Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Råd på min första premium laptop

Permalänk

Råd på min första premium laptop

Ja ska som sagt köpa mig en premium laptop max 13000 men då jag är helt okunnande om datorer provar jag min lycka här. Har sökt och läst dom flesta artiklar för att få en viss Hum om vad jag behöver.

Datorn kommer främst användas till streaming lättare fotoredigering men även kanske till att lira nått spel.

Här kommer några av mina krav
Metallchassie
belyst tangentbord
Bra knappsats
Någorlunda tystgående
Minst full HD skärm
Skärm 14tum och uppåt

Kollat på Dells xps , HP Envy,Lenovo idepad, zenbooks men läst på forumet att man ska hålla sig från Asus ?

Permalänk
Skrivet av Knibbeman:

Ja ska som sagt köpa mig en premium laptop max 13000 men då jag är helt okunnande om datorer provar jag min lycka här. Har sökt och läst dom flesta artiklar för att få en viss Hum om vad jag behöver.

Datorn kommer främst användas till streaming lättare fotoredigering men även kanske till att lira nått spel.

Här kommer några av mina krav
Metallchassie
belyst tangentbord
Bra knappsats
Någorlunda tystgående
Minst full HD skärm
Skärm 14tum och uppåt

Kollat på Dells xps , HP Envy,Lenovo idepad, zenbooks men läst på forumet att man ska hålla sig från Asus ?

säker på att det var Asus ? Acer har ju varit ett budget märke men Asus visste jag inte om..

om StapoBapo bor nära kolla om du kan köpa hans dator ? fast då får han först göra en säljes annons.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk

om du vill ha en laptop som kommer räcka dig flera år så rekommenderar jag:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4098495

båda i7 och 1060 grafik.

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av black south:

om du vill ha en laptop som kommer räcka dig flera år så rekommenderar jag:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4098495

båda i7 och 1060 grafik.

Vill dock har en mer kompakt dator i aluminium. Såg Asus nyaste 550 pro . I7 med gtx 1050ti. Som sagt är ingen gamer även om jag troligtvis kommer lira något spel på den. Mest troligt blir det en sådan

Skickades från m.sweclockers.com