Permalänk
Medlem

Benq xl2730z

har en begagnad xl2730z som jag vill sälja pga att jag bytt till en skärm med gsync och ips.

har inte orginalkartongen kvar, och eventuellt låg orginalkvitto där också, men ska kolla om jag har sparat det på någon plats här i lägenheten eller om jag kan få fram det från inet. men räkna inte med det. skärmen är ca 12-18 månader, nånting.. kommer inte riktigt ihåg

Vill ha lägst 3000kr, eller bud. kan skickas, men föredrar om den hämtas här på plats. bor i västra götaland, Grästorp. köparen står för ev frakt annars. Budgivning tar vi i tråden, eller via PM. frågor? skicka PM. tack.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1900 + frakt

Permalänk
Medlem

Vad tror du frakten kommer gå på?

Permalänk
Medlem

@Paiytor: Jag har faktiskt inte en aning. ett par hundra max skulle jag tro, men ska kolla upp det.

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

@Tommie_l: Jag får helt enkelt öka mitt bud, låter 2300kr bättre. Ett svar skulle passa bra, åtminstone respons på bud.

Permalänk
Medlem

@manizel: vill ha 3000 för den, eller budgivning över det om flera är intresserade. jag har inte brådis att bli av med den, så släpper den inte för något skambud.

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

@Tommie_l: Ursäkt skambud? Det är vad skärmen är värd om inte mindre, bara titta på allt i helhet så kanske du kan se vad alla andra har märkt förutom du antar jag?
1. Skärmen är 12-18 månader gammal
2. Du har inte kvitto / garanti kvar. Ifall nu skärmen går sönder av sig själv.
3. Du har inte kartongen kvar, leveransen kan vara betydligt jobbigare att ordna. Vi vet ju hur posten tar hand om varorna.
4. Det är Freesync skärm inte G-sync, billigare teknik med Freesync, betydligt billigare ska du veta.
5. Det är en utgåande produkt, finns överhuvudtaget inte till försäljning längre i någon butik. Alltså tagits bort från sortimentet, för bättre
6. Vi har på Sweclockers, Asus pg278q som säljs för 3000-3500 skärm både med bättre design och teknik samt nyare.
7. Du har inga bud överhuvudtaget förutom mitt
8. Du vill ha samma pris för din skärm, som en G-sync skärm, med garanti/kvitto och kartong kvar samt mindre än 1-2 månader gammalt?

Självklart förstår jag att kanske skärmen har varit dig trogen och du kanske skapat känslor för din skärm eller så tänker du på pengarna du har spenderat för mer än 1 år sedan som du vill ha tillbaka. Men vill du verkligen få skärmen såld, så ta mitt bud mer på allvar. Inget skambud, ju längre du väntar desto sämre chanser har du att få skärmen såld för bra pris.

Permalänk
Medlem

@manizel: som sagt, jag vill ha 3000 för den men är inte omöjlig på något sätt. skulle du erbjudit säg 2800 eller något sånt hade jag definitivt övervägt det. skärmen säljs överallt under namnet zowie, och ligger runt 6 lök. har dessutom bud via PM. ang kartong så ligger den i en asus kartong, packad och klar, och kommer överleva även postens eventuella hantering.. kan du skaffa en bättre deal, då tycker jag du tar den

PS kvitto och garanti gäller inte vid andrahandsköp, inte alla som vet det men ett kvitto är egentligen inte värt ett skit då man ändå inte e berättigad till garanti för en vara som man köper beggad.

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=2973785,3868156

Samma skärm vad jag kan se. Vet inte varför de har tagit bort "Z" på slutet.
Har den själv, är en galet bra skärm!

Garanti brukar gälla vid uppvisande av kvitto, vet inte många butiker som krånglar med det, de flesta skärmar har ofta många års garanti (2-5 är inte ovanligt). Man kan t.ex. säga att man fick den i present.

Vill man däremot reklamera en vara där garantin gått ut och åberopa konsumenträtten på 3 års reklamationsrätt så funkar det inte med andrahandsköp utan endast ursprungsköparen kan åberopa en reklamation.
Gäller självklart bara privatpersoner. Har man köpt den på företaget för att t.ex. kunna dra momsen har man bara garanti att förlita sig på.

Visa signatur

Alea Jacta Est

Permalänk
Medlem

Finns denna kvar? kanske sugen på å byta mot xbox one ?