speldator/komponenter som klarar lättare spel (wow/cs:go m. fl).

Permalänk
Avstängd

speldator/komponenter som klarar lättare spel (wow/cs:go m. fl).

Hej!

Söker en äldre modell speldator som klarar World of Warcraft, CS:GO, World of Tanks osv med åtminstone en duglig fps på höggrafik. Kan också tänka mig att köpa lösa komponenter från ett flertal säljare och därmed bygga ihop något själv

Bomba mig med vad ni har att erbjuda samt vilket pris ni tänkt er så får vi se om jag nappar eller inte!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

GTX 970, 2000kr?

Permalänk

Har en i5 2500 till salu. 400?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Hej!

Söker en äldre modell speldator som klarar World of Warcraft, CS:GO, World of Tanks osv med åtminstone en duglig fps på höggrafik. Kan också tänka mig att köpa lösa komponenter från ett flertal säljare och därmed bygga ihop något själv

Bomba mig med vad ni har att erbjuda samt vilket pris ni tänkt er så får vi se om jag nappar eller inte!

Läs hela annonsen här

Hej,
Jag har en gammal dator med i3 och 8gb ram komplett i ett chassi. Saknas grafikkort och hårddiskar. Intressant?

Mvh
Pelle

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Hej!

Söker en äldre modell speldator som klarar World of Warcraft, CS:GO, World of Tanks osv med åtminstone en duglig fps på höggrafik. Kan också tänka mig att köpa lösa komponenter från ett flertal säljare och därmed bygga ihop något själv

Bomba mig med vad ni har att erbjuda samt vilket pris ni tänkt er så får vi se om jag nappar eller inte!

Läs hela annonsen här

Tjenna!
Sitter på ett gigabyte z77x-d3h moderkort och en i7 2600 processor som jag vill bli av med som du kan få billigt. Fungerar felfritt, kan även slänga in mina gamla ramminnen om du är sugen på det med bara att höra av sig, finns i kalmar
Mvh Oskar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Tackar för alla svar! Det jag finner mest intressant hittils är Urkels erbjudande, har pmat honom, uppdaterar sedan tråden med vad som behövs

Permalänk
Medlem

Hej

@Vagos: har du kvar 970?

Permalänk
Medlem

Nej tyvärr inte @enzowt