Permalänk
Medlem

Stor karta!!

WW2ol är ett rent onlinespel som pågår dag o natt. Det är ett fps spel.
Du kan läsa mer på http://www.wwiionline.com
Är med i en squad som heter Von Hippels Panzerjägers Abteilung,
vi behöver fler i vår squad. Vi är förnaärvarande 19 st. två är från norge.
Besök vår site http://vh.shacknet.nu/
Vi brukar spela tillsammans i ett företag som ligger i slussen, där finns 8 st burkar uppkopplade mot nätet. Den som är intresserad kan följa med en helg o prova.

PS. Mitt nick i squaden är Koff.

Permalänk
Medlem

Oppps!

Verkar bara vara tonåringar på den här siten

Permalänk
Avstängd

Verkar som att det vore en bra idé att inte komma med spydigheter för att någon inte svarar på ett inlägg.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Jägarns vilken graffe!
Hur gammalt är spelet?

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk

Hehe, bumping.
hej då tråd

Bätre med tonårigar än icke "regel-läs-kuniga" på forumet... tror att moderatorerna håller med lite där

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

Det är en tuff idé men jag får det inte att funka som jag vill..

Man fick pröva spelet i en månad eller vad det var förut.

Permalänk
Medlem

Gratismånad finns men det kostar 200 att ladda ner. Då får du spela en månad gratis.

Haha Snyde ,när blev tonåring en spydighet.

Silent Assasin, hur lite då 3% eller.

Nexus du kanske skulle prova med högre upplösning än 800*600
tror inte att du skulle älska grafiken/spelet mer för det.
Men när innehållet och spelkänslan är det viktigaste så betyder grafiken inte så mycket.

Som sagt har spelat Mohaa, grafiken var söt men det andra var inte mycket att ha för mig.

Väldigt lätt att såra någon med ordet tonåring.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ari
Som sagt har spelat Mohaa, grafiken var söt men det andra var inte mycket att ha för mig.

Hmm, MoH:AA har både bra grafiken och grym kännsla! Om du tycker tvärtom så är det där spelet säkert skit.

Förresten, hur orkar du registrera för att göra reklam för eran "klan"? Onödigt...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Hedersmedlem

Bumping är inte tillåtet.
*Tråd låst*