SweClockers återställer säkerhetskopia

Permalänk
Melding Plague

SweClockers återställer säkerhetskopia

Det blir ett senarelagt midsommarfirande för SweClockers administratörer, som under natten kämpat med att återställa webbplatsen till följd av trilskande servrar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vart är AMD testerna?
Nej men ärligt, vart är dem?

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk

Verkar fungera nu, bra jobbat

Permalänk
Medlem

Fint att ni bjuder med gratis annonsering men hade hellre sett test av de ''nya'' amd korten! Visa de i prestandaindex osv, men tack för den snabba fixen och kupongen!

Permalänk

Vilken lättnad trodde för ett tag att min uppkoppling hade svikit mig
Vilken tur att swec har så skickliga administratörer som kunde fixat

Permalänk
Medlem

I'm still alive.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Använd koden "unforeseen_consequences" synd om alla dyslektiker som inte använder CTR+C!
Skämt åsido, skönt att ni är uppe igen.

Permalänk
Medlem

Ni missar inte mycket. 13 grader i luften och regn just nu. Stanna kvar i serverhallen är mitt tips.

Permalänk
Medlem

Koden "unforseen consequenses" är ett Half-Life kapitel.
Idag är det midsommar, som är något som bör firas.
Sweclockers är nu i version sex. Sex delat med två blir tre.

Half-Life 3 confirmed!?

Nej men ärligt talat, kul att sidan är uppe igen.

Dold text
Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Geeks Gaming

Den stora frågan är nu, lever biberu?

Permalänk
Musikälskare

Dåligt, hoppas det går att förhindra till nästa gång

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av TheMadPanda:

Den stora frågan är nu, lever biberu?

Han ser lite trött ut:

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Koden "unforseen consequenses" är ett Half-Life kapitel.
Idag är det midsommar, som är något som bör firas.
Sweclockers är nu i version sex. Sex delat med två blir tre.

Half-Life 3 confirmed!?

Nej men ärligt talat, kul att sidan är uppe igen.

Dold text

Det är 11 bokstäver i SweClockers, 5 bokstäver i Valve. Ta bort 5 från 11 så blir det 6, 6 delat på två blir tre. SweClockers = Valve confirmed!

Ontopic, kul att sidan är uppe nu! Glad midsommar allesammans

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske var lika bra med avbrottet ändå. Fick faktiskt mer gjort på jobbet än någonsin.. så tack?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem

made my day.

tur att SweC är online igen, är ju värre att se sidan är inte tillgänglig än att sluta snusa

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Den känslan när Sweclockers va nere. De va så obehagligt att ja mådde dåligt, samtidigt blev kränkt av mitt eget Internet med denna text: är inte tillgängligt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk

Ni kom igång i tid för att hinna fira iaf.
Glad midsommar!

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

När det stod forbidden någonting först så trodde jag att jag hade blivit bannad

Permalänk
Hjälpsam

Fruktade ett tag att vi var utsatta för en DOS attack, välkomna tillbaka och en riktigt glad midsommar till er och oss alla, AMD-kramare, Nvidia-kramare, Intel-kramare och resten av oss.
Så länge vi kramar är allt lugnt, det är när folk börjar slåss som det blir fel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

@Ratatosk:

Glad midsommar och grattis till morgonens första FTW inlägg. Inget fel alls, men man blir nästan rädd när man ser något vänligt på nätet nu för tiden

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

Jaså pillade dom!
Pilla inte på det som fungerar precis före något viktigt Nu har ni lärt er till nästa gång.

Glad midsommar

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Medlem

Som jag tolkade det så var felet hos Internetborder men helt plötsligt så var ni tvungna att återställa ifrån backupen? Jag får inte ihop detta :/

Permalänk
Medlem

Silvertejp är bäst för sånt här. Alla vet att silvertejp löser alla problem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av EyeNEye:

Silvertejp är bäst för sånt här. Alla vet att silvertejp löser alla problem

Skickades från m.sweclockers.com

Njaa. QR tape har bättre bandbredd

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Konsolgrävare

Välkomna tillbaka och glad midsommar på er!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av stimpen:

Vart är AMD testerna?
Nej men ärligt, vart är dem?

Här är dem

Vi testar AMD Radeon R9 380 och 390X - gamla kort i ny kostym

Skrivet av EyeNEye:

Silvertejp är bäst för sånt här. Alla vet att silvertejp löser alla problem

Det som inte går att laga med silvertejp, det är trasigt

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Sweclockers ligger väldigt sällan nere. Kul att ni bjuder på nått. En olycka kan hända den bäste.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Fruktade ett tag att vi var utsatta för en DOS attack, välkomna tillbaka och en riktigt glad midsommar till er och oss alla, AMD-kramare, Nvidia-kramare, Intel-kramare och resten av oss.
Så länge vi kramar är allt lugnt, det är när folk börjar slåss som det blir fel.

För många som tryckte på F5 vid 18 snåret för att komma först till recessionen av 300 serien (låter troligt om servern säcka ihop):D

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Nice!.

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande