Permalänk

Oneplus one 64gb

Tjenare

säljer nu min telefon för att jag har fått en firma lur. köpt i december för 3500kr ink frakt från oneplus one själva,

Den fungerar utmärkt, det enda problem är att original laddsladden glappar ibland.
Vid köp så fabriksåterställs den.

Pris idé: 2500kr

Finns ett helt nytt fönsterskydd och ett flipcover i svart.

Vid frågor eller intresse är det bara att maila, ringa eller smsa
Nummer: 0708497767

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan ge 1600:- + frakt.

Permalänk
Medlem

Pris idén ligger ganska åt skogen, du kan köpa en helt ny OnePlus One 64GB för 2799:-.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R5 / MB: Z87-A / SSD: EVO 850 500GB / CPU: i5-4690k / CPU-Kylare: Hyper 212 EVO / GPU: Gigabyte GTX 970 / PSU: EVGA Supernova G2 / RAM: 2x Corsair Vengeance 1600Mhz 8GB / Skärm: Eizo FS2434-BK

Permalänk
Skrivet av norage:

Pris idén ligger ganska åt skogen, du kan köpa en helt ny OnePlus One 64GB för 2799:-.

Ja, men sen är det tull och moms på det också...

Permalänk
Medlem

1700 + frakt!

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av deepforce:

Ja, men sen är det tull och moms på det också...

Moms och tull är inräknat i det priset , verkar ha vart det ända sedan början .. bara googla så ser du , även här på swec. Så har du fått betala det så ska du nog gnälla för ingen annan som verkar ha fått det.. Så nej 2799 för en ny.

Permalänk
Skrivet av norage:

Pris idén ligger ganska åt skogen, du kan köpa en helt ny OnePlus One 64GB för 2799:-.

Skrivet av nojdh:

1700 + frakt!

vill nog ha 2000kr + frakt minst för den, annars behåller jag den nog då den är som ny.

Skrivet av noxius:

Moms och tull är inräknat i det priset , verkar ha vart det ända sedan början .. bara googla så ser du , även här på swec. Så har du fått betala det så ska du nog gnälla för ingen annan som verkar ha fått det.. Så nej 2799 för en ny.

2800kr + frakt 250 kr + skal 120 kr + skydd 115kr + hörlurar 130 kr = 3 415kr så nytt kostar det nästan 3500 kr idag tycker inte att 1000 kr under ny pris för en mobil som är 7 månader gammal är jätte off, men kan tänka mig att släppa den för 2000 kr snabb affär.

Permalänk
Medlem

@peter1336: Om du är villig kan jag köra över 2000 + fraktkostnad idag/imorgon.
Hojta om du är intresserad!

Visa signatur

Fraktfritt Inet