Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon51222:

Man på 30år. Barn, fru och jobb tar min tid på dagen, kvällen är min tid

Kört en del Destiny, men aldrig raids. Söker roliga äldre att spela med.

PSN: Lacito
Klass: Hunter 295

Skickades från m.sweclockers.com

shena! jag lägger till dig på Destiny, Lelllee heter jag där, har en gubbe utav varje över 305
)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TavuS:

Tjenare vill gärna ha lite folk att spela med.
Är online på kvällar.
Ålder spelar ingen roll är 30+ själv. Spelar för att ha kul.
psn: torskeye

tjena! har lagt till dig! Lelllee heter jag och spelar närsom 23 bast!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnis:

Tjena!

Precis börjat lira Destiny och har en Hunter lvl 21.
Hade vart kul å springa runt på planeterna å questa samt raida, så adda mig gärna om ni vill lira lite!
Mitt PSN: Karyia

Mvh,
/Peter

adda dig! lelllee

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bajshatt, spelar lite då och då

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Intel i7 6700k | GTX 1070 MSI Gaming X | Asus Z170-A | EVGA Supernova G2 750W | Corsair Vengeance LPX16gb 3000mhz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErikMikko:

Hej, jag har precis köpt ps4 samt destiny. Jag söker efter liksinnade att spela med, då jag har familj och allt vad det innebär spelar jag mest på kvällar och ibland på dagarna då ungarna sover! Jag har mikrofon men använder helst inte då jag inte vill väcka ungarna ^^ Lyssnar gärna dock! Lägg gärna till mig

PSN: ErikMikko

har addat dig, Lelllee

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanMedS:

Jag har inte en jävel att spela med.
Jag kör mestadels strikes. Har mic och är en trevlig dalmas på 27 bast.

PSN: StefanMedS

Skickades från m.sweclockers.com

tjena! har addat dig. lelllee heter jag

Permalänk
Medlem

Tjena, alla ni som lirar destiny & har svårt att få ihop folk osv, ni kan gärna adda mig då jag spelat rätt så ofta och har kört det mesta på spelet! kan hjälpa till med storys, raids osv! bara att adda mig på ps4. Lelllee

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej gott folk,

Man på 31 år som nyligen börjat lirat Destiny, har en hunter på level 31. Har fru och två barn så spelandet blir ganska sporadiskt. Söker andra att harva runt med oavsett om det är PVP eller PVE.

PSN är: Muglo-

Permalänk
Inaktiv

Addat några här i tråden, Killbom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej köpte Destiny: The Taken King - Legendary Edition igår tänkte ge det ett försök
Är typ helt ny, vore kul om någon vill gibba lite
Är 26
Psn: swe_david_90

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk

Askul

@swesome: Tja. Jag spelar en hel del Destiny men har nu kört fast då jag inte hittar några att raida med.
Har en Titan lvl40 296 och en Warlock lvl40 294. Håller också på att jobba upp en hunter just nu lvl20.
Håller mest på med strikes men skulle som sagt gärna hitta några att köra mkt raids och nightfall med.
jag har såklart headset m mic.
kotte1010 på PSN.
Jag addar dig och hoppas på att få vara med lite.

Magnus

Permalänk
Medlem

Kör lite destiny från och till. Om någon orkar är det bara att adda: dorksol

Warlock lvl40 293
32 år

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Hej! Köpte precis hem Taken King och letar efter folk att spela med. Lirade Destiny en del för ett år sedan men körde alltid solo och tröttnade lite. Skulle gärna vilja ha lite peeps att lira med!

PSN: MrHejgen

Permalänk
Medlem

Jag söker folk att köra raids, nightfall strikes och annat med.
Har aldrig kört kings fall raiden, men nån gång ska vara den första:)

Kör på PS4.
PSN: brange
Titan 299+
Adda mig gärna.

Permalänk
Medlem

Hello, har addat ett gäng härifrån. Däremot skulle jag och min tjejpolare behöva hjälp att skramla ihop lite folk till en raid någon kväll, så man får testa det med. Är typ bara hon och jag av våra polare som fortfarande lirar destiny.

Jag:Warlock 295 light
Hon:Hunter 293 light

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

@Darksoul och @brange : en relativt ny spelare här. Jag har kört en del KF normal, men bara med randoms. Vore kul att dra ihop något tillsammans.
Är tyvärr borta över påsken, men sedan teamar jag gärna upp för både raids, nightfalls osv. psn: genoi

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clayter:

@Darksoul och @brange : en relativt ny spelare här. Jag har kört en del KF normal, men bara med randoms. Vore kul att dra ihop något tillsammans.
Är tyvärr borta över påsken, men sedan teamar jag gärna upp för både raids, nightfalls osv. psn: genoi

Skickades från m.sweclockers.com

Jag lägger också till dig, är bara lvl 30 just nu men har nog 40 snart och är väldigt på att göra raids etc etc.

