Fick några nycklar över efter köp av senaste humble bundlen

Permalänk
Medlem

Fick några nycklar över efter köp av senaste humble bundlen

Först till kvarn som gäller. Ett tack skulle sitta fint!

The Darkness II:
I56KG-8IEWE-VZQWP

Spec Ops: The Line:
JRKKH-YTM7Q-5CL48

Sid Meier's Civilization V:
DQA2M-3WFHC-R5HPQ

Borderlands: The Pre-Sequel:
L2HBR-YPJFW-XCRRC

The Bureau: XCOM Declassified:
2XM20-0TI9C-94N0M

Mvh
Brödkungen

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tog borderlands, tack så mycket!

Permalänk

alla var borta, Men tack ändå

Visa signatur

MOBO: Asus Prime b350 PLUS | CPU:Amd Ryzen 7 2700 kyls med Corsair h60 |RAM: 2x4gb Crucia ballistix sport 2666mhz |GPU: Sapphire R9 295x2 8gb |PSU: Corsair AX850 | CHASSI: Fractal Design Define R5 Window Black | SSD: Crucial BX100 250gb |HDD: 3TB segate 7200rpm | Skärm: samsung S27A750D

Permalänk
Medlem

Tog Civilization V, tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Hur gör en med sådana här nycklar?
Kommer det upp ett alternativ när en trycker på köp eller vad?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

vill har the darkness men hur gör man? Är det försent?

edit: alla borta
tack ändå

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

En liten varning, fick nyss ett mail från steam att någon försökt ta reda på mitt konto genom att göra en sökning på nyckeln. Eftersom jag får mailet tror jag inget kan hända + att jag har 2 faktor men se upp

Permalänk
Avstängd

Tack, fick inga men ville tacka ändå

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

En liten varning, fick nyss ett mail från steam att någon försökt ta reda på mitt konto genom att göra en sökning på nyckeln. Eftersom jag får mailet tror jag inget kan hända + att jag har 2 faktor men se upp

Kan det vara så att någon försökt ta Borderlands nyckeln som du tog tidigare men fick ett felmeddelande att nyckeln redan var tagen, och du av säkerhetsskäl blev kontaktad av Steam att någon försökte aktivera samma nyckel?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Kan det vara så att någon försökt ta Borderlands nyckeln som du tog tidigare men fick ett felmeddelande att nyckeln redan var tagen, och du av säkerhetsskäl blev kontaktad av Steam att någon försökte aktivera samma nyckel?

Man måste trycka retrieve account . Det är inget automatiskt som skickas ut när 2 försöker aktivera samma nyckel så någon måste göra det med vilja. Sen kan det ju bara vara någon som tryckt på knappen bara för att och inte med ilvilja men det vet man ju inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

En liten varning, fick nyss ett mail från steam att någon försökt ta reda på mitt konto genom att göra en sökning på nyckeln. Eftersom jag får mailet tror jag inget kan hända + att jag har 2 faktor men se upp

Hej det kan har varit jag.. ber hemskt ursäkt för misstaget..

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/