Permalänk
Medlem

Finns det ingen låda som du kan skicka i? Kan tänka mig 800kr + frakt för moderkortet:

Asus P8Z77-I Deluxe/WD

Permalänk
Skrivet av Kiiiba:

Finns det ingen låda som du kan skicka i? Kan tänka mig 800kr + frakt för moderkortet:

Asus P8Z77-I Deluxe/WD

Hej,

Jag har originallådan till moderkortet kvar. Jag kan lägga det i en skolåda och ha lite paketeringsmaterial runt omkring.
Det är de bästa jag kan göra då det är den sista lådan som finns kvar i någon rimlig storlek.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem
Skrivet av CaptainGixer:

Hej,

Jag har originallådan till moderkortet kvar. Jag kan lägga det i en skolåda och ha lite paketeringsmaterial runt omkring.
Det är de bästa jag kan göra då det är den sista lådan som finns kvar i någon rimlig storlek.

Det fungerar bra för mig.

Permalänk
Skrivet av galenmyra:

Gambias Hades Gaming Mouse
50:-

Corsair TX650
150:-

Asus P8Z77-I Deluxe/WD
200:- (förutsätter att du har i/o shiled)

GTX 560
100:-

2000 Magic: The Gathering Kort
200:-

2st WD Green 1TB
200:-

+ Hämtar

Hej,

har bud på 800kr för moderkortet.
Resten av grejerna kan du få köpa för 1000kr jämnt.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

Lägger 900kr plus frakt för Asus P8Z77-I Deluxe/WD

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@CaptainGixer:

Vadderat kuvert tillsammans med lite extra bubbelplast? Detta finns ju att köpa i princip överallt. Närmsta mataffär med postombud t.ex.

Givetvis står jag för alla ev. fraktkostnader.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk

950kr + frakt Asus P8Z77-I Deluxe/WD

Permalänk
Skrivet av Bullbrorsan:

950kr + frakt Asus P8Z77-I Deluxe/WD

Hej,

budet är noterat. Då jag föredrar hämtning så inväntar jag svar från en annan medlem. Vill inte den matcha budet så leder du.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av Samlooh:

@CaptainGixer:

Vadderat kuvert tillsammans med lite extra bubbelplast? Detta finns ju att köpa i princip överallt. Närmsta mataffär med postombud t.ex.

Givetvis står jag för alla ev. fraktkostnader.

Okej, är det ingen annan som matchar budet eller som kan hämta dom så kan jag skicka dom till dig i ett vaderat kuvert

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

200:- för en WD Green, kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av zOMGIE:

200:- för en WD Green, kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Bud noterat! Är det ingen som ger bättre bud kan du få hämta ikväll.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

@CaptainGixer Det är ingen consoleport för conf på netgear switchen eller? Har du rackslides eller har den stått på golvet? Bjuder 1000kr till att börja på!

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk

tar tillbaka mitt bud.

ändrade planer
Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Gigabyte x570 Gaming X | 16GB 3200MHz Crucial Ballistix | Palit Geforce RTX 3070 8GB Gamingpro | Crucial BX 480GB | WD Blue 500GB | WD 5400rpm 500GB | Acer Nitro VG240YU | Tesoro Excalibur Kailh Blue | Finalmouse

Permalänk
Medlem

@CaptainGixer:

Change of mind. Fractal Node chassit för 400kr men vill gärna hämta idag. Skicka PM

Visa signatur

Speldator: Intel i7 4770k - 16 GB DDR3 - GeForce GTX 1060 EVGA SC MiniITX - Samsung 850 Pro 256GB (OS) - Samsung 840 EVO 500GB (Install) - 3x4TB Seagate (Mix) - Fractal Node 304

Permalänk
Skrivet av Captain_Spock:

@CaptainGixer Det är ingen consoleport för conf på netgear switchen eller? Har du rackslides eller har den stått på golvet? Bjuder 1000kr till att börja på!

Hej,

Nej ingen consoleport på switchen. Hade tänkt från början att köpa ett litet rack och slides att ha den i men den planen blev aldrig av.
1000kr låter bra som första bud, kan du hämta?

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av PalmiNio:

@CaptainGixer:

Change of mind. Fractal Node chassit för 400kr men vill gärna hämta idag. Skicka PM

Bud noterat, inväntar svar från en annan medlem men matchar inte den personen ditt bud (han skulle köpa flera saker) så kan du få hämta det.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av CaptainGixer:

Hej,

har bud på 800kr för moderkortet.
Resten av grejerna kan du få köpa för 1000kr jämnt.

Egentligen mest intresserad av detta:
TX650
GTX 560
Magic kort

600:- + hämtar?

Permalänk
Skrivet av galenmyra:

Egentligen mest intresserad av detta:
TX650
GTX 560
Magic kort

600:- + hämtar?

För 700kr så kan du komma och hämta.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av CaptainGixer:

För 700kr så kan du komma och hämta.

Ok, jag tar det.

Permalänk
Medlem

@CaptainGixer: Skulle jag nog kunna göra. Vart i Gbg?
Och switchen är managable eller? Så det går att konfa den? Kör den med terminal eller web gui?

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Skrivet av Captain_Spock:

@CaptainGixer: Skulle jag nog kunna göra. Vart i Gbg?
Och switchen är managable eller? Så det går att konfa den? Kör den med terminal eller web gui?

Switchen finns i Bagaregården i Göteborg.
Switchen går att confa från ett web gui, mer information finns i länken i tråden.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

@CaptainGixer: Hej igen, får dra tillbaka mitt bud. Hittade en annan mer kostnadseffektiv lösning som inte behöver en PoE-switch, ber så hemskt mycket om ursäkt för alla problem detta kan ha orsakat.

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Jag är villig att gå upp till 400:- för chassit + frakt. Men förstår om det är bekvämare för dig att få den avhämtad.

Permalänk

ger 350 + frakt för TX650n

Permalänk
Medlem

HP Laptop, pavilion dv6-6042eo

500 kr

Permalänk
Skrivet av Harddrive:

Jag är villig att gå upp till 400:- för chassit + frakt. Men förstår om det är bekvämare för dig att få den avhämtad.

Hej, Chassit har tyvärr redan blivit sålt.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av bananasplit_00:

ger 350 + frakt för TX650n

Tyvärr har redan psun blivit såld.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Skrivet av schadow1:

HP Laptop, pavilion dv6-6042eo

500 kr

Vill ha minst 1000kr för laptopen.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

100kr+frakt 2st Gentle Typhoon

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk
Medlem

PMade dig gällande moderkort, hur blir det?