Ännu ett skäl till att inte handla i clownbutiken webhallen

Permalänk
Avstängd

Känns som en tråd startad för att sätta press på ett företag att göra som man vill, oavsett om man i ärendet har rätt eller inte. Vilket nedanstående citat pekar på:

"Ps. Fick ett bra erbjudande från wh nu som jag kommer att acceptera. Men det tog de också ~5 dagar att svara på mitt mail."

Eller så är det bara en ovanligt gnällig sk*tkund, vad vet jag?

Permalänk
Avstängd

Å andra sidan, varför skall man som kund acceptera att företagen är slapptaskar och kör över kunden bara för att "alla andra företag gör det" Jag tycker gott att man kan sätta litet press på ett stort företag, det kan ju gagna mig som potentiell kund nästa gång och det gagnar företaget om fler vill handla där.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Och du har kommit fram till att det är så det gått till? Kan du berätta lite mer för oss som tycker att denna tråd är obegriplig.

Skrivet av Mizzarrogh:

Å andra sidan, varför skall man som kund acceptera att företagen är slapptaskar och kör över kunden bara för att "alla andra företag gör det" Jag tycker gott att man kan sätta litet press på ett stort företag, det kan ju gagna mig som potentiell kund nästa gång och det gagnar företaget om fler vill handla där.

Permalänk
Avstängd

Ju mer det skrivs här desto mer reklam gör vi ju för Webbhallen, oavsett vad vi skriver här så jag tror inte att de klagar...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Jag har helt olik erfarenhet av webhallen. haft några returer PGA olika saker det går alltid lätt och enkelt, antar att du bara har otur.
hade de varit en clownbutik hade dom nog inte funnits längre.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Jag har helt olik erfarenhet av webhallen. haft några returer PGA olika saker det går alltid lätt och enkelt, antar att du bara har otur.
hade de varit en clownbutik hade dom nog inte funnits längre.

Precis, med en omsättning på 1.5 Miljarder (3x Inet) så måste de ha en del nöjda kunder.

Drog precis iväg en order till våra Clown-vänner på Webbis.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden då den inte längre fyller något syfte. Om det fanns något syfte har TS redan fått möjlighet att återkoppla direkt till Webhallen och detta forumet behöver inte tjäna som mellanhand.

Generellt är huvudinlägget mer lämpat för en blogg, då det saknas något verkligt diskussionsunderlag (se § 3.4).

/KimTjik