Hårddiskar (interna och externa) till vrakpris!

Permalänk

Hårddiskar (interna och externa) till vrakpris!

ok säljer fortfarande hårddiskar

2,5" Externa

6 St Externa 320gb , Färg: Svart med guldkant i mitten. Pris:250:- inkl frakt (Nya)

3 St Externa 320gb , Färg: Blå. Pris:250:- inkl frakt (Nya)

2 St Externa 320gb , Färg Svart (samma modell som den blåa) Pris:250:- inkl frakt (Nya)

3 St Externa 320gb , Färg svart (Modellen är i plåt, rejält skal alltså) Pris:250:- inkl frakt (Nya)

2,5" Interna

34 St Interna 320gb , Toshiba. Pris:150:- Exkl Frakt, vid köp av flera=rabatt. (Nya)

31 St Interna 320gb , Seagate. Pris:150:- Exkl Frakt, vid köp av flera=rabatt. (Nya)

3,5" Interna

2 St Interna 320gb , Western Digital (WD3200AVJS) Pris:140:- Exkl frakt. (begagnande men Nyskick)

14 St Interna 320gb , Western Digital (WD3200AAKS) Pris:140:- Exkl frakt (Begagnande men Nyskick)

Frakt=35:-

Hör gärna av er vid frågor, ni når mig här, via Mobil eller min Mail. Mvh!
Mobil: 0725621151
Mail: oliwer174@gmail.com

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var har du fått tag på diskarna? Har du lust att lägga upp bild på 3.5" interna?

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk

@Deatlev: Fått köpa hem från jobbet, sådant som inte skulle användas (både nytt o gammalt, men allt fungerande)

bild:

Permalänk
Medlem

Tjena.

Är eventuellt intresserad utav nån av WD3200AAKS diskarna. Letar efter en disk med samma pcb nummer för att kunna laga en gammal disk. Mitt nummer är 2060-701640-002 REV A.

Tog en bild så du kan se vart det står: http://i.imgur.com/9QZ3s9r.jpg.

Har du nån disk med samma nummer så tar jag minst en!

Permalänk
Skrivet av Pandawan:

Tjena.

Är eventuellt intresserad utav nån av WD3200AAKS diskarna. Letar efter en disk med samma pcb nummer för att kunna laga en gammal disk. Mitt nummer är 2060-701640-002 REV A.

Tog en bild så du kan se vart det står: http://i.imgur.com/9QZ3s9r.jpg.

Har du nån disk med samma nummer så tar jag minst en!

De jag har har nummret 2060- 701590-001 rev a

Permalänk
Medlem

@oliwer_98:

Synd :(.

Men tack för att du kollade! Det var uppskattat!

Permalänk

@Pandawan: inga problem, ha en fortsatt trevlig dag

Permalänk
Medlem

Kan du berätta mer om de interna 2,5" diskarna? Modellnr mm?

Permalänk
Skrivet av ClubT:

Kan du berätta mer om de interna 2,5" diskarna? Modellnr mm?

toshiban snurrar i 5400rpm och heter "mk3276gsx"
Seagaten snurrar i 5900rpm och heter "pipeline hd mini 320gb"

MVH

Permalänk
Medlem

Tja, intresserad av en extern 2,5: a spelar egentligen inte någon roll det är, bara en pålitlig sådan. Kan jag tjinga en sådan?

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem

Vill ha två stycken interna WD 3,5! Vilken spelar ingen roll egentligen, vill ha dom bästa den undre varianten har fått bra recensioner i alla fall Får det plats två stycken i ett fraktpaket?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hugger gärna en extern med plåtskal om de finns kvar =).

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Skrivet av voffen1:

Tja, intresserad av en extern 2,5: a spelar egentligen inte någon roll det är, bara en pålitlig sådan. Kan jag tjinga en sådan?

pm

Permalänk
Skrivet av Borneteg:

Vill ha två stycken interna WD 3,5! Vilken spelar ingen roll egentligen, vill ha dom bästa den undre varianten har fått bra recensioner i alla fall Får det plats två stycken i ett fraktpaket?

Skickades från m.sweclockers.com

hej, vi tar de i pm

Permalänk
Skrivet av Klyrre:

Hugger gärna en extern med plåtskal om de finns kvar =).

finns kvar, pm

Permalänk

finns mycket kvar

Permalänk

Hejsan.

Är någon utav de externa 2.5" diskarna strömförsörjda via USB? USB2/3? Eller är det nätadapter till allihopa?

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Skrivet av Malmedahl:

Hejsan.

Är någon utav de externa 2.5" diskarna strömförsörjda via USB? USB2/3? Eller är det nätadapter till allihopa?

Dem är strömförsörjda via USB se är USB2. Mvh