kan man föra över allt till en ny mobil

Permalänk
Medlem

kan man föra över allt till en ny mobil

Hej
Hade en Samsung S3 4G, men så köpte jag en S5.
när jag började konfigurera min S5, så skulle jag lägga dom rygg mot rygg.
Det funkade, men jag fick bara med mina kontakter, inte några köpta apps, eller annat, typ swich Bank-ID.
Är detta möjligt?

Just nu har jag typ inget bank ID, och inga gamla sms heller

Visa signatur

Hawk

Permalänk

tror man får ladda ner bank id och sånt själv, men köpta appar borde finnas i dit google konto.

Permalänk
Medlem

Mobilt Bank-ID är unikt för telefonen, det går inte att överföra. Som trebrecks sa, allt övrigt borde vara knutet till ditt play-konto. Borde rimligtvis finnas som ett val när man startar telefonen första gången att synca det mot ett befintligt play-konto.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawk:

Hej
Hade en Samsung S3 4G, men så köpte jag en S5.
när jag började konfigurera min S5, så skulle jag lägga dom rygg mot rygg.
Det funkade, men jag fick bara med mina kontakter, inte några köpta apps, eller annat, typ swich Bank-ID.
Är detta möjligt?

Just nu har jag typ inget bank ID, och inga gamla sms heller

Om du laddar ner samsung kies till din dator så kan du säkerhetskopiera appar och sedan återställa de till mobilen igen. Dock så måste du logga in på nytt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 12600K | ASUS RTX 3060Ti Dual OC 8GB
NZXT H510i Flow White/Black | Corsair Vengeance Pro Led 3200Mhz 16GB DDR4 |
Samsung 980 PRO 500GB | Corsair H100i Elite Capellix |
Corsair RM750 V2 750W