Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Hjälp vilket ljud ska man ha till xbox one?

Permalänk

Hjälp vilket ljud ska man ha till xbox one?

Hej har en fråga, vad tycker folk man ska har till xbox one?
Ska man köra med högtallare eller något gaming headset?

Spelar bara dator men tänker på vad jag ska skaffa till brorsan i present

Visa signatur

Radeon RX 7800XT / Ryzen 5800X3D / TUF Gaming B550 Plus / Kingstone Fury 32GB RAM

History is violent, ideals are peaceful

Permalänk
Rekordmedlem

Det roligaste som finns är att ha en bra hembio att spela i, men det är även dyrast. finns det andra i närheten som kan bli störde bör man nog hålla sig till hörlurar eller ett headset.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

@mrqaffe: okej tack så hemskt mycket för att du tog dig tiden att svara, ahar inte så mycket erfarenhet då det bara är lurar för mig

Visa signatur

Radeon RX 7800XT / Ryzen 5800X3D / TUF Gaming B550 Plus / Kingstone Fury 32GB RAM

History is violent, ideals are peaceful

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Round_Lake:

@mrqaffe: okej tack så hemskt mycket för att du tog dig tiden att svara, ahar inte så mycket erfarenhet då det bara är lurar för mig

Du får fundera på om det fungerar med annat än lurar, högtalare låter ju ut i lokalen och kan störa andra men det beror på hur man bor.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.