Rösta fram Månadens Galleri (april 2017)

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Rösta fram Månadens Galleri (april 2017)

Hej alla SweClockare!

Ny omgång av Månadens Galleri!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det åtta stycken nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2017-02-15 - 2017-04-05)

V8 Ocean av @eucalyptus

Ombyggt NES av @Bärrich

DOSgamer i386DX-33 av @Joyride

Likör 47 av @anon257891

DIY Watercooled PC-desk av @Snille21

Egenhändigt vattenblock av @Fredrikon2

Carbon Red 570X av @Johnny K

Time av @mikael_jomi

Permalänk
Inaktiv

Är alla album utformade på det sättet att de är utspridda i en tråd, istället för en samlad plats för alla bilder? Känns ju sjukt omotiverat att gå igenom trådar med tiotal sidor...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja man får väl tacka för nomineringen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i9 7900x | Asus Rampage VI Extreme | Asus Gtx 1080 Ti Founders edition | Corsair Dominator Platinum ROG edition | 2x Intel 750 Series PCIe 400GB i Raid0 | Corsair MP500 240gb | Corsair Force LE 480gb | Corsair RM1000i | Lian Li PC011 ROG Edition | Dual custom loops | Asus ROG Swift PG348Q |

Permalänk
Medlem

Tackar så jätte mycket för nomineringen, väldigt roligt att få va med igen, var ett tag sen sist

Tack Johan och stort tack till Er andra för visat intresse

Permalänk
Medlem

Tack så väldans mycket för nomineringen! Kul att folk minns den gamla goda tiden!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Är alla album utformade på det sättet att de är utspridda i en tråd, istället för en samlad plats för alla bilder? Känns ju sjukt omotiverat att gå igenom trådar med tiotal sidor...

Skickades från m.sweclockers.com

eh, vad babblar du om?
Är väl inte några tiotal sidor? är ju bara att öppna albumen och titta på bilderna.

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Självfallet DOSgamer i386DX-33.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lowngcawt:

eh, vad babblar du om?
Är väl inte några tiotal sidor? är ju bara att öppna albumen och titta på bilderna.

Va? Jag klickade på den första och då kom jag till en tråd där det var blandat med bilder, byggloggar och andras inlägg? Gick jag in på fel ställe tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Va? Jag klickade på den första och då kom jag till en tråd där det var blandat med bilder, byggloggar och andras inlägg? Gick jag in på fel ställe tro?

Ja då måste du ha lyckats klicka in på fel länk

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lowngcawt:

Ja då måste du ha lyckats klicka in på fel länk

Det blev mycket bättre på datorn än på mobilen, ändå tryckte jag på exakt samma länk...tror jag, haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Självfallet DOSgamer i386DX-33.

Hehe Tack så mycket!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Tack för nomineringen! Riktigt kul att ett tangentbord fick vara med igen!

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket för nomineringen extremt kul att få delta!

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk

Jätte stort tack för nomineringen!

Visa signatur

ROG STRIX X470-F | 2700X @ 4.3GHz | 1080 Gaming X
Vengeance RGB Pro 32GB @ 3200MHz | MX100 512GB
Crystal 570X | RM750X | W10 Home | LG 34GN850
ATH-R70x | Addon T14 | Blue Yeti
XPS 15 9560 | Oneplus 8 Pro | LG C9 OLED 55"

Permalänk

Alla är så fina, så alla fick röster från mig <3

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem

Måste säga att alla var imponerande!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

DOSgamer i386DX-33 alla gånger! Nostalgin bara flödar! =D

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

Va kul att man blivit nominerad och att personer uppskattar det man gör
Tack alla som röstat på mitt bygge jätte kul

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av eucalyptus:

Tackar så jätte mycket för nomineringen, väldigt roligt att få va med igen, var ett tag sen sist

Tack Johan och stort tack till Er andra för visat intresse

Tack själv för ett intressant bygge!

Skrivet av Joyride:

Tack så väldans mycket för nomineringen! Kul att folk minns den gamla goda tiden!

Skickades från m.sweclockers.com

När jag valde ut gallerier denna vecka så hade jag tre stycken som jag sen insåg alla var från dig, så fick välja ett av dom bara. Jag älskar dina gallerier med retro-prylar.

Skrivet av anon257891:

Tack för nomineringen! Riktigt kul att ett tangentbord fick vara med igen!

Tack själv för ett coolt projekt!

Skrivet av Bärrich:

Tackar så mycket för nomineringen extremt kul att få delta!

Tack själv.

Skrivet av Fredrikon2:

Jätte stort tack för nomineringen!

Tack du med!

Skrivet av Johnny K:

Va kul att man blivit nominerad och att personer uppskattar det man gör
Tack alla som röstat på mitt bygge jätte kul

Tack själv för fränt bygge!

Roligt att se att så många uppskattar tävlingen och är aktiva här, hoppas jag får välja ut lika många bra gallerier nästa gång.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

När jag valde ut gallerier denna vecka så hade jag tre stycken som jag sen insåg alla var från dig, så fick välja ett av dom bara. Jag älskar dina gallerier med retro-prylar.

Tack så mycket Johan!

Permalänk
Permalänk
Medlem

V8 Ocean var ju definitivt snyggast! Däremot så gillade jag NES-bygget, framförallt då byggaren respekterade utseendet på konsolen i sig och bara gjorde några lufthål som behövdes.

Men grattis till vinnarna!