsning
Micha

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming