Permalänk

Acer Predator 35" z35 elgiganten

Tjena, va å kika på elgiganten idag bara för att titta på nån 35" å se hur det verkligen är och om det är något jag verkligen skulle trivas med (håller på å samla modet å trycka på KÖP knappen på en nota på ca 42,000kr hos inet, 2st AOC 35" å hårdvara)

men hur som helst, så fick jag reda på där att just denna modell har dom som en annons vara denna vecka 13-19 Mars 2017

35"
1080p
144hz

för 7500kr ifall nån är på jakt efter en!
antar det är samma annons vara för varje elgigantens butiker.
detta var dock i Helsingborgs Megastore!

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Bildexpert 📺
Permalänk
Medlem

känns som 1080p på en sån stor skärm är big no no, i mitt tycke iaf. Jag själv har haft en 3440x1440 34" och det var ren magi. Nu kör jag på en 43" 4k dell and i couldnt be more happy

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelle:

känns som 1080p på en sån stor skärm är big no no, i mitt tycke iaf. Jag själv har haft en 3440x1440 34" och det var ren magi. Nu kör jag på en 43" 4k dell and i couldnt be more happy

Spelar du något på dell-skärmen? I så fall hur fungerar det? Står i valet och kvalet mellan asus 34" 3440x1440 och 4K.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bilen:

Spelar du något på dell-skärmen? I så fall hur fungerar det? Står i valet och kvalet mellan asus 34" 3440x1440 och 4K.

Jo jag lirar lite rocket league, wow, minecraft och cs det fungerar ypperligt, inte haft några problem alls.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Hade aldrig köpt 2560x1080p på en 35".

Kolla på exv x34 (3440x1440)

Permalänk
Medlem

1080p funkar på en sån skärm så länge man inte sett 1440p.
När man väl gjort det då är det kört..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

@H4ppy0137:

Jag har haft skärmen, köptes under black friday, och jag var riiiktigt nöjd med skärmen, jag hade pytte lite bleed.
Riktigt sköna färger och betraktningsvinklar, allt jag ville ha, men jag avskydde den till CSGO.

CSGO är det spel jag spelar, så jag borde kollat upp val av panel osv innan köpfingret slog till.
(Lirade Overwatch och WoW på skärmen vilket var svingött)

Hade jag inte vart så kräsen gällande CS så hade jag behållt skärmen alla dagar i veckan.
Och det enda negativa är väl egentligen upplösningen, lite mer hade gjort gott!

Visa signatur

FULL COUNTER