Den stora tråden om Windows Phone

Permalänk
Medlem

Jag har fått tag på en begagnad Lumia 640 LTE, men den är Vodafone-brandad och har UK firmware. Så jag tänkte flasha om den med en svensk/nordisk firmware istället. Hårdvaran ska vara samma som här (RM-1072), men jag hittar ingen lämplig kandidat på http://www.lumiafirmware.com/ser/RM-1072

Finns det någon med en (svensk) 640 LTE, inte XL, inte dual SIM, som skulle kunna plocka bort skalet och kolla vad det står för product code på etiketten bredvid batteriet? Det börjar med X59 + 4 tecken till. Min har tex X59X1T2.
I värsta fall får jag pröva mig fram med olika varianter tills jag hittar en bra Det tar sån tid bara...

Permalänk
Medlem
Skrivet av doomas:

Jag har fått tag på en begagnad Lumia 640 LTE, men den är Vodafone-brandad och har UK firmware. Så jag tänkte flasha om den med en svensk/nordisk firmware istället. Hårdvaran ska vara samma som här (RM-1072), men jag hittar ingen lämplig kandidat på http://www.lumiafirmware.com/ser/RM-1072

Finns det någon med en (svensk) 640 LTE, inte XL, inte dual SIM, som skulle kunna plocka bort skalet och kolla vad det står för product code på etiketten bredvid batteriet? Det börjar med X59 + 4 tecken till. Min har tex X59X1T2.
I värsta fall får jag pröva mig fram med olika varianter tills jag hittar en bra Det tar sån tid bara...

Kan försöka komma ihåg att kolla sa sambons ikväll.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Medlem
Skrivet av jdarchini:

@Wpox: Ja du, microsoft har ju själva sagt att insider buildsen kan vara ostabila och man inte ska lita på dom till 100%. Men jag är med preview, och jag har inte stött på några problem där förutom nå småbuggar där en app har stängt ned sig själv.

Är precis samma med Nexus för oss som gått med i Googles motsvarighet till Insiders. Skulle tro det är samma på IOS.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rattnalle:

Kan försöka komma ihåg att kolla sa sambons ikväll.

Skickades från m.sweclockers.com

Super! Det vore jättesnällt av dig i så fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av doomas:

Jag har fått tag på en begagnad Lumia 640 LTE, men den är Vodafone-brandad och har UK firmware. Så jag tänkte flasha om den med en svensk/nordisk firmware istället. Hårdvaran ska vara samma som här (RM-1072), men jag hittar ingen lämplig kandidat på http://www.lumiafirmware.com/ser/RM-1072

Finns det någon med en (svensk) 640 LTE, inte XL, inte dual SIM, som skulle kunna plocka bort skalet och kolla vad det står för product code på etiketten bredvid batteriet? Det börjar med X59 + 4 tecken till. Min har tex X59X1T2.
I värsta fall får jag pröva mig fram med olika varianter tills jag hittar en bra Det tar sån tid bara...

Skrivet av Rattnalle:

Kan försöka komma ihåg att kolla sa sambons ikväll.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag lyckades lista ut vilken det var genom att kolla i en av XML-filerna där man laddar ner firmware. Den nordiska varianten är RM-1072 VAR EURO 3V CV, dvs http://www.lumiafirmware.com/ser/RM-1072/guid/059X171
Hoppas jag inte brickar telefonen nu...

Permalänk
Medlem

Finns det något som tyder på att det händer något nytt hos Microsoft gällande mobiler?
Blir det till exempel någon surface phone? Vore ju trevligt om vanliga program fungerade på mobilen. Verkar ju som HP grejat det på något sätt?

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av maweric:

Finns det något som tyder på att det händer något nytt hos Microsoft gällande mobiler?
Blir det till exempel någon surface phone? Vore ju trevligt om vanliga program fungerade på mobilen. Verkar ju som HP grejat det på något sätt?

