Div komponenter säljes. CPU, GPU, Skärm.

Permalänk
Medlem

Div komponenter säljes. CPU, GPU, Skärm.

Säljer min i5-4460 och GTX 750ti efter uppgradering. Komponenterna har aldrig varit överklockade
och har suttit i min Lenovo Erazer X310 i två år och jag har aldrig haft problem med dem.

Grafikkortet är väldigt litet, 11x16cm och c:a 3,5 cm tjockt, ett bra och strömsnålt grafikkort helt enkelt. Cpu:n är en riktig arbetshäst som säkerligen har många år framför sig i någon annans bygge.

Jag har även en 23" skärm till salu, en Lenovo LT2323pwa Thinkvision black 23", skärmen är höj och sänkbar samt lutbar och har bla 3 usb portar.

Prylarna kan plockas upp i Västerås eller skickas mot fraktkostnad, betalning sker via swish, banköverföring (länsförsäkringar) eller kontant.

Bud startar på 350:- för GPU, 450:- för CPU samt 500:- för skärmen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

800kr+frakt för cpu&gpu

Permalänk

700kr + frakt för Cpu ( swish )

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Moderkort ?

Permalänk
Medlem

Är sugen på CPU:n, men funderar på om man kanske skulle kunna ordna med upphämtning... är du i Ekp eller EA med någon form av regelbundenhet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasra:

800kr+frakt för cpu&gpu

Noterat.

Skrivet av Kalsvikit:

700kr + frakt för Cpu ( swish )

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat.

Skrivet av izzeww:

Moderkort ?

Inget mobo till salu.

Skrivet av Gruarn:

Är sugen på CPU:n, men funderar på om man kanske skulle kunna ordna med upphämtning... är du i Ekp eller EA med någon form av regelbundenhet?

Vi skulle kunna mötas halvvägs, är enbart i eskilstuna genom jobbet 1-2 ggr i veckan och det är slumpvisa dagar i veckan.

Permalänk
Medlem

@wesker: Jag är i EA varje arbetsdag, så det låter som att det borde gå att ordna.

800:- för CPU.

Permalänk

900 + frakt för cpu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 350 kr för GPU + frakt (Swish)

Visa signatur

Musik @ Mig:
suecae.com

Permalänk
Medlem

Jag stänger budandet imorgon 15:00 så hinner jag skicka sakerna så de nya ägarna har dem senast fredag.

Permalänk

Jag behöver ett grafikkort idag, kan hämta idag med pengar i hand/Swish. 450kr är inga problem

Permalänk
Medlem

Vinnande bud

@Kalsvikit:
Hej du har vinnande budet på CPU i5-4460
Du kan swisha 900:- till Tel: 0761612990 Peter Wallin.
Återkom med adress så skickar jag processorn idag.

Mvh Peter

Permalänk

Hej Peter
Pengarna är på ditt konto. Skickar Pm med adress Mvh Dennis

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack Dennis, CPU såld och GPU såld till Birger021.