Varför finns det så få hörlurar med bt och nc???

Permalänk
Medlem

Varför finns det så få hörlurar med bt och nc???

Bara jag som känner att det finns otroligt lite att välja på om man ska ha ett par lurar som går att använda på stan, som både är trådlösa, inte behöver köras med en extern förstärkare och har en noicecancellingfunktion på?? Jag har Bose QC25 nu men saknar verkligen funktionen att dem inte är trådlösa.. (vet att dem släppt nya med bt haha) tyvärr kostar dem skjortan o vill ha mer att välja på!!

Permalänk
Medlem

Jag var inne på media markt för en vecka sedan och där fanns 20-ish olika modeller att välja på, minst? Helt okej utbud, allt ifrån några hundralappar till närmare 5000 för B&O H8. Hälften hade noice cancelation, flera med olika appar som styrde den och en demoanläggning för att se med/utan och iaf dom jag provlyssnade (kopplade upp mot min telefon) hade både "alltid på" till "olika nivåer".

Mitt lilla test visade helt klart att "du får vad du betalar för". Jag hade ståpäls efter att ha provat Sennheiser Momentum (helt galet bra).

Tror du letar på fel sätt.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av l3n3m4:

Bara jag som känner att det finns otroligt lite att välja på om man ska ha ett par lurar som går att använda på stan, som både är trådlösa, inte behöver köras med en extern förstärkare och har en noicecancellingfunktion på?? Jag har Bose QC25 nu men saknar verkligen funktionen att dem inte är trådlösa.. (vet att dem släppt nya med bt haha) tyvärr kostar dem skjortan o vill ha mer att välja på!!

Om du letar efter ett par grymma hörlurar med både BT o NFC så kan jag extremt starkt rekommendera Sony MDR-XB950BT, helt otroligt bra, speciellt om man är bas galen som jag. Ett köp som jag inte ångrar det minsta.

Men jag måste hålla med dig, få hörlurarna som finns med båda som är av bra kvalité är hutlöst dyra. Black Friday är dock ett utmärkt tillfälle att slå till på ett par lurar då man enkelt kan hitta 1 timmes fynd för halva priset och mindre.

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO