Counter-strike - Joystick

Permalänk

Counter-strike - Joystick

Min låtsaspappa sa att ja skulle köra cs med joystick, han trodde det skulle få det o kännas som en riktig pistol plus att det skulle öka min precision? låter d vettigt

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Medlem

inte ett smack, faktiskt. mus och tangentbord är det enda.

vad har din styvfarsa för pistolerfarenhet? en joystick och en pistol är ju inte riiiiktigt samma sak

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk
Medlem

En i min förra klan körde CS med joystick, han var över medlet/ganska bra på CS. Han var iofs 40 år kanske något äldre personer fått för sig

Permalänk
Medlem

joystick blir ju mera pistolkänsla än en mus iallafall..

kan nog gå riktigt bra om man e redigt känslig i fingertopparna

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Avstängd

jag tror din pappa är på låtsas och man spelar med det man är van vid

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Man måste väl göra en större rörelse med joystick för att göra samma sak med mus å tbord, t.ex vända sig om. Vilket tar längre tid = säker död
Måste var hyffsat svårt att vänja sig vid joystick också om man är van musse och tbord.

Permalänk
Medlem

Måste testas!
Är trött på att bara lira normalt. Sist testade jag att köra med musen i vänster hand, kul men svårt.

Visa signatur

XP2200+ | 512ddr | Ti4600 | 959NF | MX 310 | func surface

What did the dick say to the condom? - Cover me, I'm going in!

Permalänk

Jag kör med vänster normalt.. (Vänsterhänt)

ont: wow filken precition man måste få.. ;D

Visa signatur

!

Permalänk

jo, kanske. men det bryter mot alla regler o köra med joystick ^^, men ja vet inte. kanske är bra. fast ja håller mig till mus o tangentbord

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
Man måste väl göra en större rörelse med joystick för att göra samma sak med mus å tbord, t.ex vända sig om. Vilket tar längre tid = säker död
Måste var hyffsat svårt att vänja sig vid joystick också om man är van musse och tbord.

Hmm varför? Sedan kan de ju påpekas hur hög sensitivity (vilket på sätt och vis har störst inverkan på hur snabbt man vänder sig) generellt sett inte brukar spela roll desto mer man spelar många bra CS-spelare kör med låg sens och mång kör med hög osv.

Håller med om att det är jobbigt att vänja sig vid joystick om man är van.

Permalänk
Medlem

meeeen.. känner en lirare som körde Q1 DM med ratt o gaspedaler, det ni

Permalänk

hehe, hur gick d för han? d verkar ju lätt nåt jag velat testa längre är o köpa en gamepad med 2 spakar o köra som konsol-spelarna, det är inte svårt och mycket härligare o få ligga i soffan än o sitta med ett t-bord o mus. så ställa in nån chat meny eller nåt

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CoRe_85
meeeen.. känner en lirare som körde Q1 DM med ratt o gaspedaler, det ni

Det gjorde jag också när jag inte orkade binda om allt

Permalänk

att installera q3 eller nåt annat fps med en 2 analog gamepad, är d några problem?

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003