Hi-end asus mobo säljes samt nätagg

Permalänk
Medlem

Hi-end asus mobo säljes samt nätagg

Hejsan! Säljer ett asus sabertooth mark s z97 mobo. Har bara öppnat paketet för att kolla in det fina moderkortet sedan stängt det. Säljer det då jag först tänkte bygga en blåvit build men ångrade mig.

Köpt från komplett, kvitto finns i form av pdf fil som jag skickar, jag vill ha bud, startbud kan väl vara 1500kr

Kör även en intressekoll på ett oöppnat nätagg, tom plasten sitter kvar. Var menat att jag skulle använda det med min nya build men eftersom det inte blev av funderar jag på att sälja det.

Rätt säker på att kvitto finns, startbud kan vara 800kr.

Vid frågor skriv i tråden så andra ser, happy biding!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vad är modellen på nätagget?

Permalänk
Medlem

Glömde visst skriva det, det är ett fractal design r3 800w

Denna: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1339093

Tack

Permalänk
Medlem

Åh vad jag skulle ha plockat upp det där moderkortet om jag haft cash för det, dock måste jag lägga pengarna på en ny skärm >_<
oh the struggle!

Permalänk
Medlem

Hej!
Finns grejorna i eller nära Växjö?
Om så är fallet bjuder jag 800kr för nätagget (förutsatt att kvittot finns).

/Viktor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns i växjö, ditt bud är noterat.

Permalänk

900+frakt för nätagget.

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB

Permalänk
Medlem

1100kr för nätagget, hämtar i V-ö.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Noterat buden.

Permalänk
Medlem

1000pix för moderkortet + frakt.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

1000pix för moderkortet + frakt.

Dröm vidare, anser det som ett skambud. Minst 1700kr annars kan jag lika väl lämna tillbaks det till komplett.