Permalänk

Jävla Cokkie fan!

Jag kan inte läsa min E-post på grund av att jag har disabled cokkies ???? Men jag har fan satt cokkie ON på allt som går och sätta. Jag har Win 98 se som operativsystem just nu :P.
Den vill bara inte . Behöver lite hjälp med detta.
Win 98 bugg ? msn bugg ? bah

Permalänk
Medlem

Jga har samma jäkla problem! har aldrig hänt innan!!! Man kommer inte in på sin hotmail, och problemet uppkom igår nån gång tror jag, va inne där i går å jag har fan inte pillat på nån konfiguration i internetinställningarna!
Jag har aktiverat allt som har me cokies att göra, men det funkar fan inte ändå! CP!!
Va ska man göra åt detta, är det en bugg hos .NET passport just nu lr vad?

EDIT: Jag har WinXP Pro

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Eftersom ni har så svårt att utrycka er utan svordomar och felanvända benämningar på sjukdomar tänker jag kategoriskt låta bli att svara på er fråga

Permalänk
Avstängd

Jag känner en person som har samma problem på hotmail.
Har ni testat att tömma kakorna, samt temp internet filer, m.m.?
ni kanske har en gammal kaka som strular?

Permalänk
Medlem

Norbius SlowManCrap: Vad har ni för ISP? Jag har bostream adsl (xstream) Och det har funkat ganska "dåligt" i ~3 veckors tid. Till att börja med så kom jag inte åt hotmail, det gör jag nu dock. Använde Mozilla IE och det funkade inte Testade på morsans laptop också, det funkade inte heller.
Och nu har jag problem till att ansluta till andra servers, t.ex ftp-siter.. Jag börjar bli irreterad och om detta inte löser sig inom 24h så ringer jag till bostream. (Jag har pingat dessa servrar och har 0% pl emot dem så det kan inte vara det, och alla uppgifter är trippelkollade, och alla andra som har acces till dessa siter kommer in) ;/

Visa signatur

ASUS P4G8X Deluxe, P4B 2.66GHz @3020MHz (151*20)
2*512MB Twinmos winbond pc3200 CL 2-2-2-5. Sapphire Radeon 9700 128MB Enermax 430W PSU 2*80GB WD