Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipzed:

Okej grabbar jag får väl sänka kraven men jag vill kunna ligga över 200fps med max på cs kke ,kunna maxa bf4 utan problem. Bättre?

CS 200 fps klarar man. Antar att du vill ha en 1920x1080 skärm då för 1440p klarar du inte bf i 144hz utan problem. det gör inte ens jag. har 100-160 men oftast 100+

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Skrivet av philipborg:

Nej, kostar fortfarande 2490:- på CDON.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

ett förslag
http://www.inet.se/kundvagn/visa/8014160/2015-05-24

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Nej, kostar fortfarande 2490:- på CDON.

Hmm, undra varför inte jag ser det. Måste man vara inloggad numera? Såg 2500kr innan nämligen.

Dold text

EDIT: jag är en idiot. Ser nu texten där.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipborg:

Hmm, undra varför inte jag ser det. Måste man vara inloggad numera?

läsa kanske?

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marre09:

läsa kanske?

Japp. såg det nu, känner mig som en idiot. Varför i hela världen har dem gjort så?

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipborg:

Japp. såg det nu, känner mig som en idiot. Varför i hela världen har dem gjort så?

bra fråga

Visa signatur

win8.1|amd fx 8320 4.2 ghz|gigabyte gtx 660 2gb oc|gigabyte 990fxa ud5|8gb ram|Fractal Design Integra R2 750W|Fractal Define S|CM 212 evo

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

*Trådar sammanfogade*

Jag har nu sammafogat två av dina trådar @Filipzed.

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning).

/DavidtheDoom, Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

*Trådar sammanfogade*

Jag har nu sammafogat två av dina trådar @Filipzed.
/DavidtheDoom, Moderator

Lite orelaterat, men har inte sett att du varit moderator tidigare så antar du blev det precis nu. Gratulerar

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Jag fårtsätter väll på den här tråden. Jag undrar om jag ska köra push or pull radiator?

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem

Köpa detta och var nöjd. Inet bygger åt dig inkl allt. Allt finns även i lager atm.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/8159254/2015-07-08

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Nya krav: endast dator + skärm och en liten peng för headset behövs

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipzed:

Nya krav: endast dator + skärm och en liten peng för headset behövs

Inte för att vara en sån... men du har ändrat dig flera gånger nu ang. ditt köp under de senaste dagarna.
Läste även att du fått ett extra sommarjobb? Har du 15-16k i handen nu och är redo för att köpa?
Om inte så föreslår jag att du kommer tillbaka och frågar när du faktiskt har pengar och är redo att beställa. Det underlättar för både dig och oss på forumet.

Du har iaf fått väldigt många tips, så du har mycket att gå efter om du vill beställa.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Inte för att vara en sån... men du har ändrat dig flera gånger nu ang. ditt köp under de senaste dagarna.
Läste även att du fått ett extra sommarjobb? Har du 15-16k i handen nu och är redo för att köpa?
Om inte så föreslår jag att du kommer tillbaka och frågar när du faktiskt har pengar och är redo att beställa. Det underlättar för både dig och oss på forumet.

Du har iaf fått väldigt många tips, så du har mycket att gå efter om du vill beställa.

Har inte pengar än. Men behövder inte mus o tangentbord så jag har lite extra pengar att lägga på datorn.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/8159498/2015-07-07

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipzed:

Har inte pengar än. Men behövder inte mus o tangentbord så jag har lite extra pengar att lägga på datorn.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/8159498/2015-07-07

Det ser bra ut, antar du bygger själv?
Men jag skulle tagit något av dessa nätagg istället
http://www.inet.se/produkt/6909984/fractal-design-integra-m-6...
http://www.inet.se/produkt/6909991/evga-supernova-g1-650w-80-...

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om den här kylaren? Och är coolerkit en säker sida?

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem

vill du ha ett tyst system så är ett AIO ett no no. Noctua luftkylare skulle jag rekommendera. Men vill du nu ha ett AIO så är corsair märket att titta på, då de ersätter en del av söndrig hårdvara om den börjar läcka. Ingen annan erbjuder detta vad jag har läst.

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

vill du ha ett tyst system så är ett AIO ett no no. Noctua luftkylare skulle jag rekommendera. Men vill du nu ha ett AIO så är corsair märket att titta på, då de ersätter en del av söndrig hårdvara om den börjar läcka. Ingen annan erbjuder detta vad jag har läst.

Finns det ingen i corsair serien som ser ungefär likadan ut, om du förstår? För jag tyckte den var värligt snygg:/

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipzed:

Finns det ingen i corsair serien som ser ungefär likadan ut, om du förstår? För jag tyckte den var värligt snygg:/

vi är ju här för att ge tips. I slutet måste "du" bestämma själv vad du köper och vill ha. Förövrigt så finns tester på nätet att läsa och andra som använt den specifika produkten som kanse har någon kommentar om den.

Kylaren som du försökte länka/visa bild så funkade inte för mig iallafall. vet inte vilken du menade. Gissade det var en AIO iallafall.

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

vi är ju här för att ge tips. I slutet måste "du" bestämma själv vad du köper och vill ha. Förövrigt så finns tester på nätet att läsa och andra som använt den specifika produkten som kanse har någon kommentar om den.

Kylaren som du försökte länka/visa bild så funkade inte för mig iallafall. vet inte vilken du menade. Gissade det var en AIO iallafall.

http://www.coolerkit.se/shop/raijintek-triton-240mm-5998p.htm...

Visa signatur

Cpu: i5 4690k OC 4.3 ghz | Mobo: ASUS z97-p | Gpu: MSI R9 380 4gb | Crucial Ballistix Sport 2x4GB 1600MHz

Permalänk
Medlem

Vågar inte svara på det, ser ut som en udda kyllösning i alla fall.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar