Permalänk

Äntligen klar.

Permalänk
Medlem

@Nicklasmp:
Så jävla grym, kan man få timmerlass i spelet oxå?:) Har köpt spelet men inte provat starta ännu Farming Simulator och Cities: Skylines tar all min tid:D

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Litenskit:

@Nicklasmp:
Så jävla grym, kan man få timmerlass i spelet oxå?:) Har köpt spelet men inte provat starta ännu Farming Simulator och Cities: Skylines tar all min tid:D

Ja det går att köra timnmerlass, nicklasamp's bil som du ser är något moddad dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akepouchen:

Nu tror jag att jag har fått med "alla" mina moddar

Så är det någon/några av er som skulle vilja titta igenom dom och säga vilka jag ska ta bort (som kanske slår ut några andra) eller bara inte fungerar ihop med någon annan.
Eller kanske någon annan mod som är bättre än dom jag har.

Skulle va väldigt glad om ni ville hjälpa mig.

http://i.imgsafe.org/1d70cfd.png

http://i.imgsafe.org/1c1b0b6.png

Det enda jag ser är om Rusmap skulle ta ut Poland Rebuilding eller vice verca...

Permalänk

Lite mer av timmerbilen ^_^

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Skrivet av vrmlnd:

Det enda jag ser är om Rusmap skulle ta ut Poland Rebuilding eller vice verca...

Dom fungerar fint tillsammans. Bara man laddar i rätt ordning så, och det ser han ut att göra.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Dom fungerar fint tillsammans. Bara man laddar i rätt ordning så, och det ser han ut att göra.

Japp dom fungerar fin fin ihop. Det var mest dom andra moddarna jag undrade lite över.
Plus om det är någon mera mod ni tycker man behöver eller som jag bör ta bort.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

Lite mer av timmerbilen ^_^

Riktigt snyggt! Man kan ju alltid hoppas att dom inför den i ETS2 eller 3an när det kommer hade gjort mig extremt mer intresserad av spelet

Permalänk
Skrivet av didjikasd:

Riktigt snyggt! Man kan ju alltid hoppas att dom inför den i ETS2 eller 3an när det kommer hade gjort mig extremt mer intresserad av spelet

Den är ju redan i spelet

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem

Jajo det är det ju men tänkte mer som inte mod

Permalänk
Avstängd
Skrivet av didjikasd:

Jajo det är det ju men tänkte mer som inte mod

Jo o sen få dra in i skogen å lasta på lite timmer Skulle ha vart sjukt kul med lite variation och kluriga situationer

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Inte för att det lär gå upp emot ratt och pedaler på en pc men finns ets2 till android?

Hittar en filmsnutt på youtube men inget annat.

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FlashTec:

Inte för att det lär gå upp emot ratt och pedaler på en pc men finns ets2 till android?

Hittar en filmsnutt på youtube men inget annat.

m.youtube.com/watch?v=H-58K64iPlQ

Skulle gissa att det är nån typ av streaming

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av FlashTec:

Inte för att det lär gå upp emot ratt och pedaler på en pc men finns ets2 till android?

Hittar en filmsnutt på youtube men inget annat.

m.youtube.com/watch?v=H-58K64iPlQ

Skrivet av anon42512:

Skulle gissa att det är nån typ av streaming

Läser man YT-kommentarerna och översätter till svenska får man detta:

Citat:

Ja, du behöver datorn för att spela, du klickar på tabletten sänder kommandot pro PC och PC skickar skärmen pro din tablett / telefon, är inte mycket möjligt eftersom det kan spela på datorn, för att göra detta behöver du ett program på datorn och tabletten för att konfigurera virtuella kontroller av tabletten

Såklart inte den bästa översättningen men ja, det handlar om nån form av streaming.

Edit: Fortsätter vi läsa kommer vi fram till denna:

Citat:

Jag såg den här videon och försökte göra samma sak: https://www.youtube.com/watch?v=yQ0pPHwv0XU

Permalänk
Medlem

Det finns ju appar som gör att du kan få instrumentbrädan på mobilen. Detta underlättar ju om du använder andra kameror en interiör-camen.

Permalänk
Medlem

Har just uppdaterat spelet.
Herre jösses.
Nå förbannade vägljud som låter som dynga.
Det börjar runt 50/km o sen växer....
Det jag verkligen gillat med detta spel är att cruisa runt o lyssna på V8 dieselns ljuva musik.
Jag har steam versionen och hur får jag bort denna uppdatering????

Jag blir jävlat galen på ljudet.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindahl:

Har just uppdaterat spelet.
Herre jösses.
Nå förbannade vägljud som låter som dynga.
Det börjar runt 50/km o sen växer....
Det jag verkligen gillat med detta spel är att cruisa runt o lyssna på V8 dieselns ljuva musik.
Jag har steam versionen och hur får jag bort denna uppdatering????