Om det kommer en surface Phone vet tyvärr bara ms själva, men många spår tyder på att det i så fall blir i år. Bara att hålla ut, det är onekligen deras sista chans till att komma in på marknaden... Om det inte redan är kört.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Nån som vet varför jag får felmeddelandet Det går inte att ansluta när jag försöker koppla upp mot öppna offentliga wifi nätverk tex på McDonalds? Har inga problem att koppla upp mot mitt skyddade nätverk här hemma. Detta problem drev mig nästan till vansinne på min Thailand semester!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av maweric:

Finns det något som tyder på att det händer något nytt hos Microsoft gällande mobiler?
Blir det till exempel någon surface phone? Vore ju trevligt om vanliga program fungerade på mobilen. Verkar ju som HP grejat det på något sätt?

Det kommer nog nya mobiler (och surfplattor) med Snapdragon 835 där man kan köra x86-program i en emulator.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanj:

Det kommer nog nya mobiler (och surfplattor) med Snapdragon 835 där man kan köra x86-program i en emulator.

Det vore trevligt!
När kan sådana tänkas komma ut i handeln?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem

Intressant, men var det inte snack ett tag att de lekte med att bygga en mobildator aka. smartphone med intels M-processorer?
Hoppas på det faktiskt!

Permalänk
Medlem

Om detta stämmer återgår dom i så fall till sin Zune design, vilket är så som jag tycker telefonerna skulle sett ut... Åtminstone toppmodellerna. Hoppas hoppas...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Vart tusan köper man Lumia 950/950XL egentligen? Kollat Pricerunner och Prisjakt, men hittar ingen butik som verkar ha dessa kvar...
Är mycket intresserad av dessa lurar då jag tröttnat på Android.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Vart tusan köper man Lumia 950/950XL egentligen? Kollat Pricerunner och Prisjakt, men hittar ingen butik som verkar ha dessa kvar...
Är mycket intresserad av dessa lurar då jag tröttnat på Android.

Jag har en 950 liggande. Dock är skärmen lite sprucken, men inte krossad. Några fina linjer i övre kanten. Du kan få den till ett bra pris om du vill testa på Windows.

Visa signatur

MOBO: MSI X570 Tomahawk CPU: AMD Ryzen 5800X RAM: G.SKill Trident Z Neo 32GB
GPU:
Radeon 6900XT SSD: Samsung 860 EVO 1TB, 970 EVO 250GB, Kingston Uv500 120GB
PSU: Corsair RM850X V2 Chassi: NZXT H700i Skärm: Samsung Odyssey G8 OLED
Telefon: Samsung Galaxy S23 Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Vart tusan köper man Lumia 950/950XL egentligen? Kollat Pricerunner och Prisjakt, men hittar ingen butik som verkar ha dessa kvar...
Är mycket intresserad av dessa lurar då jag tröttnat på Android.

Ska byta till en LG G6 när den kommer. Hoppas på i alla fall någon tusenlapp för min 950XL på tradera ^^

Tröttnat på Windows Phone, tycker kameran är inte vad den lovade. Sen är det appar som jag vill ha som aldrig kommer

Subway appen
McDonalds appen
SF appen
Blocket
Tradera
Logitech Appen
Min nya Soundbar Appen
etc
etc

Kan du tänka dig leva utan detta så är 950XL en underbar telefon att ha. Kommer sakna hemskärmen enormt! Livetile är topnotch

De viktigaste apparns finns i alla fall som Swish, BankID, Messenger, Word/excel, Truecaller

Permalänk
Medlem

@downup: Tur man skiter i de flesta apparna utom de viktiga du nämner då

Lockas verkligen inte varken Android eller iOS. Men fortsätter det såhär är det väl där man hamnar till slut.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Ska byta till en LG G6 när den kommer. Hoppas på i alla fall någon tusenlapp för min 950XL på tradera ^^

Tröttnat på Windows Phone, tycker kameran är inte vad den lovade. Sen är det appar som jag vill ha som aldrig kommer

Subway appen
McDonalds appen
SF appen
Blocket
Tradera
Logitech Appen
Min nya Soundbar Appen
etc
etc

Kan du tänka dig leva utan detta så är 950XL en underbar telefon att ha. Kommer sakna hemskärmen enormt! Livetile är topnotch

De viktigaste apparns finns i alla fall som Swish, BankID, Messenger, Word/excel, Truecaller

Du glömde Nordea appen. Nordea slutade uppdatera Nordea appen till Windows phone pga att det var för få användare enligt dom. Detta var ett av skälen till att jag igen bytte till Android(Oneplus One). Förövrigt en mycket bra och kompetent telefon. Hur nöjd som helst med den.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Slutade dom helt med windows i mobiltelefoner, eller finns det fortfarande kvar!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linn9090:

Slutade dom helt med windows i mobiltelefoner, eller finns det fortfarande kvar!?

