Permalänk
Medlem

[Nytt] Ducky Shine 4 MX blue

Hej.

Jag vill byta ett helt nytt Ducky Shine 4 white MX Blue mot ett Ducky Premier mx brown / blue.
Tangentbordet kommer direkt från Maxgaming med kvitto från Black Friday och då gäller garantin från uthämtnings dagen vilket kommer bli imorgon fredag 11/12 eller måndag 14/12. Detta då jag inte fick Ducky Premier tangentbordet som jag lyckades beställa, detta blev kompromissen jag lyckades komma fram till med dem.

Så nu söker jag någon som antagligen köpte ett Ducky Premier tangentbord under BF men föredrar tangentbord med belysning.

Det gör inget om tangentbordet är använt så länge det är helt och fint!

Jag är lokaliserad i Malmö och prioritera byte öga mot öga.

Tangentbord från Filco, Daskeyboard, Pok3r, Ducky Pro, mm kan bli alternativ om ingen vill byta mot Premier bordet. Så kom med förslag!

Hittar jag inget värdigt alternativ börjar bud på 1000:-

Har ni övriga frågor så är det bara att höra av er i tråden eller på PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en ducky shine 3 blå led och bruna brytare

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har ett Ducky G2Pro med Cherry MX Blue switchar (en sådan här modell, men är osäker på var det är köpt) med förpackning i väldigt bra skick. Det har dock inget kvitto. Till det har jag ett komplett gult PBT set (ett sådant här).

Tangentbordet är begagnat - Jag köpte det på Tradera av någon som drivit konkad butik, men det var nytt när jag köpte det.

Är du intresserad skickar jag gärna bilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Har en ducky shine 3 blå led och bruna brytare

Jag är tyvärr inte efter något tangentbord med lampor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av natsk:

Hej!

Jag har ett Ducky G2Pro med Cherry MX Blue switchar (en sådan här modell, men är osäker på var det är köpt) med förpackning i väldigt bra skick. Det har dock inget kvitto. Till det har jag ett komplett gult PBT set (ett sådant här).

Tangentbordet är begagnat - Jag köpte det på Tradera av någon som drivit konkad butik, men det var nytt när jag köpte det.

Är du intresserad skickar jag gärna bilder.

Kan vara intressant om där inte erbjuds något Premier tangentbord. Så du får gärna skicka lite bilder till mig på PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av imo:

Kan vara intressant om där inte erbjuds något Premier tangentbord. Så du får gärna skicka lite bilder till mig på PM.

Fixar bilder när jag kommer hem ikväll!

Permalänk
Medlem

Annonsen avslutas då det nu är mer aktuellt med försäljning.