Flott lydløs mus, fant endelig en slik en! Tuscani HD-M400s

Permalänk
Avstängd

Flott lydløs mus, fant endelig en slik en! Tuscani HD-M400s

Hei, jeg vil bare tipse om at det lages lydløse mus og førsteinntrykket av denne musa når jeg sitter her med den er veldig bra!

Produktet fant jeg på Ebay og ble sendt fra Sør Korea, og koster nesten ingenting.

Tuscani HD-M400s "Silent & Blue Tracking Wheel Mouse"

Flotte saker, anbefales for de som ønsker å slippe å høre på tusenvis av irriterende museklikk i løpet av dagen!

*Tommelen opp*

Det ser ut som om at dette produktet kanskje lages av selveste Hyundai. Det er en url her på forpakningen forresten: www.hyundai-jpc.com .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decoman:

Hei, jeg vil bare tipse om at det lages lydløse mus og førsteinntrykket av denne musa når jeg sitter her med den er veldig bra!

Produktet fant jeg på Ebay og ble sendt fra Sør Korea, og koster nesten ingenting.

Tuscani HD-M400s "Silent & Blue Tracking Wheel Mouse"

Flotte saker, anbefales for de som ønsker å slippe å høre på tusenvis av irriterende museklikk i løpet av dagen!

*Tommelen opp*

Det ser ut som om at dette produktet kanskje lages av selveste Hyundai. Det er en url her på forpakningen forresten: www.hyundai-jpc.com .

du skulle inte kunna skriva det på Engelska? min norska är inte speciellt bra.

Permalänk
Medlem

Översättning:

Hej, jag vill bara tipsa om att det tillverkas ljudlösa möss och förstaintrycket av denne mus när jag sitter här med den är veldigt bra!

Produkten hittade jag på Ebay och skickades från södra Korea, och kostar nästen ingenting.

Tuscani HD-M400s "Silent & Blue Tracking Wheel Mouse"

Fina saker, rekommenderas för dom som önsker att slippa höra på tusenvis av irriterande musklick under dagen!

*tummen upp*

Det ser ut som att dena produkt kanske tillverkas av självaste Hyundai. Det är en url här på förpakningen förresten: www.hyundai-jpc.com .

Det var inte så mycket att översätta.. Mest byta ut e mot a.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (§1.1/gnäll)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...