Trådlösa lurar för träning

Permalänk

Trådlösa lurar för träning

Hej!

Är på jakt efter ett par nya, rediga och stillasittande hörlurar till träningen (framförallt styrketräning).

Mina preferenser:

  • Trådlösa

  • Gärna möjlighet att svara och prata i telefon (kompatibla med iPhone)

  • Knappar för volym, next song, paus/play på lurarna

  • Helst "over-ear" då jag tenderar att få ont i öronen av "on-ear", dock

  • De ska ej röra på sig för mycket på huvudet vid träning

  • Snygga!

Har använt mina Audio Technica ATH M50X ett tag och gillar dom skarpt, det som dock drar ner träningsvänligheten med dom (och som jag därför vill undvika med mina nya) är sladden och att dom känns och ser väldigt "bulkiga" ut (närmast som ett headset).

Tycker "Beats" gör snygga lurar, men man betalar ju säkert överpris för märket. Det är dock dessa jag intresserat mig för mest änsålänge. Något bra tips?

Pris: max ca 3000, kan gå något högre om det är värt det

Permalänk
Medlem

Tipsar då om Miiego's lurar - verkar pricka alla dina "måsten".

Använder mina till styrketräning, löpning och cykling och är väääldigt nöjd.

800 spänn, lätt värt.

Lääääänk

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Skrivet av TotalF:

Tipsar då om Miiego's lurar - verkar pricka alla dina "måsten".

Använder mina till styrketräning, löpning och cykling och är väääldigt nöjd.

800 spänn, lätt värt.

Lääääänk

Tack för svar! Dom du länkade ser dock snarast ut att vara "on-ear" samt "in-ear" och jag vill helst av "over-ear".

Har hittat dessa två - hur står de sig?

Bose QC 35

BO H7

Permalänk

Kolla även in Monster isport serien.
Speciellt Monster iSport Freedom v2 låter som något för dig
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3965202

Visa signatur

Microsoft är inte dumma.
De mer eller mindre tvingar på en ett dåligt operativsystem för att de sen ska kunna suga ut ännu mer pengar ifrån ens fickor genom att en "tekniker" ska kolla på problemet som de själva har skapat...

Permalänk
Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Har haft ett par Sony SBH60 i tre år nu och är helnöjd! Ljudmässigt är presterar de riktigt bra med tanke på priset. Batteritid och användarvänlighet är också ett stort plus. Trodde inte mina ögon nu när jag såg att de ligger på ~300 spänn nu, sjukt mycket hörlur för pengarna.

Sony SBH60

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Tipsar då om Miiego's lurar - verkar pricka alla dina "måsten".

Använder mina till styrketräning, löpning och cykling och är väääldigt nöjd.

800 spänn, lätt värt.

Lääääänk

Har dom där over-ear lurarna något statiskt ljud? Jag köpte liknande från Amazon (kostade typ 150kr) och dom är otroooligt sköna, men de har ett konstant statiskt ljud som är extremt jobbigt. Bortsett från det statiska ljudet så är det dom absolut bästa lurarna jag testat för träning.

De kommer inte ivägen hur du än vrider och vänder på dig, galet bra.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robertd:

Har dom där over-ear lurarna något statiskt ljud? Jag köpte liknande från Amazon (kostade typ 150kr) och dom är otroooligt sköna, men de har ett konstant statiskt ljud som är extremt jobbigt. Bortsett från det statiska ljudet så är det dom absolut bästa lurarna jag testat för träning.

De kommer inte ivägen hur du än vrider och vänder på dig, galet bra.

Upplever absolut inget statiskt ljud ur dom, nej - bästa träningslurar jag haft!!

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2