**SÅLD!** Intel NUC Skylake i7

Permalänk
Medlem

**SÅLD!** Intel NUC Skylake i7

Hej,

jag säljer en Intel NUC NUC6i7KYK barebone. Den är som den köpes i butik, dvs. utan SSD och internminne. Se länk till prisjakt

Datorn fungerar utan problem och kan testas då jag inte monterar ur SSD och minne förrän den är såld. Jag kommer inte att skicka den, så fråga inte ens. Affär görs mellan fyra ögon för bådas säkerhet. Jag reser runt en hel del (jag ska bl.a. till Växjö i veckan) så fråga mig om jag ska åt ditt håll om du är intresserad.

Lägg ett bud eller köp den direkt för 3500:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Hedersknyffel

2500 bjudet, kan lösa att någon möter upp i Växjö alternativt Jönköping om du råkar åka fel väg till Växjö

Permalänk
Medlem

2500 bjudet också men finns i Stenungsund så skulle vara lätt att ordna mellan 4 ögon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersknyffel

Ja rent geografiskt kan jag inte konkurrera med att bo i Stenungsund men vi har kontor i Växjö/Ljungby/Värnamo/Jönköping där det alltid finns någon på plats så jag höjer mitt bud till 3000kr och hoppas på någon smidig logistisk lösning däremellan.

Pergite

Permalänk
Medlem

SÅLD!

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb