Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

lol avbeställde webhhallens 970 och tog cdons

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast
Skrivet av ThomaZ84:

Tog ett 970 från Cdon, dock har jag redan ett OC kort, kommer det gå att köra SLI ?

Ja.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Kedjan går Green->Blue->Black->Red. Har själva några Green som fungerar rätt bra efter att ha kört WDIDLE3 på dem men de är inte så snabba som jag vill att de ska vara.
Blue är helt okej så det är väl bara att chansa egentligen, alla funkar ju att lagra på så länge buggen med diskhuvudparkering inte uppkommer på Greendisken som sagt.
Hade det inte varit för att jag behöver två lika stora diskar skulle jag definitivt slått till på den där för 1111.

Du tror inte man kan köra WDIDLE3 på Blue då? Är bara lite tveksam till diskar med så hög kapacitet. Går de att lita på?

Permalänk
Skrivet av Mikeybikey:

avbeställa bara

Gick och köpte det direkt i butik. Borde inte vara några problem att lämna tillbaka det dock.

Permalänk
Medlem

@ZeeRuX: Sök på "970 strix" i cdon sökfunktion så får du upp den.. klicka sedan på köp

Permalänk
Medlem

oo herre gud, FAAN då så billigt måste nästan köpa ..

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Baxtex:

Du tror inte man kan köra WDIDLE3 på Blue då? Är bara lite tveksam till diskar med så hög kapacitet. Går de att lita på?

Ska inte behövas på Blue, så vitt jag vet så lider bara en del Green av problemet som mjukvaran fixar.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett Grafikkort som kan klara av 4k (inget spelande) för film osv, för runt 1500 så om ni hittar något får ni gärna hojta till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av asdarn:

lol avbeställde webhhallens 970 och tog cdons

jag med

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZeeRuX:

Vet inte om denna varit uppe, tyckte inte jag såg den innan:

Produkt: ASUS NVIDIA GeForce GTX 970 Strix 4GB DirectCU II HDMI, DisplayPort, 2xDVI
Länk: http://cdon.se/hemelektronik/asus-nvidia-geforce-gtx-970-stri...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3039929
Pris: 2490 kr

Ord. pris 3990 kr

Man kanske ska vänta på något bättre. Det är ju inte ens fredag ännu :p. Skoja bara, det är galet bra pris. Övervägde köpa ett GTX 960 för bara några hundringar mindre, det här var lite gottare. Verkar som flera skrivit gå bra att lägga i varukorgen, får se om man vågar klicka hem det.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z ROG, I5 3340, Corsair Dominator LP 4x4 GB CL9, Sapphire Radeon 6850, Silverstone Temjin TJ08-E, Corsair AX750, Samsung EVO 850 256 gb, Samsung 830 128 gb, Seagate Barracuda 3TB, Noctua Noctua NH-U12S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yahbulon:

@ZeeRuX: Sök på "970 strix" i cdon sökfunktion så får du upp den.. klicka sedan på köp

lugnt.. har redan 2 stycken i varukorgen.. får ligga där och gotta sig tills jag bestämt mig efter 00.00

Visa signatur

//ZeeRuX

Permalänk
Medlem

Hoho tycker förvisso GTX 970 är dyrt sett till vad som komma skall under 2016 och sett till att jag i princip inte spelar alls. Men kunde heller inte låta bli Asus Strix kortet hos CDON
Nu gäller det bara att se till att få tid till att spela lite också, men i värsta fall kan man ju kränga kortet här på marknaden för samma pris som jag gav för det.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Borde läsa detta dock väldigt bra pris
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1351979-asus-rog-swift-...

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homie:

Är ej OC-varianten!

Båda varianterna har hdmi 2.0 enligt prisjakt och andra sidor iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZeeRuX:

lugnt.. har redan 2 stycken i varukorgen.. får ligga där och gotta sig tills jag bestämt mig efter 00.00

Dom är inte reserverade, bara så du vet.

Permalänk
Medlem

Beställde det 970 kortet från cdon nu, är det nått att ha? Kollade inte så noga utan klickade bara hem det, men hittar typ ingen info om det, hittar bara massa info om samma kort men OC modellen...

Edit, kommer byta från ett gtx 660ti så ett lyft kommer det ju bli, men kommer det upp nått vassare kort nu på fredag får man väl avbeställa

Permalänk
Skrivet av hajvan:

https://cdon.se/search?q=strix+970

klicka bara på lägg i kundvang, funkar än

Japp har den uppe i kundvagnen väntar på vad inet har

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Redan slut.

http://prntscr.com/97csno

La ordern efter att du skrev detta och att länken sluta fungera ^^ Spännande och se vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yahbulon:

@ZeeRuX: Sök på "970 strix" i cdon sökfunktion så får du upp den.. klicka sedan på köp

funkar ej längre, kommer till dyrare pris :/

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZeeRuX:

lugnt.. har redan 2 stycken i varukorgen.. får ligga där och gotta sig tills jag bestämt mig efter 00.00

Damnit, nu tog det slut å blev borttaget från varukorgen. De lär ha fått in galet med beställingar där... Hoppas det kommer tillbaka då.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z ROG, I5 3340, Corsair Dominator LP 4x4 GB CL9, Sapphire Radeon 6850, Silverstone Temjin TJ08-E, Corsair AX750, Samsung EVO 850 256 gb, Samsung 830 128 gb, Seagate Barracuda 3TB, Noctua Noctua NH-U12S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Japp har den uppe i kundvagnen väntar på vad inet har

köp den då.. mina 2 försvann och jag var bara idle några minuter.. men jag vill ändå ha 980 ti

Visa signatur

//ZeeRuX

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snart kanske det kommer nått snaskigare gfx kort, känns som det kan bli lite avbeställningar fram o tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Vi får hoppas på att reorna som slår in på fredag(00:00) slår ut dessa tjuvreor, så man inte snålväntar i onödan.

Håller med...

Visa signatur

|Fractal Design Define R4| Corsair CS 750M |ASUS Z87-A ATX|Intel Core i7 4770K|Hyper EVO 212|Kingston HyperX 8GB 1600MHz|Gigabyte Geforce GTX 770 OC 2GB|Samsung SSD 840 PRO 256GB|Seagate Barracuda 2TB|Seagate SSHD 2TB|Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23|Windows 8.1|

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonatande:

Knappast. Webhallens 970 kort tidigare idag var betydligt bättre. Denna har inte ens HDMI 2 vilket innebär att du inte kan köra 4k till TVn.

Strix har HDMI 2.0. Det som Webhallen hade tidigare idag är mest lämpligt om man kör SLI i trång dator då den även kan suga in luft från baksidan. Ska man bara köra med ett kort så är det Strix som gäller.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av hcutid:

Det där var fan bra pris

Synd att man precis har köpt en g sync skärm

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Skärmstativ

Skärmstativ - 3 skärmar, 499kr. -50%

Produkt: Iiglo MS300 skärmstativ (för 3 skärmar)
Länk: https://www.komplett.se/product/836100/datorutrustning/bildsk...
Pris: 499kr

Permalänk
Medlem

@SUMITOMO:
Faktum är att den tog precis slut. ~1min sedan.

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)