Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

/Bytes: Asus Xonar Essence ST (PCI)

Permalänk
Medlem

/Bytes: Asus Xonar Essence ST (PCI)

Har ett 1st gen Xonar Essence ST (PCI) till salu alternativt bytes mot ett motsvarande PCI-e/ externt USB ljudkort med AMP (hörlursförstärkare). Kan lägga en slant emellan beroende vad ni erbjuder, annars är startbud 500:-

Trevlig fortsättning, mvh Kristofer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ålder på Ljudkortet ?? finns kvitto från butik och vart är det köpt ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Skrivet av Xeroxd:

Har ett 1st gen Xonar Essence ST (PCI) till salu alternativt bytes mot ett motsvarande PCI-e/ externt USB ljudkort med AMP (hörlursförstärkare). Kan lägga en slant emellan beroende vad ni erbjuder, annars är startbud 500:-

Trevlig fortsättning, mvh Kristofer

Läs hela annonsen här

Har ett xonar stx 2 utan opamp-kittet som jag kanske kan tänka mig byta mot din om slanten emellan blir bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Har ett Sound Blaster ZxR som jag kan tänka mig att byta mot detta kort - hur mycket skulle det bli emellan isf?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Ålder på Ljudkortet ?? finns kvitto från butik och vart är det köpt ??

Köpt i andra hand utan kvitto så ingen aning om något av frågorna, det rullar på bra utan problem iaf.

Skrivet av darkwingduck:

Har ett xonar stx 2 utan opamp-kittet som jag kanske kan tänka mig byta mot din om slanten emellan blir bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Icte:

Har ett Sound Blaster ZxR som jag kan tänka mig att byta mot detta kort - hur mycket skulle det bli emellan isf?

Hade inte tänkt lägga några större summor på detta men runt 500:- kan jag tänka mig lägga emellan. Den av er som sträcker er lägst byter jag nog med, Icte har ju lite fördel eftersom hen bor i Stockholm.

Permalänk

@Xeroxd:

Hmm tänkte typ STX + 700:-. Är det intressant?

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

@darkwingduck:

Tyvärr så går min gräns vid 500:-, annars köper jag en extern dac/amp kombo istället.

Permalänk
Medlem

500:- + hämtar, om det är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikken:

500:- + hämtar, om det är intressant.

Låter bra det.

Permalänk
Medlem

asus xonar essence st

@