Byter (eller säljer) 4k g-sync skärm mot en 144hz+ 2560x1440p skärm

Permalänk
Avstängd

Byter (eller säljer) 4k g-sync skärm mot en 144hz+ 2560x1440p skärm

Hej!
Som sagt, har njutit av 4k gaming ett tag nu mer har blivit sugen på att testa 144hz (även med "nedgraderad" 2560x1440p upplösning).

Min skärm är en acer predator xb281hk, köptes för 1 år sedan (alltså 2 års garanti återstår) och så vitt jag vet är den i absolut perfekt skick! (inga remsor/märken eller döda pixlar osv)

Självklart ingår kvittot som bevis på var och när det var köpt (orginalpris lite drygt 6 tusen, men säljs givetvis mycket billigare efter ett års användning!) och levereras hem till dig (eller ditt post ombud) paketerat i orginal förpackningen.

Jag har inte äns bestämt mig än om jag vill ha en g-sync eller freesync (LOL). Just nu har jag förstås Nvidia kort men jag är nyfiken om att testa en häftig g-sync ELLER freesync (kanske byter till amd kort i så fall).

Hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Dorkimedes:
Intresserad av din skärm, har en Benq Zowie XL2430 24" + 1000:- (dock bara 1920x1080)
Pris imellan kan diskuteras om du är intresserad av byte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CryTec07:

@Dorkimedes:
Intresserad av din skärm, har en Benq Zowie XL2430 24" + 1000:- (dock bara 1920x1080)
Pris imellan kan diskuteras om du är intresserad av byte.

absolut ińgen 1080p skärm som jag tydligt förklarat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har en XB270HUDbmiprz TN 27 inköpt midsommar 2016, om det vore intressant för byte...