Permalänk
Medlem

@MrHejgen, göttans. Får vi köra när jag är tillbaka. 30-40 går väldigt fort, och gear upp till ~290 går också snabbt om man vill

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Någon/ra som vill köra trials?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clayter:

@MrHejgen, göttans. Får vi köra när jag är tillbaka. 30-40 går väldigt fort, och gear upp till ~290 går också snabbt om man vill

Skickades från m.sweclockers.com

Level 40 nu iaf! Och då har jag bara gjort 3 quest i TKK-storyn. Missar jag något viktigt om jag skiter i storyn för några veckor? Ligger på 214 i light och tänkte köra på så jag kommer upp i 290 innan måndagens slut.

Har något jävla quest "Taken assault: Earth" där man ska döda taken lieten. och summona champions med sitt fireteam. Någon som är på att göra det för det verkar ju inte gå solo?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrHejgen:

Level 40 nu iaf! Och då har jag bara gjort 3 quest i TKK-storyn. Missar jag något viktigt om jag skiter i storyn för några veckor? Ligger på 214 i light och tänkte köra på så jag kommer upp i 290 innan måndagens slut.

Har något jävla quest "Taken assault: Earth" där man ska döda taken lieten. och summona champions med sitt fireteam. Någon som är på att göra det för det verkar ju inte gå solo?:)

Grattis, snabbt jobbat jag är inte rätt person att fråga om questen, jag har faktiskt inte klarat av samtliga på någon av mina gubbar. Tycker inte att quests med taken är något roliga så jag struntade helt i det när jag blev 40. Verkar inte ha missat något viktigt iaf.

Taken assault har jag också kvar faktiskt, är inte helt enkelt att göra själv och jag har inte haft turen att randoms hjälpt till när det väl startat. Har fokuserat på allt annat som finns att göra istället

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tja.
Jag skulle gärna ha nån att lira lite med, har i stort sett bara kört solo så här långt då ingen av mina vänner spelar Destiny.
Har som många andra familj och barn så blir mest en liten stund på kvällen jag kan lira.

Hunter level 38 för nuvarande.

PSN: TheVoomyOne

Adda mig gärna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Tja.
Jag skulle gärna ha nån att lira lite med, har i stort sett bara kört solo så här långt då ingen av mina vänner spelar Destiny.
Har som många andra familj och barn så blir mest en liten stund på kvällen jag kan lira.

Hunter level 38 för nuvarande.

PSN: TheVoomyOne

Adda mig gärna.

Lägger till dig imorrn!

Permalänk

Raid

@DarkSoul: Tja. Kotte1010 här.
Vi körde lite Elders Challange förra veckan.
Min Titan är nnu 332 och mer än redo för Raid.
Kan du skrapa ihop dina polare så gör vi ett försör på lör 7/5?
Typ från 20:00 å framåt.

Magnus

Permalänk

Ni som spelar ihop här är ni med i SweClockers destiny community?

Söker lite folk att lira med då jag är den enda av mina vänner som inte är PCmasterrace only.

24 bast i år lvl 27

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk

Halloj

Letar efter folk att spela med, trött på sololirandet. är 333 just nu och är på det mesta

Är 27 år och spelar ganska mycket men sporadiskt.

PSN chrissam8993

Permalänk

Hej, söker nån att spela med då jag nyss skaffat destiny + dlc's. Är bara lvl6 titan nu dock.
30år, spelar ett par timmar nästan varje kväll.
Spelar även Ranbow six siege lite nu och då.

PSN Lodizzz86

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Destiny

@SimpanDirr: Tjena adda LojjaNTess för att ha nån att spela med

Visa signatur

MSI Z87 Mpower ATX | i7 4770K 3,5GHz | Intel SSD 180GB | 1TB Seagate Desktop SSHD | A-data 8GB 1600MHz | MSI GeForce GTX 760 4GB | Zalman Z11 Plus + 2st Corsair Air series SP120High Performance & 3st Corsair Air AF 120Quiet edition | Cooler Master Hyper 212 Evo, + 1 Corsair Air AF 120Quiet edition | Crosair RM 650W 80+ Gold | SyncMaster S24B350 |

Permalänk
Medlem

Söker någon till som vill köra nightfall, strikes och raids.
Adda Emtek1k

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vi är tre grabbar på 21-23år som spelar nästan hela tiden, vi söker en annan grupp på tre att köra Wrath of the Machine med! Vi är alla 360+ light och har spelat sedan year one.
Så om du och din grupp fattas tre pers, släng iväg ett meddelande så fixar vi ihopa något!

PSN: victorfisk