DDR3, Asus Xonar DX, Corsair Gaming Strafe, PS4 trådlöst headset

Permalänk
Medlem

DDR3, Asus Xonar DX, Corsair Gaming Strafe, PS4 trådlöst headset

Hej kära Sweclockare. Det har blivit dags att sälja av lite saker jag inte använder.

Kingston HyperX Blu DDR3 8gb 1600mhz

2 st 4GB stickor, begagnade. Fungerar felfritt.
Pris 300kr eller bud.

Asus Xonar DX

Knappt använt. Fungerar felfritt
Pris 300kr eller bud.

Xtrfy M2 NiP Limited Edition

Kompetent spelmus med pixart-sensor. Oöppnad förpackning
Pris 300kr. eller bud.

Sony PlayStation Gold Wireless Stereo Headset

Förvånansvärt bra headset. Passar både PS3 och 4:an. Inbyggd mikrofon, 7.1 Surround. Kan köras trådlöst eller trådat (kabel medföljer). OBS, glappar lite när man laddar de, går att ladda ändå eller fixa de genom att löda.
Använda typ 5 gånger.
400kr eller bud.

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent

Oöppnad förpackning.
800kr eller bud.

Jag har även några Steelseries 4HD musmattor som jag kan sälja för 50kr styck vid köp av något annat. Frakt tillkommer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ok startar med 300 SEK + Frakt för: Kingston HyperX Blu DDR3 8gb 1600mhz

Permalänk
Medlem

Startar med 150:- för Xonar + frakt.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

350:- + frakt för minnena.

Permalänk
Medlem

500 för Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent

Permalänk
Avstängd

Hur länge när du budgivning?

Permalänk
Medlem

@M_X_E_Q: Dud3 har bättre bud.

@svalle: 200kr + frakt och det är ditt

@Dud3: Ledande bud på minnena!

@Quiki: Nja, 500kr är lite för dåligt, 800kr inklusive frakt och det är ditt (frakten ligger på typ 90kr)

@Zefko: Ja, sorry jag missade att skriva det. Vi kör tills på onsdag kväll/natt (innan jag lägger mig) så skickar jag de torsdag morgon. Så har ni förhoppnigsvis grejerna innan helgen. Detta gäller grejerna som det är acceptabla bud på då.

Permalänk
Medlem

Höjer till 375 SEK + frakten

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Danzan:

@M_X_E_Q: Dud3 har bättre bud.

@svalle: 200kr + frakt och det är ditt

@Dud3: Ledande bud på minnena!

@Quiki: Nja, 500kr är lite för dåligt, 800kr inklusive frakt och det är ditt (frakten ligger på typ 90kr)

@Zefko: Ja, sorry jag missade att skriva det. Vi kör tills på onsdag kväll/natt (innan jag lägger mig) så skickar jag de torsdag morgon. Så har ni förhoppnigsvis grejerna innan helgen. Detta gäller grejerna som det är acceptabla bud på då.

Kör i vind, 200+frakt

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

@svalle: Då är det ditt, du har pm.

Permalänk
Medlem

Bjuder 250+frakt för headsetet. Ska köra till PC men det ska inte vara några problem om rätt modell är skriven i annonsen ☺️

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fick ljudkortet idag, men hoppas de funkar bara.

Postnord...

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Fick ljudkortet idag, men hoppas de funkar bara.

Har som regel att ALLTID skicka i kartong, för att skydda mot stötar och tryck. Något alla borde överväga 🙂

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Fick ljudkortet idag, men hoppas de funkar bara.

https://i.imgur.com/JrhnSAz.jpg
Postnord...

Jag undrar om kortet enbart var inlindad i bubbelplasten, utan kartong?

Permalänk

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent 700kr

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud hittade ett annat tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Fick ljudkortet idag, men hoppas de funkar bara.

Ajaj, trist :/ har du testat om det funkar, kortet väger så lite så man behöver inte skruva fast det, men fan va trist. Går det att bända tillbaks månntro?

Skrivet av pysen92:

Har som regel att ALLTID skicka i kartong, för att skydda mot stötar och tryck. Något alla borde överväga 🙂

Ja, bra regel men frågan är om det hade hjälp där, ser ut som ena sidan har klämts under något väldigt tungt, metallen är böjd då tror jag inte lite kartong kommer hjälpa.

Permalänk
Medlem

700+frakt corsair silent.

Visa signatur

MB: Msi-Gd65 CPU: intel 2600k GPU: Msi 1070 Gaming X

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Danzan:

Ajaj, trist :/ har du testat om det funkar, kortet väger så lite så man behöver inte skruva fast det, men fan va trist. Går det att bända tillbaks månntro?

Ja, bra regel men frågan är om det hade hjälp där, ser ut som ena sidan har klämts under något väldigt tungt, metallen är böjd då tror jag inte lite kartong kommer hjälpa.

Det funkar, men däremot gnäller datorn över att den interna strömkabeln saknas?

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Det funkar, men däremot gnäller datorn över att den interna strömkabeln saknas?

Du ska ha en 4 pin molex inkopplat. På bilden ser du den längst ner till höger på kortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danzan:

Du ska ha en 4 pin molex inkopplat. På bilden ser du den längst ner till höger på kortet.

Den vita?
Synd att jag inte har sådana till mitt nätagg då
Och varför nämns inte det någonstans i manualen? Haha

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

@svalle:

Det är en sån liten 4-pin du ska ha. Du borde ha sådana på nätagget, eller liggandes lösa om du har modulärt.
Annars finns det adaptrar på inet. Jag tror det är sådana fläktarna använder, om jag inte har helt fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danzan:

@svalle: http://www.modders-inc.com/modules/NDReviews/images2/ASUS_Xonar_DX/ASUS_XONAR-09.jpg

Det är en sån liten 4-pin du ska ha. Du borde ha sådana på nätagget, eller liggandes lösa om du har modulärt.
Annars finns det adaptrar på inet. Jag tror det är sådana fläktarna använder, om jag inte har helt fel.

Jag har slängt alla sladdar till nätagget verkar det som

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max