Jag blir jävlat galen på ljudet.

Här är en tutorial!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindahl:

Har just uppdaterat spelet.
Herre jösses.
Nå förbannade vägljud som låter som dynga.
Det börjar runt 50/km o sen växer....
Det jag verkligen gillat med detta spel är att cruisa runt o lyssna på V8 dieselns ljuva musik.
Jag har steam versionen och hur får jag bort denna uppdatering????

Jag blir jävlat galen på ljudet.

Så farligt är de inte, tycker de låt lite mer trevligare nu när man hör vägljudet än förut som va typ helt tyst från det.

Gilla du inte 1.19, då får du gå tillbaka till 1.18 igenom gå till (steam) Bibliotek Höger klicka på egenskaper (Euro Truck Simulator 2), du får upp en ruta, trycker du på betaversioner och där så väljer du vilken version du vill att spelet ska vara i som t,ex 1.18 med utan de vägljudet. Men du kommer dock inte kunna köra i dom två nya städerna som 1.19 finns i och multiplay kommer snart uppdatera till 1.19 också. Skulle inte ta så lång tid där va jag läste (In few days maybe. We are working on, it isn't so easy.)

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk

Jag funderar på att börja om med mina mod. Vill säga att ta bort alla jag har nu (förutom kart moddarna) och börja om med nya och eller bättre uppdaterade.
Är det något man bör tänka på eller är det bara att ta bort dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akepouchen:

Jag funderar på att börja om med mina mod. Vill säga att ta bort alla jag har nu (förutom kart moddarna) och börja om med nya och eller bättre uppdaterade.
Är det något man bör tänka på eller är det bara att ta bort dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Ifall du ska starta en ny profil så är det inte inget du behöver tänka på mer än att bara inte aktivera dom modsen som du inte vill ha i den nya profilen.

Permalänk
Skrivet av Akepouchen:

Jag funderar på att börja om med mina mod. Vill säga att ta bort alla jag har nu (förutom kart moddarna) och börja om med nya och eller bättre uppdaterade.
Är det något man bör tänka på eller är det bara att ta bort dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Om du däremot bara vill börja om med modarna på samma profil som innan så är det bra att göra så här innan du börjar avaktivera/radera modar:

- Sälj alla lastbilar du äger som lagts till av modar
- Om du äger någon originalbil som har tillbehör från en mod, sälj tillbehören
- Om du har kört med en kartmod, se till att befinna dig någonstans på originalkartan och spara

Så borde du åtminstone minska risken för komplikationer. Om du uppdaterar från en kartmod till en nyare version av samma så är det bara att aktivera den nya samtidigt som du avaktiverar den gamla, ska inte vara några problem.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Om du däremot bara vill börja om med modarna på samma profil som innan så är det bra att göra så här innan du börjar avaktivera/radera modar:

- Sälj alla lastbilar du äger som lagts till av modar
- Om du äger någon originalbil som har tillbehör från en mod, sälj tillbehören
- Om du har kört med en kartmod, se till att befinna dig någonstans på originalkartan och spara

Så borde du åtminstone minska risken för komplikationer. Om du uppdaterar från en kartmod till en nyare version av samma så är det bara att aktivera den nya samtidigt som du avaktiverar den gamla, ska inte vara några problem.

Tack
Nu har jag bytt ut några moddar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Permalänk
Medlem

Lyckas inte slå på force feedback på min microsoft sidewinder, är det någon som vet hur man gör eller om det ens är möjligt?

Visa signatur

Dator 1: i7 4790k | EVGA 1070
Dator 2: i5 3570k | Asus 960
"Allting blir bättre med Boost"

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag har börjat skinna lite smått, och nu vill jag ändra på den där saken ovanför vindrutan där man ser företagsnamn etc. Men jag finner den inte på thumb-nailen. :/ Är det en dålig Thumb-nail, eller är jag helt blind?

Nu testade jag in-game, och skinnet är uppochner.. Vad är detta? Har gjort skinns på samma sätt förut, och då har det minsann funkat.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har problem med MP?
Spelet brakar ihop lite nu och då,
hände aldrig innan senaste MP update.

Testat ominstall av MP men även ets2 på Steam.
Kanske ska ta en titt i mod listan ifall nån mod ryckts med ofrivilligt.

EDIT: Fick tips på mp forumet, no beta.
Ska även ta en titt så ingen mod är iklickad.
Annars borde ju allt funka?

EDIT: Slutfört en körning utan spelkrasch...nu funkar det.
Kanske lägger in lite bilder sen på min gulfula Merca

Permalänk

Malmbergs render ^_^

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias P:

Malmbergs render ^_^

"insert: Is this real life? meme"

Permalänk
Medlem

Set your GPS's! ETS2 Update 1.20 Open Beta

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Har verkligen hoppats att det ska komma en uppdatering så man kan sätta navigatorn själv.
Denna ska installeras genast.

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.