Får man med något spel när man köper ett r9 390?

Permalänk

Får man med något spel när man köper ett r9 390?

Har nu beställt ett sapphire nitro r9 390 tillsammans med lite andra komponenter och undrar om man får med något spel. Vet att man fick det med 200 serien men får man det med 300 serien hittar ingen info om det. Vore lite tråkigt om man inte fick det. Inte för att det är hela världen men gratis är ju alltid gott

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Har inte AMD nån gold silver bronze sak?... Hade de förra generationen iallafall, borde vara kvar?

Permalänk
Skrivet av RealPower:

Har inte AMD nån gold silver bronze sak?... Hade de förra generationen iallafall, borde vara kvar?

jo men verkar som det bara är för 200 serien https://www.amd4u.com/radeonrewards/where_to_buy

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Tror dom släpper bundles senare för 300 serien. ASUS brukar va snabb på att släppa bundles med grafikkort.

Visa signatur

Theres no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Fick inget när jag köpte mitt R9 390. :/

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Skrivet av Make.Sense:

Fick inget när jag köpte mitt R9 390. :/

åh vad synd förväntade mig typ gold reward kod vill testa star citizen :/

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem
Skrivet av warmerspy:

jo men verkar som det bara är för 200 serien https://www.amd4u.com/radeonrewards/where_to_buy

Väldigt dåligt av AMD isåfall, de borde han något spel bundlat tycker jag.

Permalänk
Skrivet av RealPower:

Väldigt dåligt av AMD isåfall, de borde han något spel bundlat tycker jag.

jo tycker jag också något borde man fått i alla fall. Får Hoppas att det kanske kommer något i efterhand men tvivlar på det,

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Jag har ialf skickat ett proof of purchase till AMD i kampanjen gör "r9" serien . då 390x fortfarande är r9 får se om jag får en kod eller ett sorgligt svar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av zap117:

Jag har ialf skickat ett proof of purchase till AMD i kampanjen gör "r9" serien . då 390x fortfarande är r9 får se om jag får en kod eller ett sorgligt svar

Skickades från m.sweclockers.com

Hur gick du tillväga? Jag letade runt lite för att göra något liknande men hittade bara att de refererar till själva återförsäljarna.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Hur gick du tillväga? Jag letade runt lite för att göra något liknande men hittade bara att de refererar till själva återförsäljarna.

gå hit https://www.amd4u.com/radeonrewards/

skapa konto

ladda ner verifications verktyget

skicka till amd ( var något alternativ man fick i programmet )

Permalänk

Berätta gärna hur det gick. Fick inte något med mitt msi 380 4GB hlr :/

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zap117:

Jag har ialf skickat ett proof of purchase till AMD i kampanjen gör "r9" serien . då 390x fortfarande är r9 får se om jag får en kod eller ett sorgligt svar

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av liquisole:

Berätta gärna hur det gick. Fick inte något med mitt msi 380 4GB hlr :/

Jag testade att anmäla mitt R9 280x men såg sen att de inte inkluderade den i kampanjen, bara 290(x) och 270(x) eller lägre, inte 280(x).. Kan också återkomma när ärendet är behandlat.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Skrivet av RealPower:

Väldigt dåligt av AMD isåfall, de borde han något spel bundlat tycker jag.

Hur kan det vara "Väldigt dåligt"? Det är ren bonus och något som brukar komma när grafikkortsserien är lite äldre.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

sålänge inte korten börjar fylla lagerhyllorna brukar man inte få se dessa erbjudanden, de används ofta för att sälja mer när man fått upp volymerna

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Kommer ju inte bli arg om jag får ett nej . men vore ju bra reklam fördom att fortsätta kampanjen på 390x å kanske sänka 290x till silver

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av zap117:

gå hit https://www.amd4u.com/radeonrewards/

skapa konto

ladda ner verifications verktyget

skicka till amd ( var något alternativ man fick i programmet )

Jag lyckades inte hitta verifikations-verktyget

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Jag testade att anmäla mitt R9 280x men såg sen att de inte inkluderade den i kampanjen, bara 290(x) och 270(x) eller lägre, inte 280(x).. Kan också återkomma när ärendet är behandlat.

Nähä, jag valde att jag inte fått någon Voucher och då sa de bara att det fick jag ta med försäljaren då det är de som delar ut kupongerna. Bättre lycka ni andra!

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Avstängd

ad

beror helt och håller på vad det är för paket du köpet

Permalänk
Medlem

Om du köper sapphire får du guld medlemskap i "sapphire select club". Inget jätteroligt dock, mailade för några veckor sedan och dom sa att det kommer finnas bonusar för hots, dota, evolve, outlast och talos principle