problem med facebook spammar mina vänner med porr bilder

Permalänk

problem med facebook spammar mina vänner med porr bilder

mit facebook konto sprider porrbilder till mina vänner som jag har och jag vet inte vad jag skall gjöra har provat att inaktivera appar och spel har jag tagit bårt men nej och har även bytt lösen ord utan resultat. har virus pogram och antimalwer instalerat så jag börjar bli desperat

Permalänk
Medlem

antingen har dit konto blivit hackad eller så har du nått skit i datorn som gör det

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sundell Mikael:

mit facebook konto sprider porrbilder till mina vänner som jag har och jag vet inte vad jag skall gjöra har provat att inaktivera appar och spel har jag tagit bårt men nej och har även bytt lösen ord utan resultat. har virus pogram och antimalwer instalerat så jag börjar bli desperat

formatera om den annars är väll inte så svårt?

Permalänk

problem med facebook spammar mina vänner med porr bilder

det fins inga virus på datorn samma sak händer då jag anvender appels plattan. även om jag har avstängd datorn och urdragen från nätet så skickar den bilder till mina vänner kan det vara facebook som har problem eller vad kan det vara. har hittat en app som heter samsung mobile och det värkar vara den som sänder bilderna jag tog bårt den men när jag kollade senare så var den till baka på fasebook sidan min. Har inte 123456 till lösen ord mit är mycket längte och har både stora och små bokstäver och siffror

mera info om problemet
Permalänk

Ingen aning. Kanske nån dum j*vla app på FB som ställer till det? (en av anledningar till att jag inte använder dem.)

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem

testat att byta lösenord på facebook till något som inte är 123456?

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535