Vilken typ av plugg medföljer HTC Vives två ljusfyrar?

Permalänk

Vilken typ av plugg medföljer HTC Vives två ljusfyrar?

Till Vive-ägare (gärna med hygglig byggvana):

  1. Exakt vilken typ av plugg medföljer de två ljusfyrarna? Med andra ord - vilken typ av vägg är de bäst lämpade för? (gips / lättbetong / betong et cetera)

  2. Bör man ha någonting särskilt i åtanke då väggfästena monteras?

Visa signatur

load "$",8 : list

Permalänk
Medlem

@First Ninja: enligt de unboxings jag sett så ingår inga skruv eller plugg öht, men det räcker med två röda 5.5mm plugg om du råkar ha betongväggar per fyr, eller någon form av skivplugg om du råkar ha gipsväggar, finns på biltema, clas ohlsson eller större matvarubutiker

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Skrivet av evilsin:

@First Ninja: enligt de unboxings jag sett så ingår inga skruv eller plugg öht, men det räcker med två röda 5.5mm plugg om du råkar ha betongväggar per fyr, eller någon form av skivplugg om du råkar ha gipsväggar, finns på biltema, clas ohlsson eller större matvarubutiker

Tusen tack, evilsin!

Visa signatur

load "$",8 : list

Permalänk
Medlem

Medföljande pluggen är kassa. "huvudet" på pluggen sticker upp 0.5 mm vilket kan på fästet att vippa.

Permalänk
Skrivet av Fonus:

Medföljande pluggen är kassa. "huvudet" på pluggen sticker upp 0.5 mm vilket kan på fästet att vippa.

Tack för åsikten. Jag förmodar att du instämmer i evilsins tidigare inlägg om att man gör bäst i att använda egen (5,5 mm) plugg?

Visa signatur

load "$",8 : list