Permalänk
Medlem

lägg märke till MVH också han var artig, men jag tror knappast att Amerikanare förstår vad "Med Vänliga Hälsningar" betyder...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Inaktiv

Hahahaha så kul, har ni inget roligare för er ? Så att ni tycker såna små saker är kul så man skriver 4-5 offtopic inlägg angående såna saker så tycker jag att ni spenderar tok för mycket tid framför datorn.

De fick sitt budksap och vad min uppfattning om dem är! Istället för att bara klaga på ett forum, så hörde jag av mig till dem. Och det där var inte det första brevet jag skickade till dem utan de vi hade haft en konversation angående detta tidigare.

Men men, tycker inte ni datornördar som sitter och kollar igenom varenda inlägg för att hitta nått fel är så pass mycket bättre än min "slarvigt" skrivna Engelska. Gör nått bättre själva istället. Klaga inte, eller visa föredöme. Hatar när folk skriver att ett företag suger när de inte ens vågar tala om sin ståndpunkt till företaget direkt.

Det är det som är taskigt med SweClockers är att folk ska prata
så sjabla mycket offtopic angående "petiteser". Alla tänker inte på att vara så formella när de tar kontakt med ett företag- det är inte kungen vi snackar med. Bättre att skriva dåligt än inget alls.

Viktigst är att de förstår sammanhanget och budskapet, inte ska jag behöva anställa en tolk bara för jag är dålig på Engelska? Inte ska jag behöva sätta mig ner och skriva ett långt brev och korrektur läsa för att ni ska vara nöjda? Det är dem som har sålt 2st fancontrollers som varit fel vid leverans! Inte jag!

Men men jag tycker de flesta här behöver skaffa sig någon sysla i
detta vårväder, mer än att sitta och leta småfel. Visa av er tycker jag väldigt mycket om, närmare bestämt de som skojjar om saken eller är väldigt mycket ON-topic och delar sin kunskap med andra. Men de som bara pratar off-topc och kommenterar fel är vidriga enligt mitt synsätt. De som hånar istället för att "skojja".

Dear Greatings / DAVID

EDIT: Kollade över vilka som hade skrivit offtopic nyss, och såg att det är några av mina favoriter. Så jag tar tillbaka allting Lol.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smurfen87
Hahahaha så kul, har ni inget roligare för er ? Så att ni tycker såna små saker är kul så man skriver 4-5 offtopic inlägg angående såna saker så tycker jag att ni spenderar tok för mycket tid framför datorn.

De fick sitt budksap och vad min uppfattning om dem är! Istället för att bara klaga på ett forum, så hörde jag av mig till dem. Och det där var inte det första brevet jag skickade till dem utan de vi hade haft en konversation angående detta tidigare.

Men men, tycker inte ni datornördar som sitter och kollar igenom varenda inlägg för att hitta nått fel är så pass mycket bättre än min "slarvigt" skrivna Engelska. Gör nått bättre själva istället. Klaga inte, eller visa föredöme. Hatar när folk skriver att ett företag suger när de inte ens vågar tala om sin ståndpunkt till företaget direkt.

Det är det som är taskigt med SweClockers är att folk ska prata
så sjabla mycket offtopic angående "petiteser". Alla tänker inte på att vara så formella när de tar kontakt med ett företag- det är inte kungen vi snackar med. Bättre att skriva dåligt än inget alls.

Viktigst är att de förstår sammanhanget och budskapet, inte ska jag behöva anställa en tolk bara för jag är dålig på Engelska? Inte ska jag behöva sätta mig ner och skriva ett långt brev och korrektur läsa för att ni ska vara nöjda? Det är dem som har sålt 2st fancontrollers som varit fel vid leverans! Inte jag!

Men men jag tycker de flesta här behöver skaffa sig någon sysla i
detta vårväder, mer än att sitta och leta småfel. Visa av er tycker jag väldigt mycket om, närmare bestämt de som skojjar om saken eller är väldigt mycket ON-topic och delar sin kunskap med andra. Men de som bara pratar off-topc och kommenterar fel är vidriga enligt mitt synsätt. De som hånar istället för att "skojja".

Dear Greatings / DAVID

EDIT: Kollade över vilka som hade skrivit offtopic nyss, och såg att det är några av mina favoriter. Så jag tar tillbaka allting Lol.

Wehoo!
Det är ju bra att du kan ta lite kritik utan att flippa ut helt!?
Men visst, du var sååå duktig som "vågade" ta kontakt med dem angående ditt problem.

Visa signatur

Där alla tänker lika, tänker ingen speciellt mycket.
Om du tror att du vet, så är du dåligt underrättad.

Permalänk
Inaktiv

Vart ser du vågade? Jag bryr mig inte om hur fint jag formulerar mig till ett sånt mail till ett företag, det är mer DU som inte "vågar" isåfall utan måste skriva på ett fint sätt. Tror du Nexus är själva påven eller?

Om du ska rätta mig så gör det ialla fall för rätta saker, inte för sånt som DU gör. Om jag skriver stavfel så anmäl mig till en moderator (vilket jag inte tror lyckas) eller skit i att skriva. Alternativt skaffa ett intresse till fritiden så du inte får så mycket tid över till skitsnack.

Återigen
Mvh/DAVID

Permalänk
Medlem

Plocka bort induktanserna (spolarna) L1-L4 och ersätt dem med en kortslutning, funkar perfa för mig.

Visa signatur

System: [i5 2500K@4.5GHz] [Noctua NH-U12F] [Asus P8P67 PRO] [16GB 1600MHz Corsair] [Asus GTX 560TI (900/4200MHz)]