Dom har i princip lagt ner alltihop, finns dock rykten som spår en eventuell surface phone senare i år som ett sista försök att komma in på marknaden. Enligt ryktena ska den kunna köra fullskaliga x86 program, såsom på själva Windows vilket i så fall skulle underlätta för aktörer att utveckla och stödja appar till plattformen.

Det har ryktats om våren i år, att dom ska visa upp nåt, det återstår att se. Jag är i alla fall väldigt intresserad av själva konceptet, om det nu ens existerar. Det vet bara Microsoft själva.

Googla på surface phone så hittar du en del.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hoppas de ger det en chans ännu, tror absolut att det skulle kunna slå igenom ifall det satsar på x86/x64 kompatibilitet, speciellt i företagsmiljö med Continuum stöd.

Själv gillar jag Lumia som arbetstelefon, glad att jag beslöt att snappa upp en Lumia 650 som arbetstelefon då det ännu var möjligt. Som privat föredrar jag Android pga app utbudet men ifall Surface Phone med x86/x64 skulle slå igenom kan jag mycket väl tänka mig en Windows fickdator/telefon. Är inte speciellt förtjust i Android, enligt mig är inte grafiskt sett alls anpassat till företagsmiljö, vilket inte heller iOS är. Tycker det borde gå att få en platform som slår igenom med företagskunder i framfarten och just Windows Phone känns ju som den perfekta utmanaren med smarta Office365 licensavtal/integration, satsning på Continuum typ av donglar med enkel uppkoppling så att du får skärm och keyboard & mus så att det blir en portabel desktop dator. Sen lite finjustering vad gäller Miracast (trådlös dipslay) lättanvändlighet osv osv.

Får bara hoppas att det är lite mer än bara rykten som flyter omkring.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Dom har i princip lagt ner alltihop, finns dock rykten som spår en eventuell surface phone senare i år som ett sista försök att komma in på marknaden. Enligt ryktena ska den kunna köra fullskaliga x86 program, såsom på själva Windows vilket i så fall skulle underlätta för aktörer att utveckla och stödja appar till plattformen.

Det har ryktats om våren i år, att dom ska visa upp nåt, det återstår att se. Jag är i alla fall väldigt intresserad av själva konceptet, om det nu ens existerar. Det vet bara Microsoft själva.

Googla på surface phone så hittar du en del.

Om du menar x86-emuleringen på Qualcomm 835 så syftar den på bärbara ARM-drivna uppkopplade datorer, riktningen har de redan spikat där. Det är inget som de kommer integrera i W10M. Det handlar om desktop-upplevelse där, typ ett Windows RT "done right". Om man nu kan kalla 32-bitars-emulering rätt. Chromebook-utmanare i bästa fall. Surface Phone har det i princip varit lösa rykten om sedan 2012. Finns inget nytt där, foldable-patenten syftar inte specifikt på telefoner och följer Courier-konceptet så det har i princip inget med Microsoft Mobile att göra.

Microsoft Mobile ska fortfarande ha anställda kvar på två platser i Finland, och något sysslar de väl med.

Microsoft släppte senast en ny W10M-enhet i februari 2016, men andra aktörer har släppt enheter sedan dess, HP Elite X3 är den modernaste W10M-enheten du kan köpa. W10M uppdateras/utvecklas fortfarande, men tredjeparts-utvecklarna har mer eller mindre övergivit plattformen. Project Astoria skrotades ju också, och Project Islandwood verkar inte lockat till iOS/ObjC-portar till W10M. Utvecklarna vill inte lägga ner jobbet som krävs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Om du menar x86-emuleringen på Qualcomm 835 så syftar den på bärbara ARM-drivna uppkopplade datorer, riktningen har de redan spikat där. Det är inget som de kommer integrera i W10M. Det handlar om desktop-upplevelse där, typ ett Windows RT "done right". Om man nu kan kalla 32-bitars-emulering rätt. Chromebook-utmanare i bästa fall. Surface Phone har det i princip varit lösa rykten om sedan 2012. Finns inget nytt där, foldable-patenten syftar inte specifikt på telefoner och följer Courier-konceptet så det har i princip inget med Microsoft Mobile att göra.

Microsoft Mobile ska fortfarande ha anställda kvar på två platser i Finland, och något sysslar de väl med.

Microsoft släppte senast en ny W10M-enhet i februari 2016, men andra aktörer har släppt enheter sedan dess, HP Elite X3 är den modernaste W10M-enheten du kan köpa. W10M uppdateras/utvecklas fortfarande, men tredjeparts-utvecklarna har mer eller mindre övergivit plattformen. Project Astoria skrotades ju också, och Project Islandwood verkar inte lockat till iOS/ObjC-portar till W10M. Utvecklarna vill inte lägga ner jobbet som krävs.

Ah ok. Tack för klargörandet ang x86.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linn9090:

Slutade dom helt med windows i mobiltelefoner, eller finns det fortfarande kvar!?

senast här om dagen gick dom ut med att dom letar mer folk till windows mobile, sedan om det är till nextgen enheter eller till current är väl lite oklart

Släpps inga mängder av telefoner men jag är fortfarande sjukt nöjd med min Lumia 950. Kommer fler uppdateringar till den än till tjejens androidlur iaf.

Permalänk
Medlem

Ja uppdateringar kommer så helt nerlagt är det ju inte än åtminstone.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk

Förstår fortfarande inte varför Microsoft valde att exkludera deras mest populära modeller som Lumia 630 och Lumia 520 från W10 uppdateringen. De måste ha tappat väldigt många användare bara på det. De hade W10 fungerande på dessa modeller men när lanseringen av W10 närmade sig valde man bara att inte stödja dessa modellerna.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk

Samsung Galaxy S8 'Microsoft Edition' will be available in Microsoft Stores

http://www.windowscentral.com/samsung-galaxy-s8-microsoft-edi...

Microsoft verkar mer intresserade av att erbjuda sina appar på Android istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Samsung Galaxy S8 'Microsoft Edition' will be available in Microsoft Stores

http://www.windowscentral.com/samsung-galaxy-s8-microsoft-edi...

Microsoft verkar mer intresserade av att erbjuda sina appar på Android istället.

I princip har deras program varit bättre på Android hela tiden, att de bytt körverk/utvecklingsmiljö på WP och t.ex. Office-teamet inte hängt med har inte hjälpt. Nu finns Office-programmen i UWP-versioner, men det är ändå inget som Office-teamet lägger ner lika mycket jobb på som deras användare på Android och iOS. Finputsen och fixarna kommer ju hamna där de har flest användare. Microsoft licensierar ju dessutom deras teknik till tredjepart, så deras tjänster kan fungera bättre i tredjepartslösningar än deras egna appar. Kopplingen Microsoft-klient till Microsoft-lösningar behöver vi inte göra när det gäller mobila enheter och deras appar kommer de inte låsa ner till någon viss plattform direkt, vad Microsoft gör i slutändan på W10M är ändå långt ifrån folks önskemål och förväntningar. De kan fortfarande förbättra W10M, men vi får väl se hur det går. De verkar inte intresserade av att sälja enheter med W10M iaf.

Permalänk
Medlem

Efter gårdagens uppdatering till 10.0.14393.1066 så har jag fått katastrofal batteritid. Gick från nyladdat i morses till 24 %, och det på ren surf (sweclockers, prisjakt och lite facebook). Kände ingen värme i imobilen som man kan göra när man kollar på video eller spelar något (alltså belastar telefonen).

Någon annan som upplevt det?

Har en Lumia 930 btw

Permalänk
Medlem

650. Märker ingen skillnad efter gårdagens uppdatering på insider slow. Är i och för sig i Japan så är bara uppkopplad på wifi sporadiskt, ingen mobildata.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop